Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 lis 2016, 07:40
Přesně toho, co teď řeší vikino, jsem se bál, když jsem si koupil motorku. Proto jsem si nechal i skútra a mám po problému..
06 lis 2016, 10:20
vikino:: třást se nemusíš, protože by ses musel třást až do smrti
to tvoje Piaggio zadupe do země s přehledem třeba tohle..
A jsou i jiné, ale uznávám, že mašina je to pěkná...
Aprilia-SRV850.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
06 lis 2016, 13:04
Taky řeším co dál, mám sw400 a ta mi nevyhovuje . Super motor a prostor , ale bolí mě z ní pr..... Koukám po srv850 nebo integre 750 ,ale ještě jsem na tom neseděl.A samozřejmě je v hledáčku i motorka strom dl650.Furt si dávám pro a proti a asi budu muset mít v garáži obojí. Na sw400 mě vadí ty malý kola.
Odesláno z mého HUAWEI RIO-L01 pomocí Tapatalk
06 lis 2016, 22:51
Srw850 bych nekoupil. Jede to rychle, jenže není to obratné jako třeba T-max, žere to jak protržené, ale především přesností podvozku se to nerovná ani T-maxu ani Integře...stačí prostudovat relevantní zahraniční recenze.
Proč takový silný rychlý skútr má v porovnání s jinými relativně malý úspěch? Nevěřím, že by to bylo jen tím že je Ital, nebot mnoho jiných Italů se prodává hojně. Prostě má akorát nejvíc kilowatt, ale to nestačí.
Doufám, že jsem se nikoho nedotknul, jen jsem chtěl napsat názor
19 lis 2016, 18:13
Dnes som vytiahol skutra pred barak a hybaj sa trocha povozit. na displeji skutra bolo prijemnych 13 st C, ktore pocas jazdy klesli na 11, ale pod 10 to nekleslo. Cesty boli viac menej mokre a na vyssie polozenych dedinach bol uz aj novy posyp strku, takze opatrnost bola na mieste. Ale aj tak som si to uzil. Tato X10 sa mi zda byt nejak zivsia oproti mojej starsej X10, ktoru som na jar predal. Predsa len tu prvu som kupil ako 2 rocnu s 800km, takze ta viac stala ako jazdila a zabeh teda nic moc. Predal som ju s 8800km. Tato novsia X10 je dvojrocna a ma nabehanych uz 8700km, takze nelenosila a jazdila a je to na nej citit. Ked dam do nej na jar nahrat novu palivovu mapu, tak to bude zihadlo
Inak aj podvozok sa sprava trocha inak oproti mojej starsej. Tam bol taky nejaky tvrdy a v predu tlmice nejak pukali a zadne sa nedali nastavit. Vsak bola na to aj zvolavacka na bezplatnu vymenu zadnych tlmicov, co som ja nestihol. Na tejto novsej X10 sa zadne tlmice daju krasne nastavit jednoducho a lahko prilozenym klucikom a predne tlmice su makksie .
Takze dnes okolo komina slabych 50 km, ale krasne som uhasil abstak a ako som uz pisal, na skutri sezona nekonci ani v decembri ani v januari...
Prikladam par foto mojej staro- novej X10.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
19 lis 2016, 19:26
Tahle šedo-stříbrná X-10ce opravdu sluší. Ještě by mohli přejít, jako nové modely Hondy, Suzuki i Yamahy, na komplet LED osvětlení a krásně by to ladilo s barevnými odstíny plastů
19 lis 2016, 22:22
LED osvětlení? Má to pravda výhodu: nemusíš měnit žárovky. A jakmile odejde LEDka (ECU, cokoli na boardu), inu, koupíš nové světlo, Gandalfe. Nedá se většinou vyměnit, pokud ano, tak pouze v servisu, vydělat ven světlomet, vyrazit do něj servisní otvor, vyměnit zdroj světla, nasadit opravnou krytku.... Práce jako na kostele a nové světlo bude stát zhruba stejně jako servis. Když klasické se žárovkou stojí 5000Kč, s LED počítej násobek (alespoň u aut tomu tak je). Ceny půjdou jistě časem dolů.
Nehledě k tomu, že už si doma takové světlo ani nemusíš rozsvítit, komunikuje po sběrnici a tou dostává pokyny pro jednotlivé funkce.
Já raději budu věrný klasické H7.
21 lis 2016, 12:19
Zdravim pani. Nastavoval uz niekto parkovaciu brzdu v bocnom stojane? Nejak mi to vobec nebrzdi... Tak ak ma s tym niekto skusenost, napiste.... dik.
21 lis 2016, 16:49
Jednou jsem si brzdu nechal trochu přitáhnout v servisu, po cca 20t km. Začalo to líp brzdit, ale ať dělal mechanik co mohl, za studena to lehce začalo drhnout. Vždy to po cca minutě jízdy přestalo, ale každé popojetí nebo vyjíždění z garáže bylo slyšet jemné pískání. Já si na to zvykl, hlavně, že to dobře zabrzdilo v kopci. A to byl hodně šikovný mechanik a autorizovaný servis. Zkoušel to máznout speciální vazelínou. Prostě, buď to brzdilo málo nebo dobře, ale pak za studena maličko pískalo.
21 lis 2016, 17:23
Nevies kde sa to nastavuje?
22 lis 2016, 11:53
Mělo by to být přímo vzadu v místě připojení lanka ke klíči, ale raději koukni do servisního manuálu. Dával jsem odkaz na Motorkáře.
27 led 2017, 01:25
Ako nového majiteĺa X10 500, ma trochu nemilo prekvapili vybrácie okolo 3 až 4 tisíc otáčok. Skúsim valčeky Dr.Pulley,niekde som čítal že by to trochu mohlo pomôcť. Ani zrýchlenie z 0 do 100 nie je to čo som čakal. Oproti staršej125 čo máme Peugeot Jet Force 125 compressor je to slabšie o skoro sekundu. Potom to už ide pekne. Pohodlie a ochrana pred vetrom a daždom výborná, jazdné vlastnosti ok, výbava luxusná. Zatiaĺ spokojnosť. Máte niekdo namontované a používate piaggio multimedia platform?
14 bře 2017, 19:53
Neví někdo jak rozebrat rukojeť plynu konkrétně ovládací prvky? Našel jsem 2ks šroubků zespodu, ale stále mi to nejde od sebe.
14 bře 2017, 23:19
Rozoberal som ľavú stranu. Predpokladám ,že práva bude podobná. Musíš dať dole aj ten plastový kryt volantu. Pod logom Piaggia je srobka a ďalšie sú odspodu tých plastov . Potom sa ti odkryje časť bloku ovládacích prvkov ešte s jednou srobou, ktorá to drží pokope.
18 bře 2017, 11:56
Ahojte vytvoril som na Facebooku skupinu Piaggio X10.
Rad by som tam s vami zdieľal skúsenosti, rady, tipy, triky, výlety... proste všetko spojené s našimi priblizovadlami.. nasleduj link:
https://www.facebook.com/groups/586570914881715/