Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X Evo 400

29 kvě 2012, 20:07

tak na tom si clovek moc nohy nenatahne.

Re: Piaggio X Evo 400

29 kvě 2012, 20:16

ale jo, ne že bych si je narovnal, ale dá se to. Zepředu to nevypadá zle, to jen zboku.

http://hory200.rajce.idnes.cz/Motorkarske_pozehnani-Vrchlabi_5.5.2012/#IMG_1925.jpg

Re: Piaggio X Evo 400

29 kvě 2012, 22:31

Myslím, že na něm vypadám podobně (190cm), tak si z toho nic nedělej. :lol:
Já si ale nohy v pohodě natáhnu na přední plotny, takže pohodlí mám fakt dost.
Jinak jsem na motosalonu zkoušel posez na SW 600 a musím, říct že X Evo mě přijde pohodlnější. Vadila mě na sedadle ta zadní bederní opěrka, potřeboval bych ji cca o 5cm dál. Možná je to ale o pocitu a člověk by si zvykl. Nicméně na X Evo mě přišel posez pohodlný hned, ještě líp na tom byl jedině nový T-Max :D - Ten mi sedl perfektně (X-Max taky, ale je to jen 250tka) , jen ta cena :evil:

Jinak jsem si změřil tlak v pneu a předek byl 2.0 a zadek 2.3, takže zítra dohustím doporučených 2,3 a 2,6 a uvidím co to udělá.

Re: Piaggio X Evo 400

30 kvě 2012, 20:21

tak držák navigace Nokia přidělán, ani se nehne. Není to ani vidět, je to pod plexi, v zorném poli, handsfree mi přes modrozub posílá příkazy do sluchátek v helmě.... co více si přát? A umí i rádio a muziku, prostě nádhera. Kdyby někdo chtěl, náklady jsou držák cca. 300Kč, kousek hliníkového plexu, vlastní práce na 3 hodinky, víc ne.

Re: Piaggio X Evo 400

30 kvě 2012, 21:11

A že jsi se neozval,mohl jsem ti vyrobit něco luxusního.... ;-)

Re: Piaggio X Evo 400

30 kvě 2012, 21:17

já vím, ale já rád sám (mohl jsem zdrhnout z kanclu do dílny). Ale díky za nabídku, za chvíli přijde něco, co s současným vybavením neudělám - tak bych se pak s dovolením ozval.
A luxusní je to dost, teď už se mi nechce dolů a zítra to nafotím.
Z plechu je tam jen ohnutej držák stříklej na černo, jinak je to postavené na části Nokia držáku.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio X Evo 400

03 čer 2012, 20:01

Trošičku změním téma. Dnes jsem poprvé jel tzv. na rezervu. Zjistil jsem, že po rozsvícení žlutého světýlka (signalizace jízdy na rezervu) se přepne na displeji teploměr na aktuální počet ujetých km od okamžiku onoho rozsvícení. To je v pohodě - celkem milé překvapení z této funkce. Dost mne však po chvíli rozhodilo, že ručička měřáku množství paliva spadla během 25 km zcela na nulu! Nic se nestalo, byl jsem blízko pumpy, takže jsem dočerpal do plna a bylo vše OK. Jen pohled na "spící" ručučku palivoměru mě kapánek rozhodil. Dotankoval jsem tedy do plné nádže celkem 9,7 l - na bočním stojanu. Myslím, že Xevo má nádrž na 11 l, takže by tam asi tak ještě 1,5 l mělo být. A protože mám prozatím spotřebu 3,6 l, tak na onen litr a půl by jsem měl ujet ještě asi tak min. 35 km - a co na to ručička - spala! Asi to tak mám být, tlačit motorku bych teda nechtěl, Xevo si to myslí též, a proto mě rychle upozornilo na nutnost dotankování........
A nyní otázka - taky vám ručička palivoměru po rozsvícení žluté kontrolky "jde tak rychle spát"?

Re: Piaggio X Evo 400

03 čer 2012, 20:09

nádrž je snad na 12l? A ručička padá hodně rychle, od rozsvícení hladového oka ujedu většinou mezi 20-30km a pak tankuju tak 9.5l. Rezerva tam určitě je, ale nechce se mi ji pokoušet.

Re: Piaggio X Evo 400

03 čer 2012, 20:10

a když se tak bavíme, stále nejsme rozhodnutý, zda přídavná deflektor nebo velké plexi. Kdo máte, nepodělili byste se prosím o své zkušenosti? Předpokládám, že velké plexi v kombinaci s tmou a deštěm nic moc nebude, že?

