Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X Evo 400

25 kvě 2012, 11:14

nic si z toho nerob, robi to kazdemu...aspon si vylucil iny dovod kmitania riaditok.

bezne predsa nepustas riaditka v 60tke nie? :)

Re: Piaggio X Evo 400

27 kvě 2012, 09:37

Tak jsem si včera vyzkoušel ono (ne)kmitání řídítek, a u mne dobrý. Je pravda, že pustit řídítka v šedesátce je celkem odvaha, ve vyšších rychlostech jsem to raději ani nezkoušel.

Pánové, chci se zeptat.

1) Jak máte nafoukané kola - opravdu na 2,3 (předek) a 2,6(zadek) - tak jak je uvedeno v manuálu? Proč se ptám? Připadá mi, že když se najede na horší silnici, což je skoro všude, tak skůtr poskakuje jak koza = mám pocit jako že nestíhá tlumit. Tento vjem mám zejména v zatáčkách! Tou horší silnicí nemyslím velké díry, ale především takové ty klasické české záplaty na asfaltu. Z auta mám zkušenost, že když jsou kola kapánek přefouklá, tak se to chová podobně - ale to je auto. Jen nevím, zda by bylo vhodné kola lehce podfouknout např. o 0,2 - nezkoušeli jste to někdo?

2) Jak hustíte, když jedete ve dvou. Je přeci rozdíl když jedu sám (90 kg), nebo se vezeme dva, což může být 180 kg!
Naposledy upravil JAARRR dne 27 kvě 2012, 12:28, celkově upraveno 1

Re: Piaggio X Evo 400

27 kvě 2012, 10:09

Jo hustím tak jak je manuál.Hodně dělá nastavení tlumičů,ale protože je k jednomu "trošku" neštastný přístup(nebo jsem gramloň),tak mám pořád nastavené na nejtvrdší....a když jedu se spolujezdcem a kufrem,tak se krásně na nerovnostech houpám....a s předkem nic nenaděláš,myslím že kdyby Italové viděli na jakých silnicích se u nás jezdí,tak by sem místo skutrů vozili jen endura..... :roll: :roll:

Re: Piaggio X Evo 400

27 kvě 2012, 14:09

mám foukáno 2,2 a 2,5bar.
Jinak přístup k nastavení tlumičů je jak k penězům, ale dá se to:
- klíč zpod sedla
- rukavici na ruku (abych se nespálil o výfuk)
- šroubovák do díry v klíči
- a je to. Práce na 3minuty.

Re: Piaggio X Evo 400

27 kvě 2012, 21:43

Tak aby za sebe pravdu řekl, tak ani nevím na kolik to mám nahuštěný :) . Od tý doby co jsem ho koupil jezdím jsem nedofukoval, ale pocitově bych řekl, že to bude OK. V zatáčkách sedí jak přibitý. Asi to pro jistotu změřím příští tankování.
Jinak jezdím na nejměkčí nastavení tlumičů, a řekl bych, že bych potřeboval ještě měkčí. Na nerovnostech mách podobný pocit jak JARRR. Při jízdě ve dvou jsem nic neměnil a bylo to mnohem lepší - komfortnější. Jám mám cca 90 + 55kg batůžek.
Se divím Repkovi, že to má na nejtvrdším nastavení, ale on už ho má pár let a hodně nalítáno, tak bych řekl, že pružiny trochu změkly :lol:

Já jen někdy bojuju s pocitem, že ho trochu musím nutit do nějakých zatáček, ale asi to ještě nemám pořádně v rukách, na mororce jezdím po cca 20 letech :mrgreen: . Prostě ho trochu donutit do náklonu. Když to neudělám, tak zjistím, že jedu na zatáčku moc rychle, přibrzdím, to je pak ještě víc v pytli, poněvadž přibržděním to vynáší, takže přibrzdím ještě víc a projedu pomale. Nakonec zjistím, že kdybych nebrzdil a skůtr víc naklopil projel bych v pohodě. :roll: Ale už se to poddává..

Re: Piaggio X Evo 400

28 kvě 2012, 17:32

Já jen někdy bojuju s pocitem, že ho trochu musím nutit do nějakých zatáček, ale asi to ještě nemám pořádně v rukách, na mororce jezdím po cca 20 letech :mrgreen: . Prostě ho trochu donutit do náklonu. Když to neudělám, tak zjistím, že jedu na zatáčku moc rychle, přibrzdím, to je pak ještě víc v pytli, poněvadž přibržděním to vynáší, takže přibrzdím ještě víc a projedu pomale. Nakonec zjistím, že kdybych nebrzdil a skůtr víc naklopil projel bych v pohodě. :roll: Ale už se to poddává..

_________________________________

Tak pod tyto řádky se mohu podepsat taky - úplně přesné. Včetně motorkové abstinence téměř 25 let. Jen nevím, zda ještě najdu(eme) onu odvahu se do zatáčky "více" položit! No, uvidíme...........sezóna začíná!

Re: Piaggio X Evo 400

28 kvě 2012, 19:38

mě teda přijde, že ho nutit nemusím, stačí hnout prdelí a už se kloní. Prostě ho ovládám změnou těžiště a chtěním. Žádný lámání do zatáčky - to jsem zažil loni když jsem projížděl AA500 - doleva se klonila sama, do prava jsem se s ní musel docela prát, prostě nechtěla.

Re: Piaggio X Evo 400

28 kvě 2012, 22:03

LadaS zkontroluj ten tlak v gumách,toto mi dělá když mám málo nafouklou gumu,nebo když je na konci svého života a už mám "placku",jinak jak píše Dušan,hýbnu zadkem a už jsem nakloněnej... :lol: :lol:

Re: Piaggio X Evo 400

29 kvě 2012, 10:53

No je fakt, že zadkem moc nehýbu :) , ale měl jsem na mysli jen nějaké zatáčky - většinou hodně osré utažené, kdy je do zatáčky rychlý nástup. Ale je to spíš tou nevyježděností, odhadem, nezvolením optimální stopy a strachem ho ostřej naklonit. Jinak jde do náklonu velmi dobře. Ten tlak musím ještě prověřit, to je fakt.

Re: Piaggio X Evo 400

29 kvě 2012, 18:16

teď jsme našel svoji fotku z boku jak jedu ve Vrchlabí, a jsem jak vosa na bombonu. Prostě jsem moc vyrostl.
Takže až vyhraju ve sportce, nebo mi někdo dá krabici od vína, tak snad jedině goldwing.... na mou velikost. Moc mě naši krmili, nebo jsem moc žral.

http://nutty136.rajce.idnes.cz/9._motorkarske_pozehnani_vrchlabi/#IMG_1403.jpg
Naposledy upravil nedory dne 29 kvě 2012, 18:55, celkově upraveno 1

Re: Piaggio X Evo 400

29 kvě 2012, 18:21

Tobě to je fakt malý :shock:

Re: Piaggio X Evo 400

29 kvě 2012, 18:46

Pozerám že môžeš sedieť rovno vzadu :)

Re: Piaggio X Evo 400

29 kvě 2012, 19:03

Jako HIGHTOWER z policejní akademie ))

Re: Piaggio X Evo 400

29 kvě 2012, 19:12

tak to sem chtěl slyšet. :(
Sedí se na tom pohodlně, jede taky, akorát to blbě vypadá. Už se chystám na vysoký plexi, tím se to jen zlepší.
Jinak bych tedy nechtěl vidět fotky jak sedím na AA250....

Re: Piaggio X Evo 400

29 kvě 2012, 20:03

Pro to že jsi kus chlapa přece nemusíš bejt smutnej ;-) Zkus si posedět na něčem většim. Nebo pokud ti vše vyhovuje,tak to neřeš,jezdi a užívej. ;-)
Odeslat odpověď