Piaggio X Evo 400

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 26 dub 2012, 11:03

Večer to namontuj,ať se zítra můžu přijet podívat na vlastní bulvy.... :wink:
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 26 dub 2012, 21:43

Takže tady jsou první dojmy z X-screenu.
Zpracování - perfektní, žekl bych precižně uděláno i materiály jsou kvalitní.
Sestavení - to už bylo horší, je to taková docela skládanka, protože je to rozložený do posledního šroubku.
No ale prokousal jsem se tím a osadil, fotky jsou níže. Ještě tam chybí čepičky na té 10tce matce, tak se nelekejte.
Vypadá to, že žo má 2 možnosti sestavení, buď bez polohovatelných ramínek, nebo s nimi.
Zatím jsem to vyzkoušel jen s nimi, viz fotky. X-screen je pak výš.
Polohování je uděláno naprosto perfektně i v rukavicích se dají odaretovat páčky a mírným tlakem lze nastavit sklon jak u x-screenu, tak i u vlastního plexi. Pak zas jednoduše zaaretovat.
Do 30 vřetin máte změněno nastavení.
Tady bude třeba trochu laborovat, prožože změnou úhlu a vzdálenosti se mění proudění vzduchu a každýmu bude vyhovovat něco jinýho. Asi na popátý jsem si našel optimální polohu.
Hlavní nápor vzduchu už mi jde nad helmu, nebo na úplný vršek.
Úplný větrný stín za tím ale není, není to velký plexi a něco prostě proudí mezerou mezi plexi a štítkem.
Nicméně s plně otevřeným hledím na helmě jsem jel v poho 120km/h aniž by mi proud vzduchu strhával helmu. Projel jsem i nějakým mrakem much a zůstaly na štítku o do očí mě nenalítaly.
Taktéž bych řekl, že se ztišila helma, hodně subjektivně tak o 50%, nápor vzduchu na hlavu, oči tak o 70% nižžší.
Stabilita plexi se štítkem je perfektní i při větších rychlostech, takže tady obavu nemám.
Viditelnost přes štítek je taky naprosto v pohodě, aspoň pro mě jo.
Zítra prověřím při delší jizdě do práce.
Taky to chci zkusit ještě rozebrat a namontovat štítek přímo na tu úchytku, tj. bez těch ramínek. Štítek se dostane tak o 5cm níž, ale půjde stále měnit sklon. Uvidím co to udělá, jestli to bude změna k lepšímu, či horšímu.
Teoreticky by se to mohlo zlepšit, jelikož se štítek tímto dostane trochu blíž k vlastnímu plexi, ale uvidíme.
Jinak si myslím, že X-Screen Evu docela sluší.

Vypadá to, že mi to sem dovolí hodit jen 5 fotek, takže další budou v dalším příspěvku.
Pokud by chtěl někdo vidět na vlastní oči, tak jsem skoro každý den v Brně, včetně zítřka pak až ve středu, kdyžtak napište SZ.

IMG_5727.JPG
IMG_5728.JPG
IMG_5729.JPG
IMG_5730.JPG
IMG_5731.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil LadasM dne 26 dub 2012, 23:12, celkově upraveno 1
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 26 dub 2012, 21:48

další fotky:
IMG_5732.JPG

IMG_5733.JPG

IMG_5734.JPG

IMG_5735.JPG

IMG_5736.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod MisaKacenka » 26 dub 2012, 21:56

Pekne, jen ta cena :(
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod JAARRR » 26 dub 2012, 21:59

Vím, že nyní řešíme větrnný štítek - viz foto. Ale já přidám další téma. Dnes jsem absolvoval asi 100 km a po dojezdu se dal do pravidelného "odmušení" přední části - však to znáte. A co nevidím, Jeden šroub, který drží přední blatník je napůl vyšroubován a dva šrouby v horní části předního plastu = mezi štítkem a světlem, tam kde jsou takové dvě lamelky - tak ubniř v nich, tak ty tam nebyly už vůbec. Tak jsem se dal do kontroly dotažení šroubů, které drží plastové díly karosérie a přibližně polovina jich byla nedotažená - tak 1/4 až 1/2 otáčky jsem dotáhl - podotýkám, že ne nějakou zvěrskou silou - prostě normálně s citem. Tak se ptám - týká se tento problém jen mojí mašinky, nebo jste se stím potkali už také?

Dovolili jsem si použít foto kolegy, ale to snad neva
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
JAARRR

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 73
Registrován: 01 dub 2012, 21:00
Bydliště: Břeclavsko
Skútr / moto: Piaggio Xevo 400
Tuning / úpravy: zatím nic není a ani to neplánuji

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 26 dub 2012, 22:06

a ještě pár:

IMG_5737.JPG

IMG_5738.JPG

IMG_5739.JPG

IMG_5740.JPG



A kdo by chtěl ještě víc detailů, tak zde:

https://picasaweb.google.com/112531406331891608360/XScreenOnPiaggioXEvo400?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPawmp_Qsvq5gwE&feat=directlink
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 26 dub 2012, 22:10

JAARRR píše:Vím, že nyní řešíme větrnný štítek - viz foto. Ale já přidám další téma. Dnes jsem absolvoval asi 100 km a po dojezdu se dal do pravidelného "odmušení" přední části - však to znáte. A co nevidím, Jeden šroub, který drží přední blatník je napůl vyšroubován a dva šrouby v horní části předního plastu = mezi štítkem a světlem, tam kde jsou takové dvě lamelky - tak ubniř v nich, tak ty tam nebyly už vůbec. Tak jsem se dal do kontroly dotažení šroubů, které drží plastové díly karosérie a přibližně polovina jich byla nedotažená - tak 1/4 až 1/2 otáčky jsem dotáhl - podotýkám, že ne nějakou zvěrskou silou - prostě normálně s citem. Tak se ptám - týká se tento problém jen mojí mašinky, nebo jste se stím potkali už také?

