Ale ne moje, já to jen vyměřil a navrhl. Na výrobu těch kostek nemám vybavení
.
Nicméně to sedlo napoprvé naprosto perfektně a funguje to skvěle.
25.10. edit:Tak serviska po 20000 za mnou.. Cena "jen cca 8200"
. Ale vzhledem k tomu, že se měnilo téměř vše (včetně seřízení ventilů) + cca 6 hod práce to asi +- sedi.
Nicméně další servisní interval už bude po záruce a to už mě asi autorizovaný servis neuvidí.. Krom diagnostiky a seřízení ventilů (vždy po 20000km) lze všechno provést doma..( s patřičným vybavením půjdou i ty ventily..)
Jinak skůtr určitě trochu ožil a řachtání ventilů kolem 3000 ot téměř zcela ustalo..
9.12. edit:Už na podzim jsem si všiml, že mám nějak sjetou levou brzdovou destičku u zadní brzdy a že zadní kolo (resp páčka) při brždění trochu cuká. Takže teď po odstavení jsem ji v sobotu rozebral.
No a vypadá fakt dost sjetě - v podstatě už totálka a ještě že jsem to rozdělal, jinak by podle mě nedala ani další 2000 km.
Nejhorší na tom je, že sjetá je jen levá (ale poměrně rovnoměrně), prává je úplně v pohodě:
20131207_114010_small.jpg
To mi nepřijde normální, protože u předního kola maji obě brzdy sjeté destičky rovnoměrně (a ještě mají hodně rezervy)..
Tak jsem tu brzdu rozebral co to šlo a zjistil, že kopyto brzdy se vlastně pohybuje jen na jednom čepu, který je před šoupátky.
Pár fotek tady.
Mi přijde jako by set to tělo brzdy při brždění na tom čepu nějak zaseklo/šprajclo a tím pádem prává destička nešla proti levé destičce a levá brzdička by brzdila v podstatě jen sama a tlačila kotouč doprava.
Ještě je tady možnost, že by ten čep nebyl zcela kolmý na disk - to jsem ještě neproměřoval, ale řekl bych, že síla v čelisti by srovnání při brždění pomohla...
Z toho cojsem viděl není ani čep ani ta díra v těle brzdy v které chodí nijak moc opotřebovaná (vůle je tam cca 1 desetna) a po vyčištění, namazání a složení
to pocitově při manuálním šoupání chodí dobře.
Další možnost, že by levá destička byla prostě jen z nějakýho měkkčího materiálu a tím pádem se víc opotřebovávala, by se neměla stát, čekal bych že materiál je stejný.
Otázka je co to zas bude dělat po složení při provozním tlaku z brzdy..
Neřešil jste někdo podobnýho něco náhodou?
Stejně mi asi nezude nic jinýho než vyměnit destičky a sledovat to..
BTW jaký destičky byste doporučili , resp. kde je kupujete (destičky mají označení H3062)?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 pro 2013, 19:03, celkově upraveno 4
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou