od bajo_sk » 25 čer 2014, 17:45
Zajtra budem vediet vysledok. Dnes som to len odviezol. Kazdopadne, som si isty, ze skapinanie motora bolo podtlakom v nadrzi. Ze kuknu zvolavacky, ci sa to nahodou neriesilo.
Edit: Tak, dopadol som tak nejak "zvlastne". Diagnostika neukazala ziadnu zavadu, no napriek tomu tlmic nefunguje a vyblikava, ze ho treba nakalibrovat. Verdikt je asi taky, ze to nejdu riesit, lebo taliani chystaju zvolavaciu akciu na X10, kde sa bude menit nieco, co este v servise nevedia, co to bude. A ze bud to vyriesi ta zvolavacka (?!??), alebo to potom budu riesit dalej. Masinu si mam zatial prebrat a cakat, dokial sa ozvu. Hm, celkom zaujimave riesenie ...
Edit2: Tak z osobneho rozhovoru som sa toho dozvedel viacej. Servis poslal info talianom, co sa stalo a cakaju na odpoved. Pokial pride odpoved v zmysle, ze ano, vieme o tom, je to bug, co ten stroj ma, tak urobia kampan na vsetkych x10/500, co tu pobehuju. Pokial pride odpoved, ze sa im to nestalo, tak nalozia stroj do auta, odvezu do Ziliny, kde ma Italmoto servisne stredisko a budu koumat tam. Co je blbe, riadiaca jednotka neobsahuje ziadnu chybovu hlasku o tom, ze sa nieco stalo. Iba furt blika kalibracia tlmica ...
Naposledy upravil
bajo_sk dne 27 čer 2014, 09:07, celkově upraveno 1
Jazdil som na :Piaggio X10/500 1/2014 (predane 17.4.2018)
Honda PCX 125 r. 2012 (predane 17.10.2013)
Pionier 05 a 555Na X10 som jazdil za