po pár stech najetých kilometrech přišel čas na malé srovnání X10 350 a XEVO 400:
X10plusy: prostornost, pohodlí, zrychlení z klidu, kultivovanost motoru, nastavení podvozku, parkovací brzda v bočním stojanu, ABS, dva světlomety i když H8..., vzhled
mínusy: malá zrcátka, a ještě na řidítkách, moc mi nevyhovují, slabší motor a tím i nižší maximálka a zrychlení od 100km/h výše, ale i na dálnici se dá jet svižně a nebrzdit, nejde skládat do zatáček tak ochotně jako XEVO (nebo to neumím).
Co mě překvapuje: když ráno nastartuji a nechám to jen pár vteřin než se rozjedu, první chvilku se nechce spojce zabrat, občas v ní klapne, pak už jede a korektně. Když to nechám zahřát déle (minuta), neudělá to. Dál mě překvapilo, že motor při RZ točil přes 9000otáček
Motor už nikdy nechcípnul, patrně si na mě musel zvyknout, a zjistil, že jsem fajn člověk a budeme si rozumět. Ještě potřebuji někam připojit navigaci, držák je na zrcátku, napájení asi využiji konektor příslušenství PIAGGIO, je na něm jak baterka, tak klíček, a je docela blízko.
Závěr: něco jsem si polepšil, něco pohoršil, trošku mě to nutí jezdit spíš pomaleji a kochat se, než se honit. Spotřeba pod 4l/100km.