Piaggio X Evo 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod TUNER » 06 čer 2012, 10:25

LadasM píše: Tankováno 9.03 l, takže rezerva by pořád měla být hodně dostatečná. Jinak najeto 262km na těch 9l, což je dobrý (4,45l/100km)


Zřejmě nějakej šotek,ale spotřeba při tomto dotankování a nájezdu km vychází 3,45....o litr méně než jsi uvedl ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 06 čer 2012, 10:36

:cry: jasně, uklepl jsem se, opravím to, ať to nemate..
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 06 čer 2012, 11:03

já mám při couračkách aktuálně 3,8.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 06 čer 2012, 11:26

Já mám dlouhodobou 3,6-3,7l. Ona ta spotřeba na 1 nádrž je hodně nepřesná, záleží kdy vypne pistole při tankování.
Kdyby třeba dala o 0,5l víc (místo v nádrži na to asi bude), tak už je spotřeba 3,64l/100km.
Tankuju vždy do prvního vypnutí pistole a někdy je vidět, že ručička palivoměru ukazuje až cca 1 dílek za plnou, jindy přesně na plné, což může klidně může být těch 0,5l.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 06 čer 2012, 11:43

Je to jasný, čím menší nádrž, tím jakákoli odchylka při tankování "do plné" se více může projevit. Na druhou stranu, pokud se bere např stále u stejné pumpy (stejná pistole, stejně pěnící benzín), ve stejné poloze (např. na bočním stojanu), tak by k žádné odchylce až zas tak moc nemělo dojít . Ale jak to tak sleduji, tak nám všem to papká okolo 3,5 l, což si myslím, že na tak relativně těžký stroj a na naše kila (též relativně velká) - celkem dost dobrý. No ne?

A co se týká délky 1. prohlídky - u mne byli hotoví asi tak za 1,5 hodiny a to mi ještě seřizovali nakřivo nasazená řídítka.
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 06 čer 2012, 11:50

poslední cca 4-5 tankování tankuji u stejné benzinky a stejného stojanu, vždy zaparkováno na hlavním stojanu do prvního vypnutí pistole. I tak je podle ručičky vidět, že se pokaždý dotankuje jinak. Je to pak vidět i na nájezdu.
Relativně přesná spotřeba už ale vychází za cca 4 poslední tankování..

Nezkoušel náhodou někdo vervu100 od benziny?
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 06 čer 2012, 12:58

Já tedy ne, max. ten lepší natural 95 u OMW. Ale zkus se mrknout na:

viewtopic.php?f=67&t=7073&start=45
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod TUNER » 06 čer 2012, 16:18

První vypnutí pistole je opravdu dosti nepřesné. Záleží jak se v nádrži "mele" při tankování benzín a nějaký šplouchanec může klidně pistol vypnout. Já tankuji taky do plné,ale vždy hezky plné po hrdlo,pak s tím zatřesu a hladina klesne o pár cm,ale stále je v hrdle. Takže rozdíl nebude ani půl decky na nádrži a z toho se už dá celkem přesně vycházet :)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Dom999 » 06 čer 2012, 22:40

Presne tak do prvniho cvaknuti snad nema ani cenu pocitat vzhledem k velikosti nadrze.
Maxon Obrázek
Majesty Obrázek
Uživatelský avatar
Dom999

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1847
Registrován: 04 kvě 2009, 22:53
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: V-strom 650
Tuning / úpravy: Jen uzitecny veci (kufry,plexi...) a filtr kn.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod mijuna » 07 čer 2012, 18:40

Kluci já velký plégo mám...je to fajn věc..vubec na vás nefouká...a když zaprší jste uplně suchy...ale je to tak všechno....paradox je že v dešti vubec přes něj není vidět....v noci když jezdí v protisměru auta tak jste jak slepý...jinak velký plexi bývají do rychlosti cca 110km/h....rádi se pak lámou v uchytech....jelikož najedu za rok jen cca 4000 a snažím se nejezdit když je na obloze mráček:-)tak to trpím..jinak bych šel asi jen do vychvalovaného x skrínu:-)
Uživatelský avatar
mijuna

500+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 603
Registrován: 09 lis 2009, 11:49
Bydliště: Rohoznice u Pardubic či Hradce Králové-Kolín(Radim)
Skútr / moto: Bandit PYČO..1200S rv 2004
Tuning / úpravy: uvidíme:-)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 07 čer 2012, 21:30

já zatím jezdím za každýho počasí, takže už jsem párkrát v dešti jel. Řekl bych, že X-screen svou práci v dešti odvádí taky dobře. Já koukám nad ním, takže mi ve výhledu nezavazí, na helmu už toho tolik neschytám. No a dneska jsem zkusil maximálku, zatím mírně pod 170 tachometrových (motor točil 7,5 tis. otáček) a řekl bych, že celkem v pohodě. Horší by to asi bylo na panelové dálnici, ale to jsem zatím neměl to potěšení :wink:
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod kolsa » 07 čer 2012, 22:57

nedory píše:a když se tak bavíme, stále nejsme rozhodnutý, zda přídavná deflektor nebo velké plexi. Kdo máte, nepodělili byste se prosím o své zkušenosti? Předpokládám, že velké plexi v kombinaci s tmou a deštěm nic moc nebude, že?



Nazdárek. Hele to vyšší plexi na AA250 je vyšší o 19 cm. Zkoušel jsem si tam dát něco stejně vysokého a zjistil jsem, že stále koukám přes něj, ale vzduch už mi jde pěkně vysoko nad helmu. Takže čekám na výplatu (a fakturu za elektriku) a budu si ho objednávat.
Nikdy se nehádej s blbcem - klesneš tím na jeho úroveň a tam tě on porazí, protože v tom má větší zkušenost.
Uživatelský avatar
kolsa

100+
 
Reputace: -9
Příspěvky: 200
Registrován: 02 dub 2012, 12:37
Bydliště: Ledce u MB
Skútr / moto: FJS 600
Tuning / úpravy: ne

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 09 čer 2012, 13:33

já s tím pořád ještě váhám.
Mám ale jiný dotaz: po 3500km jsem čistil vzduchový filtr, klasicky jsem ho vypral, vysušil, ale nemám speciální olej na filtr. Předpokládám, že motorovým olejem s konkorem neudělám chybu?
Filtr byl jakoby napuštěný vazelínou, všude v airboxu bordel jako hrom, mastný usazeniny s pískem a mouchama. Co používáte Vy?

díky
D
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 09 čer 2012, 15:57

Dušane,teda tak záludný otázky?Přiznám se že filtr nečistím ale měním jen po sezoně...ale z "velké"motorky si pamatuju že jsem měl olej od KN,a tam jsem filtr pral a stříkal tímto olejem.... :oops: :oops:
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 14 čer 2012, 17:00

Zdar tak dnes mi ruplo plexi... :x už když jsem namontoval X screen,tak se mi nezdály ty vibrace celého plexi...a na kostkách a dírách kterých je okolo mě "neurekom" tak to teda pružilo o106,ale říkal jsem si že to asi bude dělat a že soudruh z Itálie to má otestovaný....leda prd...dnes jedu přes kostky,2 výmoly a rána a klepání,zastavím a co nevidím :? ,originál plexi prasklo na spodním uchycení přesně na hraně krycího plastu...jsem tak nas........ že jsem to ještě nenafotil...naštěstí drží na 6 šroubech,(2 dole,a na každé straně taky 2),takže jsem dojel do garáže,zhodil X screen,plexi zalepil americkou páskou z obou stran,namontoval a jezdím...zatím to drží,a i při rychlejší jízdě se nehne jak dřív než jsem dal nástavec.... :roll: :roll: :roll:
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 22:33, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 6 návštevníků

cron