Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
09 kvě 2013, 22:26
Dušane ty máš teda pech. Ty si to vybíráš snad za nás za všechny
Pokud to není vadná svíčka tak těžko říct. Žádná jiná kontrolka nesvítí? To bude asi fakt na servis.
10 kvě 2013, 06:19
svíčka je OK, když ji nechám ve fajfce a ukostřím, neháže jiskru, Prst do fajfky strkat nebudu, z toho už jsem vyrostl.
10 kvě 2013, 07:10
nedory píše:tak jsem dneska ráno nenastartoval.
V úterý jsem normálěn dojel, postavil do chodby.
Čerpadlo bzučí jak má, pak vypne, kontrolka motoru se rozsvítí a pak zhasne, benzínu je dost (ještě jsem doléval), startér točí jako ďas, ale nic, ani si neškrtne.
Ani nesvítí LEDka imobilizéru, ta normálně problikne a zhasne. Ještě odpoledne projdu všechny pojistky, svíčku, jiskru a pak servis (je v záruce).
Nemáte někdo nápad?
Ahoj
Led imobilizéru při startovaní obyčejným klíčkem nesmí probliknout, musí pro otočení klíčku hnedka zhasnout.
Pokud použiješ servisní klíček na nastartováni, potom po otočení ledka imob. krátce problikne, zhasne a pak se nastartuje.
Pokud se servisního klíčku vyklopíš čip, tak se to chová motorka naprosto stejně přesně, jak připisuješ. Všechno funguje a startér točí motorem, ale ten nenastartuje (zřejmě zapalování nedává nic na svíčku)
Všechno tohle jsem si po přečtení tvého příspěvku byl vyzkoušet.
Podle mého soudu ti odešel imobilizér, a to není opravdu co závidět.
Přeji, ať je to jen vadný kontakt, nebo uklepaný drátek a brzy ti opět jezdí jako dříve.
10 kvě 2013, 19:51
zítra to naloží, odvezou do servisu a v pondělí mi řeknou, co s tím je. Tak jsem zvědavej.
edit:
v servisu jim to startuje a běží...... nic nenašli, žádná závada v paměti, prostě nic.
Takže nějaká náhodná chyba.
13 kvě 2013, 16:05
No asi stačil ten převoz do servisu
aby se to spravilo..
Jinak já už jezdím na zadní Pirellce a zatím musím říct dobrý.
[Edit 16.5.] - Pirellka na zadním se ukazuje být mnohem lepší než Michelinka, v zatáčkách na ní mám mnohem větší jistotu- žádné nepředvídatelnosti. Drží jak přibitá.
Je vidět, že ji používám až na hranu
, což u Michelinky moc nešlo (cca 0,5cm od hrany) - asi má trochu jiný profil. Zatím jsem ale neměl možnost ji prubnout v dešti.
17 kvě 2013, 18:35
nic nenašli, tady v Polné jim to nestartovalo, po převozu do Jihlavy to startuje jako víno. Zítra si pro skútra jedu a jsem zvědavej, kde mě kdy nechá viset.
18 kvě 2013, 12:28
Nevíte někdo proč se zamžívá dálkový světlo? Když prší tak je celý zamžený, začalo to až letos zjara. Předtím to bylo ok.
To pravé je v pořádku ale třeba proto že při jízdě svítí. Nevím jestli to půjde někde utěsnit.
18 kvě 2013, 12:34
vím.
Protože svítíš potkávacím, tak je v komoře dálkového světla mnohem chladnější vzduch, a na studených plochách skla (jehož teplota je pod teplotou rosného bodu vlhkostí nasycené atmosféry ve světlometu) se sráží vlhkost a je vidět.
Není moc jednoduchých možností, jak tomu odpomoci, ale stačí na chvíli rozsvítit dálkové a máš pokoj.
Hlavně to neutěsňuj, potřebuješ světlomet odvětrávat, je v něm při svícení přetlak. A zatěsnit to nejde (v domácích podmínkách a s domácím vybavením tak, aby to spolehlivě fungovalo).
20 kvě 2013, 14:11
Potkávacím svítím už skoro 2 roky a nikdy se to neorosovalo, tak se mě to nezdá. Opravdu se to rosí všem ?
Mě se to orosí třeba když přijedu domu a umyji plexi. Stékající voda z plexiskla na světla a je to za pár minut orosené ale zase jen dálkový.
20 kvě 2013, 14:23
Já potvrzují rosení. Rosí se v chladných dnech, já jezdím jak to jde (od 0°C), takže jsem si toho všiml.
Momentálně se nerosí protože už je relativně teplo i ráno. Myslím, že Nedory to popsal dobře. Nijak to neřeším.
25 kvě 2013, 20:39
musím říci, že obdivuji ty, kteří jedou během jednoho dne k moři a zpátky.
Já jsem včera slíbil dětem, že se za nimi přijedu podívat do Dunajské stredy (od nás 264km), tak jsem i přes déšť ráno jel. Průměrná spotřeba 3,51l/100km, a jedna cesta mi zabrala 3 hodiny, jak plánovala i navigace.
Takže za dnešek mám najeto 540km a dá se to. Záda úplně v pohodě a kdybych přemohl lenost a měl vyšší plexi, ani bych nebyl tolik vyfoukanej.
26 kvě 2013, 23:20
Tak jsem dnes přidělal držák na cellular interphone do kterýho hodlám hodit svůj telefon kvůli navigaci. Zítra cestou do práce prakticky vyzkouším jak se to bude chovat, hlavně co se týče vibrací.
20130526_074826-1.jpg
20130526_072847.jpg
Další obrázky ještě tady
držák na telefon. (už funkční
)
Edit: Tak bych řekl, že vibrace jsou v normě (držák zatím s tel. neulítl
) , funkčnost taky, jediný problém asi trochu budou odlesky (uvidíme..)
Trochu jsem při tý příležitosti změřil proměřování tacho a je to u mě zhruba takto:
První údaj je tachometrový, druhý GPS:
60 - 52
80 - 71
100 - 90
120 - 107
140 - 125
dál si to nepamatuju, přidám pozdějc
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
LadasM dne 27 kvě 2013, 22:04, celkově upraveno 1
27 kvě 2013, 11:40
Paráda,konečně budu vědět kolik ve skutečnosti jezdím,ještě prosím srovnej 150,170 a 220 tachometrovejch...
a včera se mi podařilo natankovat 11,4...už nikdy nechci mít takový nervy jestli dojedu...najeto 347 km,tankováno od hrdla do hrdla,převážně město...až závěr okresky,a jedna zavřená pumpa kde jsem chtěl brát
a další 29 km dál....
27 kvě 2013, 11:57
Nemají tachometry nějakou předepsanou toleranci už z výroby ? Myslím cca 10% ? I to tak vychází jak vidím. A nikdy se mi nestalo, že by navi ukazovala stejně co tacho, vždy o cca 10% méně
27 kvě 2013, 12:23
to repka13: v klidu, ještě bys dojel cca 18km
to angle2904: to bude asi co výrobce jinak, u XEva to vypadá na +- stabilní procentní rozdíl (absolutní se tedy s rychlostí zvyšuje), ale u auta mám proti GPS rozdíl vždy jen o 4km víc než GPS, ať jedu kolik chci..