Piaggio X Evo 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 23 črc 2012, 18:26

Už jezdím!

Je drobný problém s bočním stojánkem, když se sklápí, tak ještě ťukne do plastu, ale to už je prkotina, a servis ji doléčí.
Pokud nebudete vědět, že byly měněné plasty, nelze nic poznat - kluci ze servisu odvedli slušnou práci.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod mijuna » 23 črc 2012, 18:30

Nedory super!tak zase dlouho to nebylo....ne?já čekal na nový origo variátor z Itošky přesně měsíc....
Uživatelský avatar
mijuna

500+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 09 lis 2009, 11:49
Bydliště: Rohoznice u Pardubic či Hradce Králové-Kolín(Radim)
Skútr / moto: Bandit PYČO..1200S rv 2004
Tuning / úpravy: uvidíme:-)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod TUNER » 23 črc 2012, 23:32

Super,ještě se svezeš,stejně nebylo teď moc počasí ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 24 črc 2012, 18:26

tak i stojánek je vyřešený, stačilo trochu přihnout oko na sklápění a všechno je v pořádku.
Zkoušel jsem pustit řízení v 60/90/120km/hod a v 60 je to naprosto rovné, v 90 to záleží an tom, jak sedím a ve 120 se to stahuje lehce doleva, ale dá se to rovnat změnou těžiště. takže tady taky problém není, oprava ok.
Teď ještě uzavřít s pojišťovnou.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod MilosVee » 27 črc 2012, 09:22

No tak to nakonec byla docela rychlovka.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 28 črc 2012, 12:15

už jsem i odstranil dušení motoru po ranním startu, (ráno nastartovat, napočítat do 10 a pak vyjet z chodby, a ejhle, ono to vteřinu nebo dvě brblalo a nejelo, pak se to rozjelo a už to bylo celý den dobré). Příčina byla v čištění fitru a protože jsem neměl olej na filtr, napustil jsem to směsí konkoru a motorového oleje (5W40 je dobrý pro auto, konkor pro zbraně, když to smíchám, bude to dvakrát tak dobrý a filtr to ocení). No, a včera jsem koupil olej na filtr, namočil, vymačkal, nasadil a dneska ranní start jako víno.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod oldik » 28 črc 2012, 16:43

Ty tam máš filtr na čištění? já měním papírák za nový.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 28 črc 2012, 18:08

jo, je molitanovej. Taky bych raději papírovej. A navíc je k němu mizernej přístup, včera jsem raději sundal plasty (opěrku spolujezdce, zadní světlo, blinkr a pak plast na boku). No a potom je vidět airbox.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod MilosVee » 28 črc 2012, 18:20

Jo na X9 je k němu taky super přístup :roll:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 31 črc 2012, 18:28

tak dneska byl závěr, pojišťovna psala, že proplácí servisu částku ve fakturované výši.

Takže za sebe mohu Kooperativu doporučit.
Zato řidiče Jihlavyských lahůdek Barták (už od nich nekoupím ani ň, i manželce jsem to zakázal), pana B.S. bych hnal svinským krokem.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Tomik22 » 31 črc 2012, 18:34

TUNER píše:Super,ještě se svezeš,stejně nebylo teď moc počasí ;-)


Čau závodníku nějak se stím tady seznamuju :-) ale když tě vidím tak zítra je ta vyjížďka v Olomouci když si chtěl tak přijet do Olomouce na návštěvu tak ať to má aspoň uroveň :-)
http://www.facebook.com/events/41820696 ... 001548937/
Uživatelský avatar
Tomik22

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 22
Registrován: 30 črc 2012, 21:22
Skútr / moto: Malaguti Spidermax 500RS
Tuning / úpravy: Každý den přináší něco nového ... :)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 03 srp 2012, 20:05

Pánové, pokud by někdo potřeboval plasty na levou stranu (od zadku až po čumák), středový panel a levé zrcátko, jsou k mání. Vrátil mi je servis s tím, že pojišťovna je už nebude chtít. Bílé plasty jsou poškrábané, středový tunel prasklý, zrcátko odřené, leč nerozbité. Pokud by se někomu něco hodilo, ozvěte se přes SZ.

stav dílů, všechno levá strana:
- přední plast, přes celý předek: poškrábaný na levé straně, poškrábané logo i400, pravá strana v pořádku
- podlaha: vrypy od kamínků na silnici na kterou to spadlo
- zadní plast: poškrábaný, poškrábané logo Xevo
- středový plast: prasklina asi 15cm, šlo by zavařit
- levé zrcátko: poškrábané, bohužel mi během cesty (asi otřesy) prasklo sklo.

Škrábance jsou dlouhé ale ne nijak hluboké, díly by šly přebrousit a přestříkat. Pokud by se někomu hodily, nechám mu je, vyhodit je mi to líto.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 09 srp 2012, 13:52

Navigace.

Máte někdo zkušenost s uchycením navigace. Na řídítka to nejde, nebo alespoň nevím jak, plexi je prohlé...... Kam s ní? Ocenil bych foto.

Díky
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 09 srp 2012, 13:56

já ji uchytil na plast nad budíkama, pod plexi - je krytá (trochu) před vodou. Sundat zrcátka, plexi, plast, udělat díry a přidělat konzolu.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod _Tom_ » 09 srp 2012, 13:58

od firmy ram-mount. podívej se na nabídku jejich dílů, uchytit to půjde na vše
http://www.ram-mounts.cz/uvod/
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron