Piaggio X 10 ( 350/500 )

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod andynko » 16 bře 2014, 17:43

To: forester
Dakujem ti za fotky. ked som zrovna tento kus na vystave kupoval zabudol som si ho aspon odfotit, takto budem mat pamiatku :)
andynko

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 12 bře 2014, 16:18
Bydliště: Bratislava okolie
Skútr / moto: Piaggio X10

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod tomykar » 12 kvě 2014, 02:13

Zdravim vsetkych stastnych majitelov a obdivovatelov tejto vlajkovej lode Piaggia :)

Od aprila 2014 mam aj ja x10 350 executive vo farbe Gringo orione, cim som si splnil svoj SEN, kedze som x10 okukoval na fotkach a videach cca 2 roky :)

Za mesiac som najazdil 1300 km a musim povedat ze som nad mieru spokojny. v kratkosti zhrniem plusy a minusy, neskor pridam komplexnejsie hodnotenie:

+ je to najkrajsi elegantny skuter aky som videl (jazdim na nom do prace v obleku, k sportovemu obleceniu sa mi moc nehodi :D )
+ krasny je aj pre ostatnych, motorkari aj nemotorkari na nom nechaju past oci - je to taky reprezentativny skuter opravnene vzbudzujuci pocit luxusu
+ sila motora - nadherne zrychlenie, na krizovatkach nema sancu nejedno auto, a stiha aj pri jazde s pasazierom pri vyssich rychlostiach
+ pohodlie - mam 187 cm cez 100 kil a miesta na skutri je vdaka jeho velkosti az az, takze mohutnost hodnotim pozitivne - najma pohodlie noh je genialne
+ ochrana vdaka abs, asr, plexi a mohutneho predku na nezaplatenie, v dazdi vsak mokre ruky az po ramena
+ odkladaci priestor a miesto pod sedadlom na 1 vyklapacku a 1 integralnu prilbu XL
+ laska na prvy pohlad a ten pocit pychy pri jazde na nom :)

- nelicuju niektore plasty ( pri skutri za 6000 eur fakt nemile prekvapko), a to nie som detailista, vsimlo si to aj okolie
- vdaka vahe cez 200 kg tazka manipulacia pri tlaceni, dvihani na stojan - chce to zvyk, ale nic tragicke
- do priestoru pod sedadlom sa mi akosi dostava spina resp. Prach z vozovky a casto musim utierat handrou
- stve ma , ze palubny pocitac neukazuje spotrebu v l/ km ale iba v km na liter., ale zvyknem si.
tomykar

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2014, 15:44
Bydliště: Košice
Skútr / moto: Piaggio x10 350 executive
Tuning / úpravy: 48l Piaggio Top Case

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod 942004 » 12 kvě 2014, 08:47

Tomykar,pěkně napsaný a gratulace k dobrému výběru.Italové design prostě umí a na ty plasty tolik nekoukej,na ty to nejezdí :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod HonzaR » 12 kvě 2014, 09:53

Pěkné postřehy. Na jiné jednotky PP se zvyknout dá, hlavně, jestli ukazuje tu spotřebu v reálných číslech. Mně to třeba na SRMaxu (stejný koncern) ukazovalo spotřebu tuším o 30% optimističtější, takže údaj naprd... :) Snad bude pro X10 nějaká kvalitnější koncernová elektronika. Víc by mně štval prach v kufru, nejspíš se tam dostane od zadního kola nějakou netěsností - plasty holt nelícují nejen na viditelných místech... :( A co se týká váhy, když jsem o X10 uvažoval a byl se na něj fyzicky podívat, zdál se mi překvapivě lehký do ruky, čekal bych to horší - je to prostě individuální. Tak ať dělá X10 radost!
z ho*na bič neupleteš...
Uživatelský avatar
HonzaR

1500+
 
Reputace: 219
Příspěvky: 1869
Registrován: 15 srp 2011, 11:07
Bydliště: Praha 16
Skútr / moto: Suzuki V-Strom 800 /SE

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod Gandalf » 12 kvě 2014, 17:02

tomykar: Také se připojuji ke gratulaci :)

