Piaggio X Evo 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod duky5 » 25 kvě 2012, 11:14

nic si z toho nerob, robi to kazdemu...aspon si vylucil iny dovod kmitania riaditok.

bezne predsa nepustas riaditka v 60tke nie? :)
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1233
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 27 kvě 2012, 09:37

Tak jsem si včera vyzkoušel ono (ne)kmitání řídítek, a u mne dobrý. Je pravda, že pustit řídítka v šedesátce je celkem odvaha, ve vyšších rychlostech jsem to raději ani nezkoušel.

Pánové, chci se zeptat.

1) Jak máte nafoukané kola - opravdu na 2,3 (předek) a 2,6(zadek) - tak jak je uvedeno v manuálu? Proč se ptám? Připadá mi, že když se najede na horší silnici, což je skoro všude, tak skůtr poskakuje jak koza = mám pocit jako že nestíhá tlumit. Tento vjem mám zejména v zatáčkách! Tou horší silnicí nemyslím velké díry, ale především takové ty klasické české záplaty na asfaltu. Z auta mám zkušenost, že když jsou kola kapánek přefouklá, tak se to chová podobně - ale to je auto. Jen nevím, zda by bylo vhodné kola lehce podfouknout např. o 0,2 - nezkoušeli jste to někdo?

2) Jak hustíte, když jedete ve dvou. Je přeci rozdíl když jedu sám (90 kg), nebo se vezeme dva, což může být 180 kg!
Naposledy upravil JAARRR dne 27 kvě 2012, 12:28, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 27 kvě 2012, 10:09

Jo hustím tak jak je manuál.Hodně dělá nastavení tlumičů,ale protože je k jednomu "trošku" neštastný přístup(nebo jsem gramloň),tak mám pořád nastavené na nejtvrdší....a když jedu se spolujezdcem a kufrem,tak se krásně na nerovnostech houpám....a s předkem nic nenaděláš,myslím že kdyby Italové viděli na jakých silnicích se u nás jezdí,tak by sem místo skutrů vozili jen endura..... :roll: :roll:
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 27 kvě 2012, 14:09

mám foukáno 2,2 a 2,5bar.
Jinak přístup k nastavení tlumičů je jak k penězům, ale dá se to:
- klíč zpod sedla
- rukavici na ruku (abych se nespálil o výfuk)
- šroubovák do díry v klíči
- a je to. Práce na 3minuty.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 27 kvě 2012, 21:43

Tak aby za sebe pravdu řekl, tak ani nevím na kolik to mám nahuštěný :) . Od tý doby co jsem ho koupil jezdím jsem nedofukoval, ale pocitově bych řekl, že to bude OK. V zatáčkách sedí jak přibitý. Asi to pro jistotu změřím příští tankování.
Jinak jezdím na nejměkčí nastavení tlumičů, a řekl bych, že bych potřeboval ještě měkčí. Na nerovnostech mách podobný pocit jak JARRR. Při jízdě ve dvou jsem nic neměnil a bylo to mnohem lepší - komfortnější. Jám mám cca 90 + 55kg batůžek.
Se divím Repkovi, že to má na nejtvrdším nastavení, ale on už ho má pár let a hodně nalítáno, tak bych řekl, že pružiny trochu změkly :lol:

Já jen někdy bojuju s pocitem, že ho trochu musím nutit do nějakých zatáček, ale asi to ještě nemám pořádně v rukách, na mororce jezdím po cca 20 letech :mrgreen: . Prostě ho trochu donutit do náklonu. Když to neudělám, tak zjistím, že jedu na zatáčku moc rychle, přibrzdím, to je pak ještě víc v pytli, poněvadž přibržděním to vynáší, takže přibrzdím ještě víc a projedu pomale. Nakonec zjistím, že kdybych nebrzdil a skůtr víc naklopil projel bych v pohodě. :roll: Ale už se to poddává..
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 28 kvě 2012, 17:32

Já jen někdy bojuju s pocitem, že ho trochu musím nutit do nějakých zatáček, ale asi to ještě nemám pořádně v rukách, na mororce jezdím po cca 20 letech :mrgreen: . Prostě ho trochu donutit do náklonu. Když to neudělám, tak zjistím, že jedu na zatáčku moc rychle, přibrzdím, to je pak ještě víc v pytli, poněvadž přibržděním to vynáší, takže přibrzdím ještě víc a projedu pomale. Nakonec zjistím, že kdybych nebrzdil a skůtr víc naklopil projel bych v pohodě. :roll: Ale už se to poddává..

_________________________________

Tak pod tyto řádky se mohu podepsat taky - úplně přesné. Včetně motorkové abstinence téměř 25 let. Jen nevím, zda ještě najdu(eme) onu odvahu se do zatáčky "více" položit! No, uvidíme...........sezóna začíná!
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 28 kvě 2012, 19:38

mě teda přijde, že ho nutit nemusím, stačí hnout prdelí a už se kloní. Prostě ho ovládám změnou těžiště a chtěním. Žádný lámání do zatáčky - to jsem zažil loni když jsem projížděl AA500 - doleva se klonila sama, do prava jsem se s ní musel docela prát, prostě nechtěla.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 28 kvě 2012, 22:03

LadaS zkontroluj ten tlak v gumách,toto mi dělá když mám málo nafouklou gumu,nebo když je na konci svého života a už mám "placku",jinak jak píše Dušan,hýbnu zadkem a už jsem nakloněnej... :lol: :lol:
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 29 kvě 2012, 10:53

No je fakt, že zadkem moc nehýbu :) , ale měl jsem na mysli jen nějaké zatáčky - většinou hodně osré utažené, kdy je do zatáčky rychlý nástup. Ale je to spíš tou nevyježděností, odhadem, nezvolením optimální stopy a strachem ho ostřej naklonit. Jinak jde do náklonu velmi dobře. Ten tlak musím ještě prověřit, to je fakt.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 29 kvě 2012, 18:16

teď jsme našel svoji fotku z boku jak jedu ve Vrchlabí, a jsem jak vosa na bombonu. Prostě jsem moc vyrostl.
Takže až vyhraju ve sportce, nebo mi někdo dá krabici od vína, tak snad jedině goldwing.... na mou velikost. Moc mě naši krmili, nebo jsem moc žral.

http://nutty136.rajce.idnes.cz/9._motorkarske_pozehnani_vrchlabi/#IMG_1403.jpg
Naposledy upravil nedory dne 29 kvě 2012, 18:55, celkově upraveno 1
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod oldik » 29 kvě 2012, 18:21

Tobě to je fakt malý :shock:
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod duky5 » 29 kvě 2012, 18:46

Pozerám že môžeš sedieť rovno vzadu :)
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1233
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod TUNER » 29 kvě 2012, 19:03

Jako HIGHTOWER z policejní akademie ))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 29 kvě 2012, 19:12

tak to sem chtěl slyšet. :(
Sedí se na tom pohodlně, jede taky, akorát to blbě vypadá. Už se chystám na vysoký plexi, tím se to jen zlepší.
Jinak bych tedy nechtěl vidět fotky jak sedím na AA250....
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod TUNER » 29 kvě 2012, 20:03

Pro to že jsi kus chlapa přece nemusíš bejt smutnej ;-) Zkus si posedět na něčem většim. Nebo pokud ti vše vyhovuje,tak to neřeš,jezdi a užívej. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků