Piaggio X Evo 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 06 kvě 2012, 13:09

jsi hrdina dne.........

a co štít, ten vodu neodklonil ani trošku?
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 06 kvě 2012, 13:18

štít neměl šanci, ten déšť byl prostě přiliš vydatnej.
Nečekal jsem až takovej slejvák, myslel jsem, že pojedu půlhoďku v dešti a pak oschnu - a ono se to táhlo až domů. Vždycky kousek "jenom pršelo" a pak kousek lilo jak ze sprchy. V "jenom dešti" by to snad i šlo, ale v lijáku nepomohlo asi nic, prostě bylo mokro.
Nejvíc mi asi vadily promočený rukavice a mlžíci se hledí, jinak to na tu bídu docelo šlo.

Ale nejel jsem v tom sám, potkal jsem asi 20 lidí na motorkách, jak se porůznu vraceli a odjížděli. Docela mi dělaly dobře pohledy řidičů v autech, když jsem stál na semaforu vedle nich a koukali, tak jsem se tvářil co nejvíc ležérně a důstojně, že májovej deštíček prostě nevadí.

spotřeba: 3.3l/100km
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 06 kvě 2012, 17:52

nevíte někdo, k čemu je na airboxu vzadu dole takovej malej průhledněj šulínek s pérovou sponkou? Po dešti je v něm vždycky plno vody a když jsem dneska ráno šulínka oddělal, tak valila voda proudem (zhruba velkej panák odhadem). Je to sběrač nečistot?
Naposledy upravil nedory dne 06 kvě 2012, 20:10, celkově upraveno 1
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod oldik » 06 kvě 2012, 19:49

Já jsem měl zato, že je to na ty plivance zaolejovaný, co se hrnou zpátky ze vstřiku či čeho. Prostě sběrač na ten mazlavej bordel, co je od toho vždycky celej vnitřek airboxu. Jak je plnej, vypustit. To, že je to plný vody, i když jsem čet že jsi jel v totálním lijáku, není dobře.
objem ničím nenahradíš :-)
DL 650 V-strom K5, X9 500 Evo - prodáno
oldik

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 643
Registrován: 05 dub 2010, 14:41
Bydliště: Brno-venkov

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod angel2904 » 06 kvě 2012, 20:07

Já to měl na X9 taky. Myslim, že je to na vysráženou vodu. Je to v nejnižším bodě toho airboxu, a uvnitř bude myslim asi dost teplo. Když to pak zvenku něco ochladí, uvnitř se sráží na stěnách voda. A aby zůstal filtr "suchej" (nenasaje nahromaděnou vodu) je tam asi tento odtok, šulínek :mrgreen: Průhlednej asi proto aby bylo vidět kdy se to má vylít kdyby to nestačilo dříve před tím vyschnout samo.. Co vy na to ? :idea:
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 06 kvě 2012, 20:09

mě to přijde jako odlučovač, už jsem v tom našel i zrnka písku. Asi si zítra rozdělám airbox a uvidím co a jak v tom je, AA250 měla šulínka taky jednou mokrýho, ale tolika vody v tom nebylo.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod angel2904 » 06 kvě 2012, 20:28

Různý bordel tam spadne z filtru když se to na něm neudrží. Záleží co všechno si nasaje :wink: (příklad: hrubší prach, písek se nasaje, dokud motor běží ulpí na filtru, jakmile vypneš motor, bordel spadne, sjede až do šulína.. :mrgreen: Myslim, že ten šulínek je v prostoru před filtrem kde se vzduch nasává. Kdyby byl až za filtrem, krom vody bys v něm zřejmě nic jinýho nenašel 8)
Standa Mlejnek, t.: 604 787 309, mlejneks@atlas.cz
Živí mě toto: http://www.fitham.cz
Heslo: pořád se učím !
Ex: Piaggio X9 250, FJS600SW, Honda SH300i, Suzuki Burgman AN650 K9, NC750X, Vision 110(2014), NSSForza 300, CB125F, ...
Uživatelský avatar
angel2904

1500+
 
Reputace: 104
Příspěvky: 2161
Registrován: 03 kvě 2011, 15:02
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda NSC 110 Vision(2017)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 06 kvě 2012, 21:42

