Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

23 dub 2017, 14:09

Můžeš prozradit jaký olej tam máš-né značku. Ohledně volnoběhu, dá se přidat na klapce, ale né moc dost rychle zabírá spojka- je lamelová v olej lázni.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

23 dub 2017, 14:26

chcípne při volnoběhu, ne při rozjezdu. Až začnu jezdit, tak se budu dívat co s tím dál.
Olej jsem dal castrol, stejná specifikace, jen 10W40, určený pro skůtry

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

23 dub 2017, 16:37

Odplastování nevím a chcípal mi jedině za studena v režimu eco, proto jsem na jaře a na podzim startoval na normal a případně na eco přepnul po 2-3km.

bajo_sk: Spokojený jsem byl velmi, ale měl jsem ho 3 sezony, najeto 30t. Chtěl jsem změnu a plánoval prodej až letos... ale pak se to vše trochu urychlilo :)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

23 dub 2017, 19:50

tak tedy, i když je zima že by umrzly koule aji mosazný vopici, tak jsem vyjel, ale jen kolem komína. Teď už mám čaj s rumem a můžu psát.
A jízda to je parádní, X10 žehlí nerovnosti jako létající koberec. Motoricky je znát, že je slabší než mé bývalé XEVO, ale má nádherný odpich, to se nedá srovnávat. Do zatáček nepadá tak ochotně, nebo to neumím, XEVO šlo řídit jen zadkem a chtěním.
Měl jsem jen rifle, tričko, bundu a zimní rukavice a neumrzl jsem, a to jsem jel ca. 35km okruh, ochrana před počasím je dobrá, posaz na moje záda taky.
Přitočení kilometrů nějak nejde, ECU není úplně hloupá, povolí jen max 18km/h. (asi má nesoulad v tom, že jdou impulsy od zadního kola ale už ne od snímačů ABS).

Jen dotaz: rafička teploty vody je kousek pod středem, ale drží jako přibitá. Jak to máte na svých strojích vy?

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

23 dub 2017, 20:06

Ta teplota je normální. Já mám sice 500 ale je to podobné. Do zatáček se skládá slušně, ale váha a rozmery jsou znát. Přeci jen je to spíš takový pojízdný gauč než sporťák a to alespoň mě vyhovuje!

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

24 dub 2017, 05:50

Ano, teploměr je OK. Jen dvakrát v italských horách a slušném vedru jsem se dostal kousek nad polovinu :wink:

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

24 dub 2017, 06:45

S tým zhasinanim za studena som na tom podobne. Tiež musím štartovať bez zapnutého režimu eco. Eco zapínam až sa trocha zohreje. Aj tak mi to ale niekedy zdochne. Na prvej X10 som to mal podobné a pomohlo až nahratie novej palivovej mapy v origo servise. Potom už za studena neskapinala. Takže sa chystám aj s touto X10 do servisu na nahratie novej palivovej mapy.
Olej tam dávam taký aký je predpisany vyrobcom 15W50 pre skutre, žiadne 10w40 a pod.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

24 dub 2017, 08:20

Olej jsem tam dával TENHLE

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

24 dub 2017, 12:46

Presne aj ja ten. Prečo vymýšľať iné oleje, keď výrobca jasné píše aký olej používať...

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

24 dub 2017, 19:37

zkoušel jsem vyměnit žárovku, práce na cca. 10 minut, a při té příležitosti si ověřil, že žádný z plastů na čumáku není měněný,všechno původní. Uvidím, co dál, snad nebudou žádné problémy.

Tak mám SPZ: 6J 4872

Včera jsme zkoušel vydělat vzduchový filtr, jak se proboha sundá ten plast naboku? Chybí ca. 2 šrouby, k jednomu se musí asi sundat polovina od čumáku k sedlu a ke druhému netuším. Poradíte někdo?

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

29 dub 2017, 16:04

tak vše je hotovo, motorový olej jsem měnil minulý týden, dnes převodový olej, konečně mám vypraný a namazaný vzduchový filtr, a hlavně jsem zakryl pojistkovou desku, na kterou může stříkat voda a bordel od zadního kola. No a ještě jsem vyměnil žárovku nad SPZ.

Nakonec ten přístup není tak špatnej, nejhorší je povolit dva malý křížový šroubky pod každým madlem, aby šly sundat boční plasty.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

13 kvě 2017, 15:35

po pár stech najetých kilometrech přišel čas na malé srovnání X10 350 a XEVO 400:
X10
plusy: prostornost, pohodlí, zrychlení z klidu, kultivovanost motoru, nastavení podvozku, parkovací brzda v bočním stojanu, ABS, dva světlomety i když H8..., vzhled
mínusy: malá zrcátka, a ještě na řidítkách, moc mi nevyhovují, slabší motor a tím i nižší maximálka a zrychlení od 100km/h výše, ale i na dálnici se dá jet svižně a nebrzdit, nejde skládat do zatáček tak ochotně jako XEVO (nebo to neumím).

Co mě překvapuje: když ráno nastartuji a nechám to jen pár vteřin než se rozjedu, první chvilku se nechce spojce zabrat, občas v ní klapne, pak už jede a korektně. Když to nechám zahřát déle (minuta), neudělá to. Dál mě překvapilo, že motor při RZ točil přes 9000otáček :shock:

Motor už nikdy nechcípnul, patrně si na mě musel zvyknout, a zjistil, že jsem fajn člověk a budeme si rozumět. Ještě potřebuji někam připojit navigaci, držák je na zrcátku, napájení asi využiji konektor příslušenství PIAGGIO, je na něm jak baterka, tak klíček, a je docela blízko.

Závěr: něco jsem si polepšil, něco pohoršil, trošku mě to nutí jezdit spíš pomaleji a kochat se, než se honit. Spotřeba pod 4l/100km.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

04 čer 2017, 20:17

Hm, zbehol som si stranky SK dealera Italmoto a aj Piaggia ako takeho a zda sa, ze tento nas kram sa uz nevyraba ...

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

04 čer 2017, 20:43

http://www.motoboom.cz/motocykly/piaggi ... 19-990-kc/

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

04 čer 2017, 20:48

http://www.vespakosice.sk/sk/skutre/Pia ... utive.html

Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Odeslat odpověď