K tomu co píšeš - měřím 185 cm a plexi jsem vyměnil za GIVI, které je o něco vyšší a má rozšířené deflektory před řídítky. Sice se to každému nemusí líbit, ale já si na to zvykl velmi rychle a z praktického hlediska je to neporovnatelné. A to při jízdě v chladnu i v běžném dešti (nemyslím totální průtrž)... :wink:
Místy nedokonalé lícování plastů je fakt, se kterým se majitel asi musí smířit, ale je to věc, která na zážitek z jízdy opravdu nemá vliv.
Měřič spotřeby je mírně optimistický, ale na odlišné jednotky si zvykneš. Já se teď pohybuju kolem 33-34 km/l, což je kolem 3 l/100km a výpočet po tankování vychází na 3,25. Prakticky tu samou odchylku od výpočtu mi ukazuje i PP v autě. Takže dokonalé to není, ale beru to hlavně informativně, abych měl přehled, kde se spotřebou pohybuji.
Ve věci manipulace se skútrem - nahazování na centrál vymysleli velmi dobře, protože to jde skoro samo, zvedám to našlápnutím na stojan a rukama víceméně jen držím rovnováhu stroje. Paradoxně shodit to ze stojanu je malinko náročnější a je to o zvyku :) Ale z 90 % využívám jen boční stojan. Dokonce nedávno jsme na vyjížďce parkovali na trávníku a bočák to zajistili mnohem spolehlivěji než centrál, který se bořil. Ovládání za pomalé jízdy je příjemné, protože těžiště je hodně nízko. Ale jednou už jsem málem problém měl, přijížděl jsem na parkovací místo na srazu (Šlapky) do poměrně prudkého kopce, kde se vozovka současně mírně nakláněla vlevo. Dokud jsem jel, ani mi to nepřišlo. Navíc pohled přes 4 plexi (čelní, přilba s pin-lockem a sluneční clona) možná malinko zkresluje prostorový vjem. Takže, když jsem zastavil a spustil nohy dolů, skútr mě pěkně táhl na stranu skloněné silnice a měl jsem co dělat, abych ho udržel :) Naštěstí tam stáli kamarádi, kteří přiskočili a pro jistotu pomohli, abych s tím nemusel zápasit sám :wink: Od té doby už s tím počítám a dávám si větší pozor. Paradoxně vzhledem k rozměrům i šířce přední kapotáže se dá celkem pohodlně proplouvat v kolonách, i když samozřejmě na SH apod modely to nemůže mít ani omylem :) Ale dávkování plynu i brzd je hodně příjemné a bezpečnosti podobné jízdy napomáhá.
A co se týká nějaké prašnosti v podsedlovém prostoru, s tím jsem se zatím nesetkal.
Ještě jeden poznatek - pokud využíváš přepínač mapování vstřikovací jednotky, zjistil jsem, že při ranním výjezdu při venkovní teplotě pod 7 °C se studenému motoru v eco-režimu moc nelíbí, zato v normálu šlape krásně (sice je to logické, ale raději to zmiňuju). Mám aktuálně najeto (od konce února) bez jakýchkoliv závad 3 500 km a už se musím hlídat, protože jsem si dal rámec cca 10 000 na sezonu... :mrgreen:

Užívej si jízdu bez problémů, poruch a nehod :)
Bylo: Jawa Babetta 210 (88-00) Kymco Downtown 125 (13) Piaggio X10 350 (14-16) Honda CTX 700 (17-19)
Aktuálně: Obrázek
Uživatelský avatar
Gandalf

1000+
 
Reputace: 82
Příspěvky: 1470
Registrován: 14 čer 2011, 16:01
Bydliště: Brno-venkov
Skútr / moto: Honda Forza 300

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod tomykar » 12 kvě 2014, 21:22

Ďakujem pekne za gratulácie a milé slová :)

Dnes som bol na prvej prehliadke po prekročení hranice 1000 km. Platil som 50 eur, menili olej a olejovy filter + nastavenie svetiel ktore svietili vysoko a všeobecná kontrola. Olej naliali Repsol 5w40. Naúčtovali mi 1 litrové balenie oleja x 1,3 (ako jednotkové množstvo) takže zrejme odrb , lebo pochybujem, že sa tam zmestí toľko oleja ale budíž - nejak som to vtedy neriešil.

Skoôr ma prekvapil typ oleja, značka oleja ( nepoznám), ako aj to, že nevymenili prevodovy olej (hoci v manuály je uvedená pri prvej prehliadke jeho výmena). Neviem či som v správnom vlákne, ale poprosím o Vaše názory.

PS: pri preberaní skútra mi povedali, že to bola prvá x10, ktorej robili servis, čo ma teda dosť znepokojilo...

Ďakujem.
tomykar

25+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 25
Registrován: 08 kvě 2014, 15:44
Bydliště: Košice
Skútr / moto: Piaggio x10 350 executive
Tuning / úpravy: 48l Piaggio Top Case

PříspěvekTento příspěvek již byl smazán kým alco v 15 čer 2014, 00:33.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod bajo_sk » 21 čer 2014, 21:57

Hm, dnes asi prve velke sklamanie z X10 (500). Mam tesne pred 8 000 km a prestalo mi fungovat nastavenie tlmicov. Mrkol som do navodu a nastartoval kalibraciu. Nerobilo to nic. Odpojil a pripojil som baterku. Skusil zase nastartovat kalibraciu. Ta sa spustila, vrcalo to asi minutu a - nic. Po skonceni to zase vyblikavalo chybu na LCDcku. Skusil som kalibraciu pustit zas, neurobilo to nic. Odpojil a pripojil som baterku zas - kalibracia sa spustila na treti pokus, no vrcalo to inac - iba to natlakovalo a vytlakovat uz nevedelo. Po tomto pokuse som to vzdal a skusim servis...
Jazdil som na :
Piaggio X10/500 1/2014 (predane 17.4.2018)
Honda PCX 125 r. 2012 (predane 17.10.2013)
Pionier 05 a 555

Na X10 som jazdil za Obrázek
Uživatelský avatar
bajo_sk

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 205
Registrován: 31 bře 2012, 18:58
Bydliště: skoro Bratislava :-)
Skútr / moto: BMW R1200GS

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod forester » 21 čer 2014, 22:02

Tak smola ale tieto elektronické vymoženosti sa zvyknú pokašlať poučenie je že čím je to technicky jednoduchšie tým je to spoľahlivejšie, preto na choppry nemám dokonca ani palivomer je tam iba kontrolka rezervy :D
Naposledy upravil forester dne 21 čer 2014, 22:06, celkově upraveno 1
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5579
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod elem » 21 čer 2014, 22:03

2Alco objem nicim nenahradis, 500 je cesta.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod bajo_sk » 21 čer 2014, 22:05

Pri troche stastia to bude len nejaka blbost. Ked stastie nebude, je to stale v zaruke, cize nech sa borci potrapia ...
Jazdil som na :
Piaggio X10/500 1/2014 (predane 17.4.2018)
Honda PCX 125 r. 2012 (predane 17.10.2013)
Pionier 05 a 555

Na X10 som jazdil za Obrázek
Uživatelský avatar
bajo_sk

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 205
Registrován: 31 bře 2012, 18:58
Bydliště: skoro Bratislava :-)
Skútr / moto: BMW R1200GS

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod elem » 21 čer 2014, 22:06

Mne kdyz nedejboze selze nedulezitejsi elektronicka vymozenost a to aretace trojkolky po zastaveni, tak lezim, je to tezky jak svina


Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod elem » 21 čer 2014, 22:07

2bajo: drzim palce, ale od toho je zaruka:-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod bajo_sk » 21 čer 2014, 22:09

Ale ta aretacia je mechanicka, nie ? Obdivoval som to na kolegovej MP3 a nezdalo sa mi, ze by to bola elektronika - cize na tom sa asi nema co posr..

Elem, vdaka. V pondelok rano tam hned skocim a bud to spojazdnia hned, alebo sa budem musiet objednat na nejaky termin...
Jazdil som na :
Piaggio X10/500 1/2014 (predane 17.4.2018)
Honda PCX 125 r. 2012 (predane 17.10.2013)
Pionier 05 a 555

Na X10 som jazdil za Obrázek
Uživatelský avatar
bajo_sk

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 205
Registrován: 31 bře 2012, 18:58
Bydliště: skoro Bratislava :-)
Skútr / moto: BMW R1200GS

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

Příspěvekod elem » 22 čer 2014, 04:16

elektrohydraulicka aretace


Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků