Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X Evo 400

03 říj 2012, 10:26

Myslím, že to Ital udělal záměrně, prostě psychologický efekt, který tě nutí natankovat.
Předtím jsem tankoval 40km od rozsvícení a vlezlo tam 11,07 (po víčko). Takže to vypadá, že se dá celkem věřit tomu počítadlu km od rozsvícení rezervy, což mě docela uklidňujě :lol: .

Re: Piaggio X Evo 400

06 říj 2012, 19:01

JAARRR píše:Už jsme to tu "řešili" - podívej se na dřívější příspěvky, myslím, že diskuzi na toto téma jsem začal dokonce já. Je to přesně tak jak popisuješ. Jakmile se mi rozsvítí kontrolka rezervy, max. do 20 km poté si ručička lehne a už se ani nehne. Max. jsem poté, co si ručička ustlala, ujel ještě 20 km a pak natankoval - neměl jsem nervy jet tzv. na doraz. Ale asi těch přibližně 60 km na rezervu by mohlo být reálných. Jenže dívej se na ležící ručičku a buď v klidu - já to tedy nedám......




Já jel jednou na Mušov asi 70km, a tak moc jsem se kochal, že jsem úplně zapoměl natankovat.Docvaklo mi to až při spáteční cestě, a jak na sviňu nikde žádná benzínka.Ručička ležela beznadějně dole, v zatáčkách při náklonu už měl skůtr tendenci chcípat, a když jsem konečně našel benzínku, tak se mi hodně ulevilo.Jenže, na dveřích benzínky nápis: Z Tech. důvodů zavřeno.No to jsem šel do kolen :roll: , protože jsem věděl, že další benzínka je asi 20 km daleko, a světe div se, dojel jsem tam.Navíc jsem po cestě začínal trošičku stresovat, protože to bylo asi v cca 17hod, a já měl bejt v 19hod v práci na noční,takže jsem preventivně volal, že se možná zpozdím.Hodně se mi motalo hlavou, jak tlačím někam k benzínce místo toho, abych byl v práci.Naštěstí to dobře dopadlo.

Re: Piaggio X Evo 400

12 říj 2012, 08:15

tak jsem se včer odhodlal a zkouknul vzduchový fitlr po cca 6000km. Když jsem ho vydělal tak na něm byla taková prachovo-olejová krusta, cca 05-1mm silná (jak kde). Neuvěřitelný kolik bordelu se tam dostane. Jelikož jsem zatím nekupoval náhradní filtr ani jsem ho nechtěl mýt a olejovat (protože by mi to nevyschlo), tak jsem tu krustu jen opatrně seškrábal, mechanicky vyčistil a namontoval zpátky.
A musím teda říct, že i tak je to poznat - skůtr jde líp za plynem a motor zní kultivovaněji :D . Ne nijak výrazně,. ale znát to je. Po sezoně asi filtr vyměním za nový.

Re: Piaggio X Evo 400

12 říj 2012, 16:43

Ahoj
Co všechno je potřeba demontovat abys mohl rozmontovat AIR-BOX ?
Mám pocit že tam vadí boční plast pro povolení jednoho šroubku, je nutné ho demontovat?

Re: Piaggio X Evo 400

12 říj 2012, 18:57

Zadní opěrku,světlo,levý blinkr,a pak levý zadní plast...na poprvé 10 minut a každou montáží budeš rychlejší a rychlejší...možná by to šlo krátkým křížákem,ale když to roozděláš a zase dobře poskládáš,tak se dostaví pocit štěstí...k nezaplacení... :D :D :D

Re: Piaggio X Evo 400

12 říj 2012, 19:45

jen bacha na plechové matice, rády padají a mizerně se hledají.

Re: Piaggio X Evo 400

13 říj 2012, 16:56

Už jsem to dělal dvakrát a nic jsem nedemontoval jde to opravdu snadno,jen povolit ty šrouby krátkým křížákem.Filtr vyprat stačí mýdlová voda, usušit a nastříkat spešl.olejem.
A je to.

Re: Piaggio X Evo 400

22 říj 2012, 15:52

Zdar Piaggisti.Jsem tu nový a jsem také novým majitelem XEvka.Před tím samý endura(XTZ,Dominátor,Afrika Twin,DR 750)Zakoupil jsem jej v sobotu od 1.maj. který jej koupil koncem května ale neměl čas jezdit.Mám nalítáno 650km od koupi,celkem 2100km.Je to vo'navka ajede jak cyp:):):)Jsem z něj unešen jek jízdou,výkonem tak hlavně spotřebou která se pohybuje +/- 3,3l/100km!!!!Mám 107kg a 192cm takže žádný drobek:)Posed suprový!!!
Mám na Vás jednu otázečku.Na palubce je kontrolka varovných blinkrů která se mi ale sem tam rosvítí,hlavně při startu a jízdě než se zahřeje motor.Slyšel jsem že kontrolka má ještě nějakou jinou funkci,poradíte co s tím???
Díky.Mirďa.

Re: Piaggio X Evo 400

22 říj 2012, 15:59

Gratuluji k téměř novému stroji a vítám do klubu :wink: Myslím, že budeš spokojenej.

Za sebe musím říct, že jsem si nevšiml, že by mi kontrolka blinkrů blikala někdy jindy než při sepnutí blinkru nebo houkačky. Myslím, že ani při startování/zapnutí klíčku nesvítí/neproblikne, ale zmrknu jak pojedu z práce.

Re: Piaggio X Evo 400

22 říj 2012, 17:17

Díky.A co se týče té kontrolky vyrovných blinkrů tak nebliká ale svítí,třeba i 5-7min. a pak zhasne.Někdy se rosvítí při přepnutí na dálkové.Prý kontrolka slouží také k tomu že indikuje to že některá se žárovek je vadná-nesvítí,tak nevím.Mirďa.

Re: Piaggio X Evo 400

22 říj 2012, 17:36

takže u mě se žádné problikavani ani delší sviceni nekoná, tak jak jsem psal.
Zkusím mrknout do manuálu, ale když jsem ho dřív četl tak jsem na nic takového nenarazil, pokud se dobře pamatuju.

Re: Piaggio X Evo 400

22 říj 2012, 20:25

Tak v manuálu o tom nic není. Jediný co může problikávat je kontrolka tlaku oleje - což by svědčilo o jeho nedostatku.
Vzhledem k tomu, že je to skoro funglovka (bude ještě v záruce) tak bych zavolal do nějakýho autorizovanýho servisu nebo prodejci a zeptal se na to.

Re: Piaggio X Evo 400

22 říj 2012, 21:02

u mne taky nic výše popsaného nebliká!

Re: Piaggio X Evo 400

22 říj 2012, 21:46

Ještě dodám, že pokud je vadná žárovka nějakýho blinkru, tak kontrolka na přístrojovce bude blikat rychlejc při jejich zapnutí (je to zmíněno i v manuálu). Rozhodně ale nemá svítit, tak jak popisuješ.

Re: Piaggio X Evo 400

23 říj 2012, 17:01

Tak mě napadá - skůtr je asi v záruce, tak bych se nebál zajet do servisu......
Odeslat odpověď