Dnes som zazil trochu zabavy s mojou X10. Rozhodol som sa, ze ju trochu pretocim a dofukam kolesa s malym 12V kompresorom. Masinka chytila ako nic a zacala veselo pufkat. Pripojil som kompresor, stlacil gombik startu a ... no. Pretocilo ho, ale to bolo vsetko. Velmi rychlo zistujem, ze je v haji poistka. Vytahujem originalny torx, zhodim krytku z baterky a zistujem, ze nejak nevidim poistky. Nastal cas na manual. Podla manualu bolo treba odmontovat napajacie kable z + polu a demontovat malu krytku drziacu na dalsom torxe. Tu vsak zacala zabava. S tym originalnym to akosi neslo. Bol prilis dlhy na to, aby som ho tam akokolvek narval. Kratsi som samozrejme nemal. Jedine co som mal poruke boli imbus kluce, s ktorymi som zhodil cely zadny drziak kufra, original torx kluc dostal trochu lepsi uhol a nejak to uz islo povolit. Co ma prekvapilo, poistky boli znacne znecistene. Vymenil som modru 15A a 20 min vsetko skladal nazad. Ked som to mal poskladane, skocil som po auto, ze si 12V poziciam odtial. Zapojim kompresor a ... rozbehnut sa sice rozbehol, ale nenatlacil ani pol baru. Skratka bolo po nom
Zabil som cca hodinu a pol zivota a nevyriesil nic
P.S. vrelo odporucam skontrolovat pred sezonou tlak v pneu. Tie moje neboli uplne prazdne, takze som sa odvazil na kolecko po parkovisku. No po par metroch som to radsej vzdal, kedze som dal skoro drzku o zem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.