od LadasM » 11 lis 2013, 23:00
Chlapi já sice X10 nemám, ale myslím, že z pohodlí na dlouhý cesty netřeba mít strach. Skutr jsem si zatím zkusil je v D-Moto. Pro dlouhány je na X10 ideální stroj (nehodnotím plexi), na nohy je víc místa než na XEvu (já mám 190 cm), což je super (pro mě je na XEvu víc místa na kolena než na B650). Sedlo mě přijde pohodlný podobně jak XEvo. Letos jsem dal na XEvu 2x cca 550km za den a naprosto v pohodě, žádný bolení zad, ramen, krk, atd.. Zvážil bych ale vyzkoušení pro spolujezdce, protože zadní část sedla je dost široká, což už může drobnějším baťůžkům vadit na delších cestách.
Co se týče jizdních vlastností tak bych jednoznačně doporučil si to osobně vyzkoušet, buď se s nějakým vlastníkem domluvit a nebo zkusit nějaký akce dealera. Když to půjde rád bych si příští rok vyzkoušel X10 taky, nejlíp ale zrovna 500ku.
Spotřebu bych viděl tak 3,2 až 3,6 podle stylu jízdy, ale to soudím podle své 400vky. Je to přece jen 350, ale o generaci novější s téměř na chlup stejným výkonem. Já se třeba ještě nedostal přes 3,9l/100km na nádrži - ale to už je o vyloženě sportovní jízdě na cca 90% možnosti stroje. Při nejúspornější jízdě co jsem schopem je minimum cca 3,2l/100km - za mě teda super motor, protože spotřeba se nijak výrazně stylem jízdy nemění - nečekal bych, že se nový motor v tomto pohorší.
Se servisem mám celkem dobrý zkušenosti s D-Moto v Brně, kam asi budeš jezdit. Už jsem tam 3x servisoval (garančky v záruce) a zatím spokojenost.
Jen ta cena odpovídá značkovýmu servisu (cena servisní hodiny je na jejich stránkách).
Jinak mě se přední světlo rosí taky (dálkový, kterým nesvítím) ale nijak to neřeším..
Yamaha Tracer 700 (2019)
Honda SH125 ABS (2016)