Tak přidám taky jednu deštivou zkušenost. :D
Dneska jsem si vyrazil na malou projížďku a tak nějak z předtuchy jsem si s sebou vzal nepromokavou membránu do bundy (Macna), kterou mám normálně vyhozenou a pro jistotu i moto kalhoty (s pevnou membránou) místo riflí. Už asi po 50km, kdy jsem to začal točit k domovu to nevypadalo dobře, černo, ale kousek vedle, tak si říkám snad to stihnu. No nestihl.
Když už bylo jasný že do toho vjedu, tak 20km od domu, tak jsem zastavil hodil membrádu do bundy, dopnul a zapnul co šlo a děj se vůle boží. Po dvou km to začlo, po 5ti už slejvák jak prase. V tom nejhorším jsem jel cca 10km, po silnici proudy vody, místy 3-5cm, v jednom místě stíkala voda z polí, takže tak zhruba 10cm potok v délce cca 15m.
A jak jsem dopad?
Mokrý jen rukavice (obyč kožený) a boty, jelikož jsem měl jen tenisky, sice goretexy, ale dírou mězi kalhotama a botama kolem kotníku tam samozřejmě zateklo.
Bunda vše zadržela naprosto v pohodě, kalhoty taky :lol:
Z čeho jsem měl největší obavu, tak že mě z helmy bude stíkat voda za krk, ale to se naprosto nepotvrdilo. krk úplně v suchu, do helmy nezatekla taky ani kapka. Viditelnost v helmě taky v pohodě, až na trochu mlžení.
Myslím, že naprosto největší zásluhu na tom má ten štítek MRA X-Screen - vypadá to, že v dešti se velmi hodí, protože hodně deště odvede mimo :wink:
Není to sice 120 km :) , ale měl jsem z toho dost dobrý pocit, v podstatě jsem si to užil :lol:
Jen to asi chce pořádný boty a lepší rukavice.

Jinak jsem se díval na ten airbox a naprosto v pohodě, v tom průhledným čudlu ani kapka vody.
Jo a šroubky jsem taky zkontroloval (po cca 1100km) , jsou tam všechny a povolenej nebyl žádnej, krom jednoho co spojuje střední a zadní díl plastu u plochy pro nohy spolujezdce a to tak o půl závitu.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 07 kvě 2012, 06:43

koukám, že by to chtělo lepší oblečení, a ne lowcost jako mám teď.

Jinak v šulínku mám trochu vody i po 10km v silným dešti, prostě to tam nějak žene vodu. Ale to je v něm potom pár kapek.
V normálním dešti jsem ještě nejel, jenom v těch silnejch. :D
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod TUNER » 07 kvě 2012, 07:39

Dle mě jsou ty šulini na bordel,olej co tam fouká z odvětrání z klikovky/hlavy který je na airbox napojený. Aby bylo případně vidět kdyby motor foukal moc oleje a šulini byli hooodně zajetelený. Ve velkym dešti jsem nejel,ale voda by se tam dostávat neměla. Po obvodu airboxu by mělo být těsnění,tak mrkni,jestli neni někde nějak překroucený,skřípnutý nebo tak něco. Případně bývá sání vzduchu vedeno někam,kde by to nemělo sát vodu....ale nevim jak v tom velkém dešti,to může být možná problem,voda se pak dostane na lecjaká místa......
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 09 kvě 2012, 22:37

Tak jsem dnes absolvoval první garancku po cca 1100 km . Konečně se nebudu muset krotit. :mrgreen: Tak jsem ho zrovna trochu testnul , chvilku na cca 150. X-screen i v této rychlosti v pohodě. Jen jsem zjistil že by nebylo na škodu ještě tak o 5 cm větší. Když se trochu prikrcim,tak je to ještě lepší.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 10 kvě 2012, 07:35

Mě čeká první garančka příští týden. Mám dotaz - jak dlouho jsi tam čekal než ji udělali? Tedy pokud jsi v servisu čekal!
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 10 kvě 2012, 09:26

Nečekal jsem, hodil jsem jim ho tam ráno cestou do práce a z práce si ho vyzvedl. Moc se netvářili, že by to šlo nějak na počkání - byl jsem v D-Moto v Brně.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 10 kvě 2012, 09:57

mě řekli cca 4 hodiny, ráno to tam nechat a odpoledne vyzvednout.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 10 kvě 2012, 10:02

Já to měl hotový za cca 1,5 hodky i s kávou,pokecem a namontováním nového výfuku...a to ten výfuk byl snad nejdelší operace... :twisted: chtěl bych vidět co by dělali 4 hodiny kdyby jsi u nich stál..... :twisted: :twisted: ale tak je to správné,tak to má byt... :roll:
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků