Otázka taky je, jak moc se ti tam olej hromadí a kdy. Pokud jen při delší jízdě na plný plyn (dlouho po dálníci) a jen trochu, tak by to neměl být problém.
Nepozoruješ i jiný projevy jako ztrátu výkonu, více střílení do výfuku atd?
Jak píše Dusan14 zvýšený výskyt ojeje v airboxu může být způsoben víceméně jen přetlakem v klikové skříni.
Vyšší přetlak ti v ní vznikne, když ti netěsní pístní kroužky, nebo ti třeba profouklo těsnění směrem k rozvoďáku.
Takže pokud je únik poměrně významný (vyšší než na jiných strojích s tím samým motorem) asi ti nezbyde než sundat hlavu a válec a zkontrolovat to.
Mluvím z vlastní zkušenosti, měl jsem ten samý problém. Za pár set km se mi přemístil cca 1l oleje z klikovky do airboxu

.
Důvodem byl prasklý pístní kroužek, kterého už dokonce cca 1/4 chyběla. Po opravě je po problému.
Pokud už se ti tohle děje tak než to dáš do servisu, tak s sebou voz olej na dolití, jezdi v nižších otáčkách (k úniku ojeje do airboxu mi docházelo až při otáčkách cca nad 5000) a kontroluj hladinu oleje.