srnka1010 píše:Nič proti,ale písal si,že v našich servisoch sa neopravuje,len vymieňa.A teraz nechceš opraviť,ale vymeniť.Piest musíš kúpiť tak či tak,aj krúžky.Ak kúpiš aj valec,dostaneš sa do stavu nového skútra a tie prachy čo do toho naleješ ti už nikto nedá.Ak bude takto urobený,už by som ho na tvojom mieste nepredával.No to už bude tvoje rozhodnutie.Držím palce.
Ano, pisal som to a stojim si za tym. Ako priklad uvediem Bumba a jeho "opravu", kde sa objednavaju veci bez toho, ze by sa niekto poriadne na stroj pozrel. Uvediem dalsi priklad, trosku offtopic, ale k veci
Mal som auto. Nissan Almera. Po cca 120 00 km mi zacalo skapinat, zasklbavat, robit voloviny. Prisiel som do Nissan servisu, kde prijimaci technik sediac za stolom a skrabkajuc sa za uchom skonstatoval, ze to bude rozvodova retaz a treba ju vymenit. Ja ze ok. Retaz sa vymenila. Sadol som do auta, presiel 80 km a auto zacalo zasklbavat. Volam do servisu ze WTF ... Odpoved, treba este vymenit skrtiacu klapku, ze sa im zdalo, ze uz nie je ok. Vymenila sa klapka. Auto islo asi tyzden ok a zacalo zasklbavat. Odpoved - zla lambda sonda. Vymenil som Lambdu. Uz vo vlastnej rezii, mimo servisu. Auto skakalo dalej. Odpoved zo servisu, ze som nemal vymenit prednu, ale zadnu lambdu, ze isto bude ta vadna.. Co som uz neurobil. Casom som tento problem spomenul cloveku, co mi teraz riesi aj opravu X10. Jeho nazor bol, ze mu to pripomina blbnutie vahy vzduchu. Lenze, kedze som vedel ze auto ide prec a da sa na nom jazdit, uz som to nijak nemienil riesit. Auto ostalo v rodine. Synovec si dal vymenit vahu vzduchu a ahaho, je po probleme. Mna stala oprava v autorizovanom servise cca do 2000e bez odstranenia problemu. Samozrejme, podaval som reklamacie, hadal som sa s centralou Nissanu, nevyriesil som absolutne nic. Jeho stala oprava tusim 130e a auto ide ako ma. Takze tak. Podobny pristup bohuzial vidim aj v servise, kam chodim, teda chodil som s X10.
A teraz k veci a k tej vymene. Pokial by mi moto mala ostat, vybrus by som riskol. Dal by som vacsie kruzky a myslim, ze by to bolo ok. Keby nebolo a ten valec by bol naprd, tak by som zanadaval a vymenil ho tak ci tak a jazdil dalej. Kedze viem, ze tu moto chcem predat, dam to radsej vymenit. Velmi, ale naozaj velmi nerad by som sa natahoval s novym majitelom, ze sa mu nieco niekde dovrzalo a bude sa dozadovat toho, aby som mu to dal do poriadku.
Ja tieto veci riesim uuuplne inac. Velmi nerad predavam nieco, o com mam pochybnosti, ze to velmi rychlo moze zacat blbnut. Preto rovno vymena. Ked nieco posielam do sveta, uvadzam do zmluvy, ze pokial sa poserinka nejaka vec v dobe jedneho mesiaca, automaticky si to beriem nazad a vratim 100% kupnej ceny, pripadne ked ma novy majitel stale zaujem, dam to opravit. Seriozne jednanie, nie ? Toto iste budem ponukat aj k motorke
To Forester: Ano, da sa poslat aj v stave, v akom je, ale musis uznat, ze by zaujem bol viacmenej na nulovej urovni, comu by zodpovedala aj cena predaja - tj velmi minimalna ..