Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X Evo 400

15 dub 2014, 22:18

No jestli myslíš ty blastry, tak dík. Po prozkoumání nabídky blastrů jsem zjistil, že na X Evo nic pasovat nebude (díky poměrně přesně vytvarovanýmu plexi a zrcátkům), takže nezbyde než si je vyrobit.
Kdysi jsem trochu fušoval do modelařiny, takže to zas tak problém nebyl, jen té práce :mrgreen:
Kopyto pořád mám, takže pokud by někdo zvažoval to samý klidně ho poskytnu včetně know-how :lol: .

16.4. edit:
Takze ja ten přepinač zapojim zrejme takto:
20140416_220721_prepinac.jpg

Koupil jsem P-H8670VB IOII v Gme + IP65 pruhlednou gumovou krytku.

Prepinac je 3polohovy a v poloze O bude odpojeno i potkavaci svetlo, takze by mely svitit jen obrysovky.
Poloha I je puvodni zapojeni a poloha II je obe svetla.
Jeste existuje trochu vetsi varianta P-C1570AB, pripadne dvoupolohove varianty obou (tj. Bez nolove polohy).

Ted se jen dostat k tomu to udelat a vymyslet kam ten prepinac umistit. :mrgreen:


Edit 28.4.:
Tak světlo přepojeno s přepínačem přesně dle plánku výše. Zatím jsem ho nechal skrytý v řidítkách s přepnutím do polohy II, tj. svítí obě na dálkový.
Ale přemýšlím že přepínač hodím do míst jak je šipka, je to v podstatě jediný rovnější místo na řídítkách, kde bude vypinač rozumně sedět - Jinak je vše zaoblený.
20140427_135932_resized.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 kvě 2014, 07:59, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio X Evo 400

02 kvě 2014, 07:41

Ahoj,

potřebuji poradit: když nechám skůtr stát delší dobu (přes víkend), tak sice nastartuji, ale při vyjíždění z chodby chvílemi motor ztrácí otáčky a tah. Pak ho nechám chvíli běžet na ulici, než se obleču a znovu, zhruba 200m s echová stejně, jede, najednou se propadnou otáčky, pak zase jede. Potom je to už v pořádku, jede jak má, jde do otáček. Po práci, kdy stojí ca 8-9 hodin není problém.

Nesetkali jste se někdo s něčím podobným? Vzduchový filtr jsem dával nový před asi 500km.

díky Dušan

Re: Piaggio X Evo 400

02 kvě 2014, 08:04

Ahoj Dušane,toto mi dělá od začátku,jediná výjimka je když je nastartovaný delší dobu,zřejmě se musí zahřát a pak už jede....protože to dělá od "miminka",tak už jsem si zvykl a považuju to za projev,ne závadu...a přišel jsi na to bouchání ze předu??

Re: Piaggio X Evo 400

02 kvě 2014, 08:13

Ahoj,

nikdy mi to nedělalo, asi holt stárne. Napadá mě ještě benzín, jak zítra pojedu, natankuji něco výživnějšího a proženu to.
Kdysi se mi stalo něco podobného, ale to bylo tím, že jsem vzduchový filtr namazal motorvým olejem a ne olejem na filtry.

To bouchání jsme nenašel, všechno je utažené, kde to může vrzat, je to podlepené teflonovou páskou nebo mechovkou, stažené páskami aby to neklepalo, no a stejně to bouchá.

Re: Piaggio X Evo 400

02 kvě 2014, 10:14

Repka13 píše:Ahoj Dušane,toto mi dělá od začátku,jediná výjimka je když je nastartovaný delší dobu,zřejmě se musí zahřát a pak už jede....protože to dělá od "miminka",tak už jsem si zvykl a považuju to za projev,ne závadu...a přišel jsi na to bouchání ze předu??


Pánové, tak naštěstí s tímto jsem se ještě u svého "oře" nesetkal.

Re: Piaggio X Evo 400

02 kvě 2014, 12:50

já do této středy taky ne.

edit: Je to divný, do středy mi to neudělalo, a nejednou dnes i odpoledne. Volnoběh je docela nízko, na nějakých 1400-1500, býval výš. Po zahřátí to je naprosto normální.

Re: Piaggio X Evo 400

02 kvě 2014, 19:03

Ještě by to mohla být svička nebo benzinový filtr a prostříkal bych kontaktolem všechny elektrické spoje možná jsi někde něco odpojil a nesedlo si to jak by mělo,ale v tomto případě už hádám.

Re: Piaggio X Evo 400

02 kvě 2014, 19:07

svíčka krásně cihlová, tak jsem aspoň prohlídl všechny konektory, prostříkal konkorem, odpojil baterku, očistil kontakty, složil, volnoběh 1600, ale bylo to teplé po jízdě. Uvidíme ráno.

Re: Piaggio X Evo 400

02 kvě 2014, 19:42

Ahoj, já si ničeho podobnýho nevšiml.
Jedině když byly teploty kolem nuly a já vyjel v podstatě bez zahřátí a zabral nešetrně za plyn, tak se to jakoby začlo dusit, případně řachtat ventily.
Myslím, že po seřízení ventilů ve 20tkm se to výrazně zlepšilo. Při pomalým přidávání plynu se studeným motorem to ale nedělalo.

Re: Piaggio X Evo 400

02 kvě 2014, 20:17

Benzínem to nebude,to bych za těch 45.000 km snad poznal.... :) :) svíčkou taky ne dál to jede v pořádku,a jak píšu dělá mi to už od začátku....připadá mi to jako bych pil a pak musím jednou polknout a potom zase piju....Teda jestli se to dá pochopit....ale už jsem si na to zvykl...a dělá to jen při studeným motoru...vstřikování?

Re: Piaggio X Evo 400

04 kvě 2014, 12:46

po vyjížďce do Milevska se volnoběh ustálil na 1600. Trošku jsem ji prohnal na 100 oktanový benzín (takové placebo, ale třeba....).

Ale furt to tam je, takže ještě půjde ven filt, vyprat, vysušit, naolejovat. Jak olejujete? Na povrchu, nebo celej nacucat, vymačkat co to jde a pak nasadit?

Re: Piaggio X Evo 400

04 kvě 2014, 13:10

Neolejuju....vytáhnu starej hnusnej,hodím do popelnice a dám novej fungláč....

Re: Piaggio X Evo 400

04 kvě 2014, 14:09

molitan, bez oleje? :shock:

Re: Piaggio X Evo 400

04 kvě 2014, 14:17

Nedory neolejuju, koupil jsem sprej na filtry, takže nastríkám z jedné strany po celé ploše a hotovo..;-)

Re: Piaggio X Evo 400

04 kvě 2014, 18:44

já vyperu, vysuším, dám do pytlíku s olejem, promnu, nechám nacucat, vymačkám a nasadím.
Odeslat odpověď