Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X Evo 400

27 dub 2012, 22:26

Scaniu s návěsem?nene,to budou "blbinky".... :lol: :lol:

Re: Piaggio X Evo 400

28 dub 2012, 00:16

MRA X-Creen testuji 2 měsíce a můžu s klidem doporučit, žádné problémy, bez vibrací i při vyšších rychlostech nad 160 a perfektní zpracování. Volil jsem pevnou ( nebudu sundávat, nezabírá tolik ze zorného pole a možná abych přitížil zlodějům 5 minutami času :mrgreen: ), krátkou montáž bez pák, jejichž funkci mi nahrazuje el. posuvné plexi.
Viděl jsem zde a nakonec koupil u http://www.mototravnicek.cz/ v Uherském Brodu za 2461. Dobrá a užitečná věcička - je to ten pověstný kousek , který chyběl origo plexi k většímu komfortu jízdy a při tom ještě může v horku fungovat jakés takés potřebné větrání než s velkou turistickou plachtou :wink:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio X Evo 400

28 dub 2012, 14:42

tak mě za chvíli čeká první jízda i s mojí manželkou v roli batůžka. Děti máme na víkend v Brně a Táňa sebrala všechnu odvahu a jedem kousek ke známým popřát k miminu. Tak mi držte pěsti, ať ji neznechutím. Před 12-ti lety jsem ji vezl na ČZ175 a od té doby nechtěla ani slyšet o ničem, co má dvě kola.

Re: Piaggio X Evo 400

29 dub 2012, 21:27

Souhlas s Mirsilem ohledně toho větrání od plexi. Dneska jsem si dal cca 70km kolečko a se zavřeným plexi jsem cítil jak slunko pěkně hřeje (bodejť by ne). Ideální plégo otevřít a jet jen se sluneční clonou, pak vítr fouká dost jemně na to aby to už nebylo nepříjemný. Určo to není jak za jednolitým plexi, ale po dnešku z X-screenu ještě lepší pocit než minule.

A co Nedory manželka? Neztratils ji někde a nebyla to její poslední jízda na dalších 12 let? :lol:
Dneska jsem za sebe hodil tu svoji (jen na asfaltovým hřišti) a moc se netvářila a to jsem jel tak do 30.. :? Musím ji nejdřív donutit koupit helmu, ať můžem někde vyrazit. Pak se to snad podá.

Jen tak mimochodem, nechystáte se někdo na skůtršňůru do Práglu? Tak nějak to začínám zvažovat (až už sám nebo s batůžkem). Pokud snad jo tak by stálo za to nějak sladit odjezd, myslím že nás tady pár X EVIstů z Moravy už je.

Re: Piaggio X Evo 400

30 dub 2012, 08:38

Do Prahy bych jel, kdyby byla kapánek blíže.............. Táhnout se 250 Km tam a pak zpět po našich výborných vozovkách se mi opravdu nechce . A po dálnici se skůterm tedy nepojedu ani náhodou. Ale "šnůra" bude určitě paráda. Jen ta vzdálenost, ta mi vadí!!!!!!!

Pravidlo 4.

Nepoužívejte zbytečně citace, lidé pochopí, na co reagujete. Maximálně citujte 3 příspěvky. Nepoužívejte citaci, pokud odpovídáte na poslední příspěvek v tématu!
Naposledy upravil merlin dne 30 dub 2012, 09:48, celkově upraveno 1
Důvod: zbytečná citace

Re: Piaggio X Evo 400

30 dub 2012, 09:10

Tak cestu beru jako půl skůtršňůry :lol: a rozhodně mě nevadí. Do Prahy se nemusí jet jen po dálnici, ani bych po ní nejel. Z Moravy je dobrá cesta přes Ždár, Hav. Brod, Kutnou horu. Jel jsem to opačně když jsem si odvážel X Evo a supr. Místo 200km po dálnici to bylo asi 230 km a na pohodu.

Re: Piaggio X Evo 400

30 dub 2012, 09:13

Přesně tama jsem už 2x na skutršnuru jel,a nebyl jsem sám...Mirsil,Ohka,Šlapky,Balcin..a? ten němec mi ale dává....tentokrát poprvé vzhledem místu konání zvažuju že pojedu už den předem.Uvidím jaký bude počasí,projíždka nočním Práglem mě dost láká..a cesta,ta je uuplně v pohodě,do 600 kilometrů denně je to pohoda... :D

Re: Piaggio X Evo 400

30 dub 2012, 09:21

Na co máš teda maxíka ? 250 km je prd. To i na 250ce jsem jel 300 km v kuse a nevidim v tom problem. ;-)

Re: Piaggio X Evo 400

30 dub 2012, 10:44

to Repka13: Je to ještě docela daleko, ale páteční odpolední odjezd by taky přicházel v úvahu. V sobotu bysme asi museli vyrazit dost brzy pokud bysme měli stíhat dopolední jízdu Práglem..

Re: Piaggio X Evo 400

30 dub 2012, 10:59

Pokud si to dobře pamatuju tak jsme vyráželi v 6 00 z Plumlova...Ale jak píšeš je to ještě daleko... :cry:

Re: Piaggio X Evo 400

30 dub 2012, 19:24

no, Táňa na to zase dalších 12let nesedne. Drncá to, fouká na tom, nadouvá se bunda, vítr s tím cloumá (no, fučelo). Zpáteční cesta byla bez větru, a jeli jsme pomalu proti slunci, to bylo vzato na milost, ale že ji to nadchlo.... Lze to přežít.
A navíc nikdy nebudeme jezdit oba, aby děti nebyli celosirotci, ale jen poloviční, když už by se stalo.

Nejedete někdo 5.5. na motopožehnání ve Vrchlabí a následný přejezd krkonoš?

Re: Piaggio X Evo 400

30 dub 2012, 20:15

Buď rád, aspoň budeš mať od ženy na skútri pokoj :)

Re: Piaggio X Evo 400

02 kvě 2012, 08:11

můj text z 26. 4. : ................... Dnes jsem absolvoval asi 100 km a po dojezdu se dal do pravidelného "odmušení" přední části - však to znáte. A co nevidím, Jeden šroub, který drží přední blatník je napůl vyšroubován a dva šrouby v horní části předního plastu = mezi štítkem a světlem, tam kde jsou takové dvě lamelky - tak uvniř v nich, tak ty tam nebyly už vůbec. Tak jsem se dal do kontroly dotažení šroubů, které drží plastové díly karosérie a přibližně polovina jich byla nedotažená - tak 1/4 až 1/2 otáčky jsem dotáhl - podotýkám, že ne nějakou zvěrskou silou - prostě normálně s citem. Tak se ptám - týká se tento problém jen mojí mašinky, nebo jste se stím potkali už také?
____________________________________

Tak se ptám ještě jednou - mrkli jste na to - případně jak jste dopadli?

Re: Piaggio X Evo 400

02 kvě 2012, 08:48

O víkendu jsem měnil žárovky,a všechny šroubky v pohodě.Asi jsi je neměl utažené už od montáže...asi Italové spěchali na piccollo a nestíhali... :lol: :lol:

Re: Piaggio X Evo 400

06 kvě 2012, 07:38

já měl pryč jeden šroub, co drží přední blatník, buď ho tam zapoměli dát po servisní prohlídce nebo se uvolnil a vypadl, spíš asi vypadl - protože ten zbylý tam nic extra nedržel. Ostatní šrouby byly dotažené.

Zkušenosti z 400km cesty, z toho 120km ve včerejších deštích:

- mouchy jdou na horní půlku hledí, takže to bude chtít štítek z Louise. Až našetřím....
- pr.... bolela, moc bolela, chvílema už jsem nevěděl, jak si sednout. Stačí ale přestávka a zase se dá kus jet.
- záda docela OK, jen trochu ztuhlé svaly mezi lopatkama.
- 120km v dešti bylo nepříjemný, protože:
- chcalo jako z konve, a nemělo to konce, fronta šla od severu k jihu a já jel furt v ní
- promokla bunda Nazran, promokly gatě Nazran, všechno ve švech.
- nateklo mi i do bot.
- teklo mi i do helmy a na nos, a to svědí a nedá se to poškrábat, protože rukavice jsou nacucaný vodou.
- o rukavicích nemluvím
- impregnovaný hadry prostě po půlhodině vzdaly boj a promokly
- promokl i tankvak od Radyho, ale moc mu to nezazlívám, protože mi nateklo pár kapek i pod sedlo, pršelo opravdu vydatně a vítr to hnal ze všech směrů. Byly chvíle, kdy nebylo kvůli dešti moc vidět, jenom voda zvýrazněná světlama.
- dešťový kapky svinsky bolí, o kroupách nemluvím
- umyly se mouchy, kompletně.

Závěr: čekal jsem to mnohem horší, kdybych si vzal nepromok (tak se zase koupu ve vlastním potu), tak to byla docela pohodlná cesta. Přepočítal jsem se jenom s délkou deště, měl jsem za to, že zmoknu, projedu to, uschnu a domů dojedu skoro suchej. Nepršelo 5minut u Krucemburku, ale jen proto, aby si bouřka stihla vyrobit kroupy a ty na mě naházet ve Žďáře nad Sázavou.
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 13:09, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Odeslat odpověď