JAARRR píše:Už jsme to tu "řešili" - podívej se na dřívější příspěvky, myslím, že diskuzi na toto téma jsem začal dokonce já. Je to přesně tak jak popisuješ. Jakmile se mi rozsvítí kontrolka rezervy, max. do 20 km poté si ručička lehne a už se ani nehne. Max. jsem poté, co si ručička ustlala, ujel ještě 20 km a pak natankoval - neměl jsem nervy jet tzv. na doraz. Ale asi těch přibližně 60 km na rezervu by mohlo být reálných. Jenže dívej se na ležící ručičku a buď v klidu - já to tedy nedám......
Já jel jednou na Mušov asi 70km, a tak moc jsem se kochal, že jsem úplně zapoměl natankovat.Docvaklo mi to až při spáteční cestě, a jak na sviňu nikde žádná benzínka.Ručička ležela beznadějně dole, v zatáčkách při náklonu už měl skůtr tendenci chcípat, a když jsem konečně našel benzínku, tak se mi hodně ulevilo.Jenže, na dveřích benzínky nápis: Z Tech. důvodů zavřeno.No to jsem šel do kolen
, protože jsem věděl, že další benzínka je asi 20 km daleko, a světe div se, dojel jsem tam.Navíc jsem po cestě začínal trošičku stresovat, protože to bylo asi v cca 17hod, a já měl bejt v 19hod v práci na noční,takže jsem preventivně volal, že se možná zpozdím.Hodně se mi motalo hlavou, jak tlačím někam k benzínce místo toho, abych byl v práci.Naštěstí to dobře dopadlo.