od bumbo » 04 srp 2017, 13:24
Ja už takmer dva mesiace nejazdím.X10 500.Vsetko bolo v poriadku až raz na dialnici skuter prestal tahat asi na 2-3 sekundy, potom isiel znova v pohode, to sa zopakovalo viac krát.Kedze som isiel aj okolo Ziliny, zastavil som ss v Italmote nech to pozru.Hodili to na pocitac a ukazalo im to chybu na lambda sonde.Tú zresetovali a kedze som mal cez 9000km, dohodli sme sa na servise za 2 tyzdne.Este odpustili sajrajt z hadicky od airboxu, ktoreho tam bolo pozehnane.Na moju otazku ci aj tak s tym mozem do garancky jazdit povedali ze v pohode.Pocas jazdy domov znova kratkodoba strata vykonu.Teplomer ok, ziadna kontrolka nesvietila.O dva dni po kratkej jazde asi 30 km po dialnici zrazu citelny pokles vykonu, znova ziadna kontrolka nesvietila.Hned som zastavil, chvilu pockal a skusil nastartovat.Uz to ale neslo.Takze odvoz importerovi Italmoto do Ziliny.Dlho,dlho ticho,nikdo sa neozval.Po asi troch tyzdnoch som sa dovolal mechanikovi,ktory povedal ze caka na nejake cidlo s IT.Na moju poznamku,ze je olej v airboxe a trochu aj na kryte motora mi povedal,ze to on nevie lebo skuter rozobrany este nebol.Zase 2 tyzdne nic a ked som mu volal povedal,ze to cidlo im nepomohlo a skuter bude musiet rozobrat a zistit co je vo veci.Po mesiaci v servise...Ale hned povedal,ze to bude asi treba vymenit komplet piest,hlavu,valec.Dohodli sme sa ze ked to otvori,zavola co je s tym. Zase tyzden nic.Vcera som bol sluzobne v Ziline,tak som sa tam zastavil.Mechanik tam nebol,ze vraj na obede,nikdo o motorke nic nevedel.Tak hovorim,ze ja ho pockam, kedy sa asi vrati.Odpoved oni nevedia.Tak mu zavolajte. Nechceli.Nasral som sa trochu zvysil hlas a do pol hodiny sa mechanik vratil.Prekvapeny co tam robim a aky mam vlastne problem, ze ved on uz vsetko objednal akurat ze teraz maju taliani dovolenky, tak to pride az niekedy v septembri.Ked som sa ho spytal, preco mi nezavolal, povedal ze zabudol.Proste objednal pol motora, bez toho aby som o tom vedel.Na dalsiu otazku ako