Piaggio X Evo 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 12 pro 2012, 16:04

Chlapi pokud tohle nemáte, tak by se vám to asi mohlo hodit http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Xevo/Xevo%20400%20Workshop%20Manual.pdf :wink:
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod 942004 » 12 pro 2012, 19:24

Super :wink: Pěkně rozkreslený a pod plastama je to celá X8.To se bude hodit i mě :!: :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 12 pro 2012, 23:09

Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 16 pro 2012, 12:35

Pánové, trošku obrátím list. Ale bude to aktuální. Jde o baterii ve skůtru. Vím, že má 12V a 12Ah, ale to je tak akorát skoro všechno. Vím, že když se nejezdí, tak ji to rozhodně na kvalitě nepřidá. A ono se opravdu nejezdí! Venku je sníh, tedy spíše led a jaro v nedohlednu, i když tady na JV Moravě jsme vždy vyjeli na krátkou jízdu i okolo Vánoc - to se vždy oteplí okolo 10°C a se sluníčkem se to chvíli dá.........., třeba to vyjde i letos, uvidíme. Také vím, že je lepší mít stroj přes zimu někde kde nemrzne, případně alespoň tam umístit baterii. Skůtr však mám v nevytápěné garáži a baterii jsem prozatím nevyšrouboval a neuskladnil někde "do tepla". O co mi tedy jde? Určitě bych našel někde na Skůtrfóru vlákno týkající se nabíjení baterií. Jenže se mi to nechce hledat, ale hlavně moje Xevo 400 bude mít v 2/2013 teprve první narozeniny a tak se ptám vás, vlastníků stejného stroje = stejné baterie:
- co se stane s nastavením skůtru, když baterii nyní vydělám a nasadím např. až v dubnu - "nevymaže se něco", co je trvale pod napětím?
- jaké máte zkušenosti s nabíjením relativně nové baterie (stáří 10 měsíců, najeto 2.500km)?
- co jinak v dané věci doporučíte?

Vím, že se ptám tak trošku laicky, ale na starém skůtru jsem tento problém neřešil, protože ten šel našlápnout a u auta tuhle věc vůbec neřeším, to jezdí každý den..... Ale nerad bych udělal nějakou hloupost.

Takže, přátelé, kamarádi, znalci Xevo 400, poraďte jak na baterii v tomto období - ať mohu (můžeme) na jaře v klidu a bezpečně nastartovat.

dík
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 16 pro 2012, 22:34

čau. No naše skůtry jsou na tom podobně akorát s tím rozdílem, že já už mám natočeno 8tkm a moto jsem hodil do garáže, kde teplota nejde pod cca 5°C. No a shodou okolností jsem zrovna včera baterii vytáhl abych ji nabil.
Před nabitím měla 12,54V. Baterie má 14Ah a je na ní napsáno dobíjet 1,4A 5-10h, případně rychlonabíjením cosi jako 14A po dobu 1hodiny (to už si přesně nepamatuju) a v návodu máš nabíjet desetinou kapacity po dobu 10h, což odpovídá.

Nicméně já hodil baterii na inteligentní modelářskou nabíječku na ty 1,4A a po třech hodinách se nabíječka vypla s tím, že je dobito ( s dobou úměrně klesá dobíjecí proud). Kolik se do ní dostalo ani nevím ( víc jak 2-3Ah ne), ale po nabití měla 13,1V. Tak jsem ji dnes hodil zpět.
Jen jsem zapnul kliček a co jsem si všiml, tak se znulovala počítadla (krom celkového) a hodiny, jinak nic..
Takže bych to viděl, že to tak za dva měsíce zopakuju a uvídím jak na tom zas bude, myslím že se nijak výrazně nevybíjí.

Jinak by mě spíš zajímalo, jestli při zazimování šplíchnete nějaký olej do válce jak to píšou v manuálu, nějak se mě do toho moc nechce. Radši skůtr jednou za měsíc nastartuju :wink:
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 17 pro 2012, 08:27

skútr mám připojený na nabíječku, a jednou za 14 dní (+-) ho nastartuji a nechám ohřát na druhou, třetí čárku. Nic víc, žádný olej do válce.
Nabíječku mám Oxford, sice to vypadá jak raketoplán připojený k řídícímu středisku, ale zase je baterka stále nachystaná.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 21 pro 2012, 14:49

Já snad psát nebudu..... :oops: ještě jsem na baterku nabíječkou nechytal....mám temperovanou garáž na max 5 stupínků,a na podzim přikryju pížo plachtou a na jaře oddělám plachtu,otočím plynem,nastartuju a jedééém.....snad to tak bude i v roce 2013.. :) :)
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 28 pro 2012, 00:08

Tak jsem začal přemýšlet nad příštím pneu, protože se obávám, že současné už celou příští sezónu nedají (odhadem ještě tak 5000).
Zatím jsem to viděl na Metzeler feel free, ale tyhle jsou na náš skůtr asi pasé.
V TP je rychlostní index Q na přední i zadní.
Přední není problém 120/70 R14 55S je v pohodě, ale zadní co jsem našel je jen 140/70 R14 68P (nic jinýho není ani na strákách výrobce http://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Feelfree.html), což je v háji protože
to dle TP nestačí, ach jo.. :evil: :evil: :evil:
Máte v TP taky Q na obě gumy? O čem jiným krom M. CityGripu byste ještě uvažovali? Já chtěl příště zkusit jiný..

Edit:
Tak koukám, že by ještě přicházel v úvahu PIRELLI DIABLO SCOOTE R 140/70 R14 68S, nicméně ohlasy na nájezd nic moc.
Ale koukal jsem, že je má Repka13 :lol: , tak se s náma poděl o zkušenosti :wink: (prozatímní nájezd - stav, jak jsou na tom za mokra.., za sucha prej seděj výborně..).
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 28 pro 2012, 10:06

Nazdar,tak se podělím......v předu najeto 11.000 a ještě něco nakroutí,a vzadu mám 2.500 a ta je funglovka....a problémy žádný,kostky,přejezdy,všechno sem ustál.....měl jsem obavy že ta přední pujde do kytek jak Dunlop RS po 9.000 ale zatím vzorek OK,nikde žádná prasklina,takže na ní začnu i další sezonu...... :wink: co Ty špígly,vykómals něco?
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod TUNER » 28 pro 2012, 13:10

Sice na jiném stroji,ale Diabla mám také a po 8000 km to vypadá,že přední dá tak 15-20k km a zadní tak 10-12k.... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 28 pro 2012, 23:28

Tak ten nájezd zas tak špatně nevypadá, hodně na tom bude asi dělat způsob jízdy :wink:
Tak je asi zkusím.
Co se týče těch špíglů, tak jsem koupil tyto http://obchod.bikerscrown.cz/emgo-20-87032l-zrcatko-honda-black-8079245630183 ve slevě a teď gómu jak je napojím.
Ty původní nastavovat nechci, protože za prvný už mám jedno přilepený a za druhý každý položení v podstatě znamená vytržení zrcátka z kloubu a lepení. Takže to chci vymyslet trochu univerzálnějc, nejlíp ještě sklopně.

Až budu mít hotovo, detaily určo zveřejním.
Jinak momentálně jsem přidělal givi nosič a k Vánocům si pořídil topcase B47 Blade. :wink: K nosiči ještě přidělám původní bederní opěrku.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 01 led 2013, 18:11

Tak bederní opěrka je už na místě :wink: , je to zrealizováno takto:
https://picasaweb.google.com/112531406331891608360/Operadlo?authuser=0&authkey=Gv1sRgCNS129KQzs_4ngE&feat=directlink
Brzo se vrhnu na ty zrcátka.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod 942004 » 02 led 2013, 15:33

Ladas,velká pochvala :lol: Pěkně jsi to vymyslel a vypadá to super :!: Taky mi tam chybí opěrka,tak pořeším něco podobnýho :roll:
Co se týká gum,tak já budu kupovat Michelin power sc(dvousměsové).
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 02 led 2013, 23:24

No koukal jsem po Michelin power pure sc 140/70 R14 a tenhle rozměr jsem nikde nenašel, asi se ani nedělaj, takže taky pasé.. Ta zadní pneu je jak koukám docela problém, by člověk nevěřil... :evil:
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod _Tom_ » 03 led 2013, 17:51

o výběru pneu prosím pokračujte zde:
viewtopic.php?f=61&t=156
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků