Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

24 čer 2014, 18:09

Nemyslel som, ze tak skoro budem riesit dalsi problem, no bohuzial, ked sa serie, tak poriadne. Vcera mi vyrazne zatrhaval motor, niekolkokrat mi dokonca skapal. V minulosti sa mi z casu na cas zdalo, ako keby vynechala sviecka, ale nic tragicke to nebolo. No vcera to bol extrem. Ked som po poslednom chcipnuti motora ostal radsej stat, napadlo ma, ci nie je podtlak v nadrzi. Otvoril som ju, no bolo to bez efektu nasatia vzduchu (alebo som to len pre prilbu na hlave nepocul). Co je vsak zaujimave, po tomto ukone isiel motor zase normalne bez akychkolvek problemov. Nestalo sa nieco podobne aj niekomu inemu ? Tlmic idem riesit vo stvrtok, nastastie, servis reaguje promptne a v pripade problemov si suciastky pozicaju z inej - novej motorky, tak k tomu pridam aj tento problem ..
Naposledy upravil bajo_sk dne 24 čer 2014, 18:19, celkově upraveno 1

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

24 čer 2014, 18:11

Nemal si prázdnu nádrž, povedzme posledné 2-3 litre?

z mobilu...

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

24 čer 2014, 18:17

Veru nie, nadrz som mal plnu na 2/3, cize napriek tomu, ze som isiel z kopca, vzduch to mohlo len velmi tazko nasat

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

25 čer 2014, 17:29

Jak to vypada? Uz na neco prisli?

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

25 čer 2014, 17:45

Zajtra budem vediet vysledok. Dnes som to len odviezol. Kazdopadne, som si isty, ze skapinanie motora bolo podtlakom v nadrzi. Ze kuknu zvolavacky, ci sa to nahodou neriesilo.

Edit: Tak, dopadol som tak nejak "zvlastne". Diagnostika neukazala ziadnu zavadu, no napriek tomu tlmic nefunguje a vyblikava, ze ho treba nakalibrovat. Verdikt je asi taky, ze to nejdu riesit, lebo taliani chystaju zvolavaciu akciu na X10, kde sa bude menit nieco, co este v servise nevedia, co to bude. A ze bud to vyriesi ta zvolavacka (?!??), alebo to potom budu riesit dalej. Masinu si mam zatial prebrat a cakat, dokial sa ozvu. Hm, celkom zaujimave riesenie ...

Edit2: Tak z osobneho rozhovoru som sa toho dozvedel viacej. Servis poslal info talianom, co sa stalo a cakaju na odpoved. Pokial pride odpoved v zmysle, ze ano, vieme o tom, je to bug, co ten stroj ma, tak urobia kampan na vsetkych x10/500, co tu pobehuju. Pokial pride odpoved, ze sa im to nestalo, tak nalozia stroj do auta, odvezu do Ziliny, kde ma Italmoto servisne stredisko a budu koumat tam. Co je blbe, riadiaca jednotka neobsahuje ziadnu chybovu hlasku o tom, ze sa nieco stalo. Iba furt blika kalibracia tlmica ...
Naposledy upravil bajo_sk dne 27 čer 2014, 09:07, celkově upraveno 1

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

27 čer 2014, 07:37

No jeste ze tam takovy vychytavky nemam :-) to spis vypada na nejakej kontakt, nebo svazek, pokud rj nema zadny info, ze iniciovala kontrolky chyby cehokoli

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

27 čer 2014, 07:56

Na služobnom BMW 5 mi sporadicky svietila kontrolka agregátu. Keď som chodil do servisu ako na klavír už po x krát, tak mi povedali že to môže byť zlý kontakt alebo lambda sonda nasáva falošný vzduch.Že to nieje nič nebezpečné,všetko bolo prekontrolované a na počítači vynulované. Že vraj mám jazdiť a nevšímať si to!Taká rada platí asi aj pre teba bajo_sk.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

02 črc 2014, 16:22

Pani (a damy) - rovnaky problem ako Bajo_sk mam aj ja...na svojom Piaggiu x10 500. Kupoval som to prave koli nastveniu tuhosti zadnych tlmicov, jazdim na dialnici a v meste. Bohuzial ani po 3 tyzdnoch v autorizovanom servise, vymene tlmicov a neviem co este sa nepodarilo problem odstranit...
pisem to nerad, ale zacinam lutovat, ze som nesiel do Tmaxu :(

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

02 črc 2014, 18:06

Tak to mě mrzí,že na X10 začínají problémy.Zatím jsem koupil ojetého x-maxe 250 a X10 je stále horký kandidát na nového skutra.Jen prosím pište dále své zkušenosti a přeji ať se vše rychle a zdárně vyřeší.Na X-maxe si zatím stěžovat nemůžu,šlape bezvadně a v podstatě závady se neřeší ani na forech.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

02 črc 2014, 18:17

@nojze: Myslis, ze na T-Maxovi sa nemoze nic pokazit? Ak si s tym v servise nevedia poradit, skus iny servis. Inak cim viac vychytavok, tym vacsia sanca, ze sa nieco pokazi. A je uplne jedno ci je to japonec, alebo talian. Nepokazi sa urcite iba to, co nemas.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

02 črc 2014, 19:09

Talián, není se čemu divit. Čím hezčí stroj, tím větší vrtochy - to samé platí o ženských ;-)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

02 črc 2014, 21:38

:D :D

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

02 črc 2014, 22:26

Co sa moze pokazit sa aj pokazi. Ale nech to opravia :) za spzaplatene peniaze chcem plnu funkcionalitu + ked sa problem nedari odstranit tak dlho tak je vlastne velku cast top sezony mimo prevadzku, co je na ...

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

03 srp 2014, 20:46

Mám dotaz. Jaké pneu jste měli originál obuté na pětistovce. Já měl z továrny Savy a už jsou po smrti. Nehledě na to, že na mokru držely jak na ledě.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

04 srp 2014, 07:10

Tomáš píše:Mám dotaz. Jaké pneu jste měli originál obuté na pětistovce. Já měl z továrny Savy a už jsou po smrti. Nehledě na to, že na mokru držely jak na ledě.


Ahoj Tome,
sice mám X10 350, ale třeba ti tohle pomůže: originálně byl skútr obutý na pneu Michelin Power Pure SC. Zadní byla při 10 tkm téměř pryč a vyměnil jsem ji za Pirellli Diablo a musím konstatovat zlepšení o 100%! Vede a sedí mnohem líp, podélné nerovnosti už mě nerozhodí a můžu beze strachu předjíždět třeba na dálnici, kde byl dřívě přejezd mezi pruhy trochu o hubu, stejně jako jakýkoli asfaltový had nebo bílé značení. Zlepšení je jednoznačné na suchu i za deště! Teď mám najeto 16 tkm a přední Michelinka pořád ještě má před sebou asi dost km (bohužel, chce se mi říct. Už se těším na Pirellku :-))
Odeslat odpověď