Dovolili jsem si použít foto kolegy, ale to snad neva



Hmm, tak to abych si zítra vzal šroubovák a skútra obešel. :?
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 26 dub 2012, 22:17

MisaKacenka píše:Pekne, jen ta cena :(


njn, ale ono moc možností není. Buď to nechat jak je a nechat si fučet vzduch přímo do očí,
nebo dát velký plexi, který podle mě X Evu moc nesluší, nebo ten X-sreen, což je takový kompromis, ale za skoro stejnou cenu jako velký plexi.
Jednu výhodu to ale má, až si třeba pořídím něco jinýho (taková Honda Crosstourer by se šikla :lol: ), tak tam štítek přehodím, nebo taky ne..
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod MisaKacenka » 26 dub 2012, 22:25

Vyhoda je, ze se to da pekne polohovat a instalace je easy :) ja sem si ten svuj delal podle navodu od Geka a trefil sem to a je to vpoho :) jen to uz nesundam :))
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 27 dub 2012, 07:59

Takže pár postřehů z cesty do práce (cca 30km). Je to mnohem lepší než bez štítku - S otevřeným hledím a staženou sluneční clonou se dá v pohodě jet.
Dívám se pořád nad štítkem, takže mě ve výhledu vůbec nezavazí.
Zkusil jsem ho ještě na kus cesty hodit úplně dolů, tj. ty ramínka stočit na doraz dolů a nastavit sklon na štítku.
Pak je vrchní hrana štítku jen cca 5 cm nad hranou plexi, nicméně toto se mi moc neosvědčilo v horní poloze je štítek účinnější.
Ještě zbývá test bez těch ramínek, ale to zas budu muset štítek rozebrat.
Ještě taková drobnost z montáže - X evo má vrchní díl plexi (cca 5-7cm) trochu vytočený dopředu. To způsobuje, že ten adaptér hůř sedí, jelikož počítá s rovným plexi, je to vidět na obrázcích, že ty horní gumy nedolíhaj jak by měly.
Nicméně i tak to drží dobře (pomohla by určitě dodatečná gumová podložka cca 2 mm pod horní zadní gumku, asi ji tam ještě dám).
Montáž vrtáním díky zakřivení plexi je asi nepoužitelná kdyby o tom někdo uvažoval..
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod LadasM » 27 dub 2012, 21:36

Takže ještě test štítku přimontovaného bez těch pacek. Tím, že se packy vyhodí, se dostane X-screen v podstatě do mezipolohy mezi maximální horní a dolní. Ve výsledku je vršek X-screenu cca 10cm nad vrškem origo plexi, více na fotkách níže. Úchytky jsem namontoval schválně trochu výš , takže vrchní gumky jsou středem přesně na hraně plexi, jednak se tím dají cca 2 cm získat na výšku, jednak to líp drží, protože hrana plexi je vystouplá.

Co se týče vlastností v této poloze, tak pro mě je to o trochu horší než v maximální poloze nahoře. Proud vzduchu už jde o něco níž. Pořád ale výrazně lepší než bez štítku.
Věřím, že pro někoho do tak maximálně 185 cm to ale bude naprosto v pohodě. Pro vyšší už bych asi doporučil ty packy.

IMG_5741.JPG
IMG_5742.JPG
IMG_5743.JPG
IMG_5744.JPG
IMG_5745.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)
Uživatelský avatar
LadasM

250+
 
Reputace: 15
Příspěvky: 430
Registrován: 09 čer 2011, 11:05
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Yamaha Tracer 700

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 27 dub 2012, 21:55

Tak jsem dnes viděl plexi na vlastní bulvy a málem mi vypadli.... :D přiznám se,na fotkách se mi to moc nelíbilo,ale naživo to vypadá parádně,a podle počtu hmyzu na nástavci,to bude i učinný.Takže já do toho jdu taky.Zpracování je za 1.
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 27 dub 2012, 21:58

tak počkáš až tam pojedu? Já asi taky zhřeším, líbí se mi to víc než velký plexi.
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod Repka13 » 27 dub 2012, 22:07

Jo jo,Dušane prosím Tě,pak jak to bude aktuální napiš SZ,pošlu peníze,a můžu chtít i ještě něco?To víš podáš prst a zchlamstnu celou ruku..... :) :oops:
Piaggio X evo 400 "2009":78.600 km
Uživatelský avatar
Repka13

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 157
Registrován: 30 pro 2008, 12:20
Bydliště: Hanácký Jeruzalém
Skútr / moto: Piaggio X Evo 400
Tuning / úpravy: Gianelli,Dr.Pulley,Ermax.

Re: Piaggio X Evo 400

Příspěvekod nedory » 27 dub 2012, 22:15

záleží co, jestli si mám brát Bravo, Cromu nebo Scudo? :lol:
Argumenty mohou dojít, munice nikoli Konfucius
Uživatelský avatar
nedory

750+
 
Reputace: 25
Příspěvky: 751
Registrován: 27 pro 2010, 11:49
Bydliště: Polná
Skútr / moto: Aprilia Mana 850

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 18 návštevníků