Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X Evo 400

13 čer 2013, 19:22

kluci,
začala mi nepěkně skákat rafička tachometru - mezi 100 - 120 je to docela markantní. X Evo má elektronický tachometer, ne? Nevíte?

Re: Piaggio X Evo 400

13 čer 2013, 19:34

Repka 13...děkuji za gramáž válečků

Nedory.... mě lehce kmitá ručička tachometru mezi 110 - 120. Není to moc, ale jde to poznat. Mám pocit, že to dělá už od nova, ale ruku do ohně bych za to nedal.
Všimnul jsem si toho letos.
Neřešil jsem to, většinou jezdím pomaleji do 100km/h , nebo velmi výjimečně podle nálady výrazně rychleji co to jde )))

Re: Piaggio X Evo 400

13 čer 2013, 19:50

mě dřív držela jako přibitá. Koukal jsem na manuál, je to elektronické.

Re: Piaggio X Evo 400

13 čer 2013, 20:07

...no teď, jak o tom mluvíš, tak mi to začalo taky vadit :D
Doufám, že přijdeš čím to je a bude to nějaká hloupost a poradíš jak to odstranit.

Re: Piaggio X Evo 400

13 čer 2013, 23:25

Já si ničeho takového nevšiml a to běžné jezdím 100-120 tachometrových.
Spíš mám teď , co jsem se vrátil z Alp, kde dostal skútr pořádný záhul, pocit hraničící s jistotou že motor líp jede a táhne. Jakoby mu přibyly nějaký koniky navíc, je takový živější a líp se vytáčí. Snad druhý zajetí či co. :mrgreen:

Re: Piaggio X Evo 400

14 čer 2013, 06:19

...nwbo těsně před smrtí,to prej jezdí nejlíp :mrgreen:

Re: Piaggio X Evo 400

14 čer 2013, 07:37

Tak snad to ještě vydrží zítra na SŠ :wink:

Re: Piaggio X Evo 400

28 čer 2013, 07:35

Hele to naše vlákno je ňáký uspaný :lol: , tak se zeptám.
Asi se mě nějak vytahalo lanko od plynu :mrgreen: , tak jsem se to pokusil včera dotáhnout na tom štelování u plynu na řidítkách.
Jenže abych to dotáhl, aby byl plyn bez vůle, tak závit už drží tak na 3mm, takže jsem v podstatě na maximu. V podstatě jsem to musel poštelovat tak o 8mm.
Asi by to chtělo poštelovat i druhý konec lanka někde u motoru, abych si tu možnost štelování na řidítkách zachoval.
Nedělal už jste to někdo? Kde je ten druhý konec lanka ukotvený a co odstrojit abych se k tomu dostal?

Re: Piaggio X Evo 400

28 čer 2013, 07:58

musí to být ukotvený na klapce v sání, zkusil jsi sundat deklík pod sedlem před baterkou?

Re: Piaggio X Evo 400

28 čer 2013, 08:06

zatím jsem na to ještě neměl čas, snad dnes.

Re: Piaggio X Evo 400

28 čer 2013, 19:38

co si myslíte

je lepší toto Piaggio nebo si připlatit 55.000,- Kč a koupit Burgmana ... na tomto se mi líbí, že je to malé do města, Burgman je tak na výlety, než se brodit Brnem ...

děkuji za každý tip ... jsem začátečník a vybírám svůj 1. skůtr

Bude i toto na krásy alp?

Re: Piaggio X Evo 400

28 čer 2013, 20:26

324.....porovnáváš rozdílné kategorie.....jestli Burák 650 nabo Pížo400....v Alpách byl Ladas i já,a jezdíme pořád....ale na Tvém místě bych spíš přemýšlel o nástupci X10 350....na živo parádní a reference uživatelů taky good.....a cena je jaká je ,s tou toho moc nevykouzlíš...nebo kdyby jsi to uměl,tak se hlásím do učení.... :lol: :lol: až teď jsem si všiml ceny Buráka 400....promin....ale Piaggio X10 350 je uplně někde jinde.....o generaci dál......

Re: Piaggio X Evo 400

28 čer 2013, 20:53

Laďo,

když odděláš deklík pod sedlem, uvidíš klapku, ale lanko je tam jen zacvaklé a nic nedošteluješ. Co takhle distanční trubičku a tou to doštelovat?

Re: Piaggio X Evo 400

28 čer 2013, 22:25

Máš pravdu, dnes jsem na to koukal a tam nic nenasteluješ.
20130628_183216.jpg

20130628_183232.jpg

Ale nějak moc nechápu proč tam jsou lanka dvě. Jdou obě od plynu až ke vstřikování. To druhý asi zajišťuje aby se plyn nezasekával při
ubírání. Nic jinýho mě nenapadá. A štelováni mají u plynu obě dvě.
Aby plyn neměl vůli tak už mám štelováni vytočený na maximu. Víc už není jak. Jediné snad plyn sundat a pokusit se to nějak poladit tam.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio X Evo 400

29 čer 2013, 09:23

Druhý je vracečka. Si představ, že se ti to v kile sekne a nejsi schopný ubrat.
Odeslat odpověď