To Gandalf: tak zkusím odpovědět na to, co vím z hlavy.
- 12V zásuvka je živá i bez klíčku, nicméně nejsem si jistý tím, jak dlouho (po 48 h bez zapnutí zapalování se vypíná např. kontrolka imobilizéru, aby se nevybíjela baterka, takže nevím, jestli se neodpojí kompletní elektrika - a v tomhle krásným počasí to zkoušet nebudu, víc jak 24 h bez skútra nevydržím
)
- vyklápěčka (myslím vyklápěcí integrálku) je myslím většinou větší, nebo spíš mohutnější, než klasická integrálka (???), takže by neměl být problém. Když se z kufru zpod sedla vyndá koberec, uvidíš přesné obrysy dna kufru a podíváš-li se na tvar sedla zevnitř, na nějaký způsob jak tam dostat dvě přilby přijdeš. Chce to trochu laborovat, ale podaří se... A jedna je v pohodě - tam fakt nečekej problém
- kufr mám tenhle
http://www.easyparts-rollerteile.de/sho ... 222-A.html má 48l, je v barvě a kupoval jsem v Holandsku - s dodáním do Německa to bylo o cca 1000,- Kč levnější než na yshop.cz . Dodání trvalo asi 36 h od objednání. Je to drahý, ale když už mám tak hezkej stroj.... Givi držák s kufrem vypadá podle mě divně - držák nemá design X10, není v barvě atd. Tohle je přesně v designu a vypadá to skvěle - prakticky jsou to stejná madla jako originál, jen prodloužená o držák plotny. Navíc je na tom opěrka ze stejného materiálu jako sedlo, což je pro batůžek velmi příjemný. Drží to dobře a vejsou se do toho taky dvě větší přilby. Zároveň jsem si tam objednal držák na telefon / navigaci
http://www.easyparts-rollerteile.de/sho ... o_X10.html na který napasuješ v podstatě jakoukoli základnu a tlf se pak neklepe a je na něj dobře vidět.
- ano, máš pravdu, je tam 10tkm, nebo rok servis. Co se mění po 10 a co po 20Tkm se podívám doma a dám vědět
- ad příčný nerovnosti: zase narážím na nedostatek srovnání, ale subjektivně bych řekl, že to není žádný velký problém. Bál jsem se malých kol, ale mám pocit, že to X10 dost vyvažuje perfektní ergonomií trojúhelníku řidítka-sedla-plotny na nohy, měkkým a pohodlným sedlem a především dlouhým rozvorem (myslím, že jedním z nejdelších mezi maxíky). Fakt jezdím i po dost špatných silnicích a zatím se mi nestalo, že bych si řekl, že jsem se skútrem udělal chybu. Překonal jsem po pár dnech začátečnickou fázi "přetahování se" se strojem a to byl přesně okamžik, kdy mě došlo, že to je pohodlný a pohodový
- ad táhlé stoupání: vlastně nevím. Nikdy jsem neměl pocit, že bych nemohl trošku přidat (byl jsem i dvakrát v Krkonoších na Pomezkách). Jasně, že to není nadupaná mašina ale myslím teda, že v táhlým stoupání nebudeš mít pocit nedostatečnosti motoru... Ale opravdu dlouhej rovnej kopec kde bych to mohl fakt rozjet jsem nezkoušel. Na výletě se Sigim v neděli jsem stačil oběma 500ccm a snad jsem je nezdržoval
P.S. sorry, nepřišel jsem na to, jak se správně vkládají odkazy, tak jsem dal celý adresy