Piaggio X 10 ( 350/500 )

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Gandalf » 26 úno 2015, 19:25

medved.m: Diky :)

Nas Ruda ma obcas "sve dny" :) Jednu chvili se s nim jedna zcela rozumne a pratelsky a pak z niceho nic se clovek docka jedovateho plivance... no co, uz jsem si zvykl i tak ho mam rad :)
Spotreba je samo online, ale tlacitko neni aktivnim odkazem... tak jsem to chtel mit. Recenzi i fotek je plny web, ja je mam na motorkari, protoze stranky jsou k tomu uzpusobene. Mam tam obdobny nick. A pokud tu padne dotaz, na ktery znam odpoved, vzdy prispeji vlastnimi poznatky :) Ovsem pri OT debate, pro kterou jsou jina vlakna se ozvu, stejne jako treba Bratko ve vlaknu PCX 2014... kdyz uz ten rozum nemaji nekteri diskutujici a moderatori nestihaji nebo spi :wink:
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod lzqpmt » 27 úno 2015, 11:31

Maco82 píše:Izqpmt: Nee, X10 má na předku dva kotouče, a byly měněné brzdové destičky na levém brzd. kotouči... na pravém brzd. kotouči je obložení původní a jako nové, jediné co mě napadá, že minulý majitel brzdil pouze jednou brzdovou páčkou... Nevím, proto by mě zajímalo jestli jste už měnili obložení a při kolika km... Díky :)


To dává smysl, brzdil jednou páčkou obě kola a druhou přední prakticky nepotřeboval. Jak rychle se destičky opotřebují záleží na více faktorech, tvrdost obložení, městský provoz brzda - plyn, atd. Takže těžko porovnávat. Na mé tříkolce jsou všechny originální destičky po 16 tis km jako nové.
Kdysi Babetta 210, Yamaha FS80SE, Yamaha Virago 1100, Yamaha x-city 125
Piaggio Mp3 500 LT sport Obrázek
Suzuki DL 650 V-Strom Obrázek
Uživatelský avatar
lzqpmt

100+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 175
Registrován: 11 říj 2013, 00:41
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Mp3 500 LT sport /Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Maco82 » 02 bře 2015, 22:07

Díky za odpověď, čekal jsem ještě zda neodpoví někdo přímo s X10-tkou, v jakém stavu má brzd. obložení a při kolika km? ale jak píšeš, asi těžko porovnávat, záleží na stylu jízdy, a v městském provozu dostanou brzdy zabrat...
Maco82

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2014, 15:31

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod bouska.t » 03 bře 2015, 08:17

Kdyz jsem mel dualy a tak se mi taky opotřeboval jen jeden par desricek na předků. Většina lidi brzdi víc tou spojenou brzdou protoze ma o neco vetší ucinnost. Kdyz se potom dozví ze brzi obouma tak se pekne divijou.
http://bouskat.rajce.idnes.cz/
http://bouskat.motorkari.cz
http://www.miros-nabytek.cz (Zde není moje tel. číslo)
T-max 2001 117 000 km
KTM 1050 Adventure 2016 98 000km
Uživatelský avatar
bouska.t

1000+
 
Reputace: 79
Příspěvky: 1425
Registrován: 06 úno 2011, 22:14
Bydliště: Brno-Černovice
Skútr / moto: KTM 1050 ADV-Yamaha, T-MAX

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod bajo_sk » 16 bře 2015, 19:02

Tak konecne sa mi dnes podarilo prezut pneu a co to pofotit. Medzi inym som si odfotil aj konektor nad kolesom (nezda sa mi, ze by bol na tom az tak zle) a zadne brzdove platnicky (predne som akosi nestihol)
2015-03-16 11.21.49.jpg

2015-03-16 11.21.58.jpg

2015-03-16 11.36.02.jpg

2015-03-16 11.41.25.jpg

2015-03-16 11.43.16.jpg

2015-03-16 11.47.31.jpg

2015-03-16 11.45.22.jpg

2015-03-16 11.45.41.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jazdil som na :
Piaggio X10/500 1/2014 (predane 17.4.2018)
Honda PCX 125 r. 2012 (predane 17.10.2013)
Pionier 05 a 555

