Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X Evo 400

06 čer 2012, 10:25

LadasM píše: Tankováno 9.03 l, takže rezerva by pořád měla být hodně dostatečná. Jinak najeto 262km na těch 9l, což je dobrý (4,45l/100km)


Zřejmě nějakej šotek,ale spotřeba při tomto dotankování a nájezdu km vychází 3,45....o litr méně než jsi uvedl ;-)

Re: Piaggio X Evo 400

06 čer 2012, 10:36

:cry: jasně, uklepl jsem se, opravím to, ať to nemate..

Re: Piaggio X Evo 400

06 čer 2012, 11:03

já mám při couračkách aktuálně 3,8.

Re: Piaggio X Evo 400

06 čer 2012, 11:26

Já mám dlouhodobou 3,6-3,7l. Ona ta spotřeba na 1 nádrž je hodně nepřesná, záleží kdy vypne pistole při tankování.
Kdyby třeba dala o 0,5l víc (místo v nádrži na to asi bude), tak už je spotřeba 3,64l/100km.
Tankuju vždy do prvního vypnutí pistole a někdy je vidět, že ručička palivoměru ukazuje až cca 1 dílek za plnou, jindy přesně na plné, což může klidně může být těch 0,5l.

Re: Piaggio X Evo 400

06 čer 2012, 11:43

Je to jasný, čím menší nádrž, tím jakákoli odchylka při tankování "do plné" se více může projevit. Na druhou stranu, pokud se bere např stále u stejné pumpy (stejná pistole, stejně pěnící benzín), ve stejné poloze (např. na bočním stojanu), tak by k žádné odchylce až zas tak moc nemělo dojít . Ale jak to tak sleduji, tak nám všem to papká okolo 3,5 l, což si myslím, že na tak relativně těžký stroj a na naše kila (též relativně velká) - celkem dost dobrý. No ne?

A co se týká délky 1. prohlídky - u mne byli hotoví asi tak za 1,5 hodiny a to mi ještě seřizovali nakřivo nasazená řídítka.

Re: Piaggio X Evo 400

06 čer 2012, 11:50

poslední cca 4-5 tankování tankuji u stejné benzinky a stejného stojanu, vždy zaparkováno na hlavním stojanu do prvního vypnutí pistole. I tak je podle ručičky vidět, že se pokaždý dotankuje jinak. Je to pak vidět i na nájezdu.
Relativně přesná spotřeba už ale vychází za cca 4 poslední tankování..

Nezkoušel náhodou někdo vervu100 od benziny?

Re: Piaggio X Evo 400

06 čer 2012, 12:58

Já tedy ne, max. ten lepší natural 95 u OMW. Ale zkus se mrknout na:

viewtopic.php?f=67&t=7073&start=45

Re: Piaggio X Evo 400

06 čer 2012, 16:18

První vypnutí pistole je opravdu dosti nepřesné. Záleží jak se v nádrži "mele" při tankování benzín a nějaký šplouchanec může klidně pistol vypnout. Já tankuji taky do plné,ale vždy hezky plné po hrdlo,pak s tím zatřesu a hladina klesne o pár cm,ale stále je v hrdle. Takže rozdíl nebude ani půl decky na nádrži a z toho se už dá celkem přesně vycházet :)

Re: Piaggio X Evo 400

06 čer 2012, 22:40

Presne tak do prvniho cvaknuti snad nema ani cenu pocitat vzhledem k velikosti nadrze.

Re: Piaggio X Evo 400

07 čer 2012, 18:40

Kluci já velký plégo mám...je to fajn věc..vubec na vás nefouká...a když zaprší jste uplně suchy...ale je to tak všechno....paradox je že v dešti vubec přes něj není vidět....v noci když jezdí v protisměru auta tak jste jak slepý...jinak velký plexi bývají do rychlosti cca 110km/h....rádi se pak lámou v uchytech....jelikož najedu za rok jen cca 4000 a snažím se nejezdit když je na obloze mráček:-)tak to trpím..jinak bych šel asi jen do vychvalovaného x skrínu:-)

Re: Piaggio X Evo 400

07 čer 2012, 21:30

já zatím jezdím za každýho počasí, takže už jsem párkrát v dešti jel. Řekl bych, že X-screen svou práci v dešti odvádí taky dobře. Já koukám nad ním, takže mi ve výhledu nezavazí, na helmu už toho tolik neschytám. No a dneska jsem zkusil maximálku, zatím mírně pod 170 tachometrových (motor točil 7,5 tis. otáček) a řekl bych, že celkem v pohodě. Horší by to asi bylo na panelové dálnici, ale to jsem zatím neměl to potěšení :wink:

Re: Piaggio X Evo 400

07 čer 2012, 22:57

nedory píše:a když se tak bavíme, stále nejsme rozhodnutý, zda přídavná deflektor nebo velké plexi. Kdo máte, nepodělili byste se prosím o své zkušenosti? Předpokládám, že velké plexi v kombinaci s tmou a deštěm nic moc nebude, že?



Nazdárek. Hele to vyšší plexi na AA250 je vyšší o 19 cm. Zkoušel jsem si tam dát něco stejně vysokého a zjistil jsem, že stále koukám přes něj, ale vzduch už mi jde pěkně vysoko nad helmu. Takže čekám na výplatu (a fakturu za elektriku) a budu si ho objednávat.

Re: Piaggio X Evo 400

09 čer 2012, 13:33

já s tím pořád ještě váhám.
Mám ale jiný dotaz: po 3500km jsem čistil vzduchový filtr, klasicky jsem ho vypral, vysušil, ale nemám speciální olej na filtr. Předpokládám, že motorovým olejem s konkorem neudělám chybu?
Filtr byl jakoby napuštěný vazelínou, všude v airboxu bordel jako hrom, mastný usazeniny s pískem a mouchama. Co používáte Vy?

díky
D

Re: Piaggio X Evo 400

09 čer 2012, 15:57

Dušane,teda tak záludný otázky?Přiznám se že filtr nečistím ale měním jen po sezoně...ale z "velké"motorky si pamatuju že jsem měl olej od KN,a tam jsem filtr pral a stříkal tímto olejem.... :oops: :oops:

Re: Piaggio X Evo 400

14 čer 2012, 17:00

Zdar tak dnes mi ruplo plexi... :x už když jsem namontoval X screen,tak se mi nezdály ty vibrace celého plexi...a na kostkách a dírách kterých je okolo mě "neurekom" tak to teda pružilo o106,ale říkal jsem si že to asi bude dělat a že soudruh z Itálie to má otestovaný....leda prd...dnes jedu přes kostky,2 výmoly a rána a klepání,zastavím a co nevidím :? ,originál plexi prasklo na spodním uchycení přesně na hraně krycího plastu...jsem tak nas........ že jsem to ještě nenafotil...naštěstí drží na 6 šroubech,(2 dole,a na každé straně taky 2),takže jsem dojel do garáže,zhodil X screen,plexi zalepil americkou páskou z obou stran,namontoval a jezdím...zatím to drží,a i při rychlejší jízdě se nehne jak dřív než jsem dal nástavec.... :roll: :roll: :roll:
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 22:33, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Odeslat odpověď