Re: Piaggio X Evo 400

03 čer 2012, 22:53

Co se týče hladového oka, tak mě začne blikat když ručička klesne mírně pod začátek červené. Pak co si pamatuju z posledního tankování tak jsem ujel asi 50 km, ale to už rafička byla pod nulou (cca 1 dílek). Dotankoval jsem 10l, což je zatím maximum. Pořád by tam tedy měly zbývat 2 litry. Asi si někdy naplním petku a vyzkouším ten dojezd, abych věděl kolik tam toho vlastně je a kdy se už začít bát..

Re: Piaggio X Evo 400

04 čer 2012, 09:10

nádrž je na 12 litrů,a na červený pole jsem najel 58 kiláků,pak tankoval 11,25 takže ještě veeeeliká rezerva..... :lol: :lol:

Re: Piaggio X Evo 400

04 čer 2012, 09:16

Dušane já měl velký plexi v rukách,ale pak se mi skutr vubec nelíbil,funkční to asi bude,protože je o 30 cm vyšší než standartní plexi,ale nebude to na rychlou jízdu,a i spotřeba se určitě zvedne...už teď mi u deflektoru vadí jak moc plexi vibruje při rychlejší jízdě...(150 tachometrovejch,takže cca 130? km) sice se snažím potmě nejezdit,ale přes to velký tě budou auta "slušně" osvětlovat...

Re: Piaggio X Evo 400

04 čer 2012, 13:58

Pánové již jsem to tu psal a s velkým plexi jezdím už rok. Mám originál 4mm ve 160 km/h tachometrových se ani nehne nevibruje .Samozřejmě když je větší vítr tak v rychlosti nad 130 ho už cítíte když prudčeji zafuní.Spotřeba je se spolujezdcem 3.4 l.Většinou jezdíme dva takže spotřebu v jednom neznám. Otázka vzhedu je samozřejmě individuální ale já to beru že jsem si koupil skůtr a něj plexi patří.Taky patří to že na skůtru jezdím díky plexi většinou suchý a čistý nezalepený od much.Ale deflektor super věc až se plexi zničí hned ho vyzkouším.Kdyby někdo velký plexi chtěl vidět a jel okolo ,bydlím kousek od Karlovarské u Krušovic.

Re: Piaggio X Evo 400

04 čer 2012, 21:31

Zkušenost z dnešního tankování. kontrolka paliva se rozsvítila cca 1 dílek pod začátkem červeného pásma. Do tankování od té doby ujeto 20 km, kdy rafička byla 1 dílek nad 0. Tankováno 9.03 l, takže rezerva by pořád měla být hodně dostatečná.
Jinak najeto 262km na těch 9l, což je dobrý (3,45l/100km), tuhle nádrž jsem se snažil jezdit hooodně s citem, plynule a nebrat pořádně za plyn při rozjezdech a zrychlování a taky jsem dofoukal kola o 0,3 každé.
Nemyslím si ale, že takto dlohou vydržím jezdit :lol:
Jak to vypadá tak na spotřebu bude mít vliv i deflektor na plexi, což asi potvrdí i Repka13. Já s ním jezdím v podstatě od začátku, takže nemám moc s čím pořádně porovnat.

Jinak to, že elektronika ukazuje počet km od rozsvícení kontrolky paliva je dobrý nápad, ale má to vady. Jednak to přepíná řežim zobrazení, tj. když jsem tam měl B, tak už ho tam samozřejmě nemám. Ze začátku ale kontrolka taky zhasne, a když se rožne znova, tak začíná počítat znova od nuly a to několikrát po sobě než začne permanentně svítit. Taky mám pocit, že po zhasnutí motoru a nastarvování mi pak naskočilo počítadlo A, takže mě přijde, že je v tom trochu hokej a někdy mě to spíš otravuje..
Naposledy upravil LadasM dne 06 čer 2012, 10:37, celkově upraveno 1

Re: Piaggio X Evo 400

06 čer 2012, 09:59

A ještě z jinýho soudku, což by vás mohlo taky zajímat. Měl jsem komunikaci s Aspiritem ohledně vyúčtování prací za 1 garanční prohlídku. Podle jejich vyjádření práce za pvní garanční prohlídku zdarma není a je to jen věcí daného autorizovaného servisu/dealera. Takže pokud někomu práce účtována nebyla, tak je to vstřícný krok dealera. V případě že u něj skůtr ani nebyl koupen tak smekám.. Na druhou stranu je to ale dobrá reklama a důvod se k nim vrátit.
Jinak na 1 gar. prohlídku v kompletním rozsahu mají postačovat 3 hodiny (Humoto v Brně to odhadlo na 4 hoďky!).
Odeslat odpověď