Na X10 som jazdil za Obrázek
Uživatelský avatar
bajo_sk

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 205
Registrován: 31 bře 2012, 18:58
Bydliště: skoro Bratislava :-)
Skútr / moto: BMW R1200GS

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Maco82 » 16 bře 2015, 19:42

Pěkná práce ;) kolik si najel na té pneu? zadní destičky mám taky OK, jen ty přední jaksik odešly...

Jinak ten problémový konektor by měl být výše vedle kastlíku od baterky, ale podle Tvé fotky mi přijde jako bys tam měl nějaké dodatečné krytování, já to měl zcela odhalené... download/file.php?id=21536&mode=view
Maco82

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2014, 15:31

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod forester » 16 bře 2015, 19:45

Pekná rozborka a zborka :D a pekne zdokumentované,určite to pomôže aj ostatným.Tak už sa teším bajo_sk na prvú spolujazdu.aké sú dojmy
z nových pneumatík?
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5579
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod andynko » 16 bře 2015, 20:14

Na vystave v Inchebe som sa dival na MRA deflektor... Mam 188 cm a cely napor vzduchu pri jazde s orig. stitom dostavam do tvare. Uvazujem ci vymenit plexi za vacsie alebo kupit MRA?
1.) Pri vacsom plexi si niesom isty, ci mi bude stacit vyskou.
2.) MRA som doteraz nechcel lebo sa muselo vrtat do stitu a to ja nerad, ale teraz robia aj uchytenie co sa nemusi vrtat (su to len spony co sa nasunu na stit a utiahnu srobami)
Riesil to niekto z vas? Ako? Co si o tom myslite?
andynko

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 12 bře 2014, 16:18
Bydliště: Bratislava okolie
Skútr / moto: Piaggio X10

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod bajo_sk » 16 bře 2015, 20:52

Maco, pneu mala nabehane cosi nad 11 000 km, ale na mokrom mi uz nebolo vsetko jedno. Radsej som to vymenil, aj ked predna guma bola ako nova. Predok skusim coskoro rozobrat a odfotit. Ten strmen sa zhadzuje celkom lahko.
Konektor je k osvetleniu ECV. Nic ine som tam nevidel, ze by bolo, len spinave plasty.
Forester, isiel som na tom velmi opatrne. Predsa len, nova guma, vonku len 12 stupnov, nemal som naladu na skusanie, ci to nejak lepsie sedi, alebo nie. Ale myslim, ze coskoro to poriadne testneme. Dufam, ze sa pridas na planovaci vyjazd s Mirom a snad aj Elemom. Ked uz nic ine, budu aspon vypecky :-)
Adynko, ani ja neviem prist na chut vyssiemu plexi, co sa montuje miesto tohto originalu. Mne vzduch udiera do hornej casti prilby. Zistil som, ze ked mam mokro na stite od prilby, trochu sa vystriem a hned to mam ofuknute. Ked mi moc fuka na makovicu, naopak sa staci 2-3 cm prikrcit a zas je to ok :-) Mne tento original asi vyhovuje
Jazdil som na :
Piaggio X10/500 1/2014 (predane 17.4.2018)
Honda PCX 125 r. 2012 (predane 17.10.2013)
Pionier 05 a 555

Na X10 som jazdil za Obrázek
Uživatelský avatar
bajo_sk

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 205
Registrován: 31 bře 2012, 18:58
Bydliště: skoro Bratislava :-)
Skútr / moto: BMW R1200GS

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Tomáš » 17 bře 2015, 19:29

Jestli mohu doporučit tak vyměň celé plexi. Stejný problém jsem řešil hned jak jsem skůtra koupil a musím říct, že airflow od givi je super. Nejen, že je stavitelmé výškově, ale částečně chrání ruce a mezi plexi a palubní deskou vznikne prostor, který tam u originálu není a v podstatě se tam ani pořádně nedá setřít špína.
http://motosp.cz/files/product/23809/small.jpg
Tomáš

