09 kvě 2014, 20:05
18 čer 2014, 22:20
30 čer 2014, 14:45
30 čer 2014, 15:19
30 čer 2014, 15:26
30 čer 2014, 15:39
dreamer píše:Podla mna si tam predtym lial nejaky zly olej a motor ho nestravil a jednoducho vygrcal
Olej sa do priestoru vzduchoveho filtra mohol nasat aj podtlakom, ak niektora z hadic nebola na svojom mieste, mohlo sa zmenit prudenie vzduchu atd. Skontroluj osadenie hadic a kontroluj nejaky cas pravidelne stav oleja. Ak sa ina zavada neprejavuje a tato sa nezopakuje, tak by som to dalej neriesil.
30 čer 2014, 15:50
30 čer 2014, 16:17
30 čer 2014, 16:53
30 čer 2014, 21:19
A one-way valve and a decantation chamber are used so that gases from the crankcase do not carry
any oil. The one-way valve is a metal reed valve; the decantation chamber has a drainage hole. A failure
in these components implies oil getting into the line supplying air to the engine.
30 čer 2014, 22:43
01 črc 2014, 08:19
1 - If oil consumption is above 250 g/1000 km on a run-in engine, proceed as follows.
AHEAD go to 2
2 - Check the presence of oil in the scavenge duct on the filter box.
YES go to 3 NO go to 4
3 - Check the one-way reed valve and the decantation chamber drainage hole.
YES go to 5 NO go to 4
4 - Check the thermal group seals (piston rings, valve guides and oil guards), see "Thermal group and
Timing system" chapter.
5 - Restore the valve or the drainage hole efficiency.
01 črc 2014, 08:26
01 črc 2014, 08:44
Repka13 píše:Těsnění nový na to čekám,a musím se podívat na tu dírku....ještě to nemám v kupě....jen rozdělaný.zítra zkontaktuju mechanika a mrknem se na to....
Edit:Tak dnes odpoledne se na to podívám,ale mám obavy že:1.Membrána je v pořádku,proto mi to hází olej do Airboxu...
2.Proč se zvýšil tlak v motoru,když oleje tam nebylo moc,přesně mezi ryskou a po vycamrání spíš míň....
3.Když by byl problém s pístníma kroužkama,tak bych to snad poznal na výkonu,nebo se pletu?
4.Večer napíšu.....ale až po 22:00....
01 črc 2014, 08:52