25+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 44
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: severní morava
Skútr / moto: X 9 evo 500 prodáno nově Piaggio X10 500 ABS
Tuning / úpravy: Givi airflow plexi, originální top case 48l, vyhřívané rukojeti

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod duky5 » 17 bře 2015, 21:23

Mám síce nexus, ale tiež som bral od givi veľké turistické plexi, finančne vyšlo rovnako ako ten malý kúsok od mra.
Honda ADV350 Obrázek

Gilera Nexus 500 Obrázek, dlhodoby priemer za cca 77 000 km
Uživatelský avatar
duky5

1000+
 
Reputace: 108
Příspěvky: 1243
Registrován: 27 kvě 2011, 17:33
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda adv350

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Maco82 » 18 bře 2015, 22:17

bajo_sk píše:Konektor je k osvetleniu ECV. Nic ine som tam nevidel, ze by bolo, len spinave plasty.

Takže dobrá zpráva pro pětistovky, pravděpodobně kvůli regulováným tlumičům tam je zřejmě i jiné krytování, nicméně u 350ccm je konektor pojistkové skříně obnažený stejně jako u 125...
Maco82

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2014, 15:31

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod bajo_sk » 19 bře 2015, 15:33

Dnes som sa zase dostal k masine a ako som slubil, odfotil som predne dosticky. No nezhodil som dole strmene, tolko casu som bohuzial nemal :-( Radsej som trochu viacej pojazdil :D Ale k veci. Nech som to obzeral akokolvek, zda sa mi, ze su obrusene rovnomerne ci na jednej, alebo druhej strane. Ostatne, na fotkach to celkom dobre vidiet. Co je horsie, zacal mi trochu tiect valcek za brzdovou packou prednej brzdy. Snad to bude len nejake tesnenie ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jazdil som na :
Piaggio X10/500 1/2014 (predane 17.4.2018)
Honda PCX 125 r. 2012 (predane 17.10.2013)
Pionier 05 a 555

Na X10 som jazdil za Obrázek
Uživatelský avatar
bajo_sk

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 205
Registrován: 31 bře 2012, 18:58
Bydliště: skoro Bratislava :-)
Skútr / moto: BMW R1200GS

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Maco82 » 19 bře 2015, 16:19

Koukám, že i po 11tkm máš všechny destičky jako nové. Já mám po 7tkm pravé přední a zadní destičky také OK, akorát přední na levé straně byly KO... snad to nemám stočené :x no co už, ojetiny z dovozu budou asi vždycky loterie :( každopádně díky Bajo ;)
Maco82

100+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 152
Registrován: 25 zář 2014, 15:31

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod bajo_sk » 19 bře 2015, 18:58

Maco82 píše:Koukám, že i po 11tkm máš všechny destičky jako nové. Já mám po 7tkm pravé přední a zadní destičky také OK, akorát přední na levé straně byly KO... snad to nemám stočené :x no co už, ojetiny z dovozu budou asi vždycky loterie :( každopádně díky Bajo ;)



Podla mna bude problem skor niekde inde. Ale netusim, ako by som to zistil. Ono, asi len velmi tazko sa da zdiagnostikovat, ci mas na obidvoch kotucoch rovnaky pritlak. Kludne sa mohlo stat, ze ti brzdi iba jeden kotuc a druhy sa flaka, ci nebrzdi vobec. Tym padom je na tom viac vydratom dvojnasobne zatazenie ...
Jazdil som na :
Piaggio X10/500 1/2014 (predane 17.4.2018)
Honda PCX 125 r. 2012 (predane 17.10.2013)
Pionier 05 a 555

Na X10 som jazdil za Obrázek
Uživatelský avatar
bajo_sk

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 205
Registrován: 31 bře 2012, 18:58
Bydliště: skoro Bratislava :-)
Skútr / moto: BMW R1200GS

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků