Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
17 úno 2014, 19:59
Jen zasnu, jak tu jisti "odbornici" kazou o skutru, ktery znaji jen z testu a mozna ho videli nekde za vylohou, ale znaji dokonale po prakticke strance jeho vlastnosti. Ano, ja si take precetl mnoho o vsech moznych skutrech, i o X10, ale jelikoz jsem na ni nikdy nejel, nedovolil bych si o ni nic tvrdit. Radeji bych duveroval informacim od vlastniku daneho stroje. Jak jsem si stacil vsimnout, nejde jen o tuto X10, nasi odbornici jsou na slovo vzati i u jinych znacek a modelu. No nic, sam jejich prispevky radeji ignoruji, anebo je ctu jen pro pobaveni... X10 zdar, a motoru Pia 350 zvlast!
17 úno 2014, 22:28
Pánové, nevím kolik bere X 10 350, ale vím kolik mi bere x 10 500. Za půl roku jsem najel 5000 km a spotřeba se mi pohybuje od 3,4 do 3,9 l/ 100 km. A podotýkám, že podle vlastního měření od plné nádrže po plnou nádrž. Nižší spotřeba je při poměrně svižné jízdě kopcovitým terénem, ale s rychlostí do cca 100 km/hod v jedné osobě. Ta vyšší je při dálniční jízdě rychlostí okolo 130 km/hod s plně naloženým skútrem, s baglem na sedadle a v jedné osobě. Ve městě bude možná vyšší, ale to jsem nikdy neřešil. Měření jsem vždy dělal při vzdálenosti min. 100 km a více. Jinak 350 má nový a velice povedený motor tak ta spotřeba kolem 3 litrů je velice reálná . A kdo nevěří tak je to jenom jeho problém a já se s ním hádat nebudu.
Zdravím všechny.
17 úno 2014, 23:35
Tomasi jak jede x10 v porovnani s x9
18 úno 2014, 22:43
Je to dost velký rozdíl. Samozřejmě je to dané tím, že oba modely dělí od jejich vzniku dost velký časový odstup. X 9 je dobrá, ale X 10 je výrazně lepší. Svižnější, stabilnější a výborně sedí.
19 úno 2014, 15:32
tak ona x9 nejni upně sinonymum pro sportovní jízdní vlastnosti.
22 úno 2014, 21:58
Nema nahodou niekto nahodeny drziak na navigaciu alebo iphone? Zaujimalo by ma, ako sa to tam montuje a ako vyzera ten kus, ktory ide priamo na riaditka.
23 úno 2014, 10:24
bajo: Sám ho nemám, budu dávat svůj starší držák na zrcátko, ale nemělo by to vypadat takhle?
Mělo by se to upevnit šrouby po vyloupnutí loga, aspoň prodejce mi něco takového říkal.
23 úno 2014, 17:25
Ano Gandalf, je to ono. Tohto manika na youtube s autoradiom som uz ocumoval. Len bohuzial, vela tam toho na tom videu nevidiet. Hlavne by ma zaujimalo, ako sa ten zazrak da uchytit. Podla tohto to vyzera na vybratie stredoveho znaku a ako tak pozeram, ide tadial asi aj kabelaz ...
Inac, ked si sem uz dal tento obrazok, nevies co sa dava na lavy gombik, kde mame teraz len zaslepku ?
23 úno 2014, 20:36
K cemu je ten gombik netusim ani jsem to zatim neresil. V manualu ani slovo, tak kdovi co maji Italove v planu... treba vyhrivani sedla
A to uchyceni navigace na sroubech, vcetne kabelaze je urcite pod tim znakem Piaggio, jen se opatrne vycvakne.
25 úno 2014, 19:49
Ten originální držák se připevní na řídítka po odejmutí znaku. Pod znakem jsou, jestli si dobře vzpomínám závity na přišroubování držáku a zároveň je tam kabeláž pro připojení originálního piaggio komunikátoru.
25 úno 2014, 20:30
uhm, tak skusim ten znak odoperovat a urobit par fotiek
EDIT:
Tak sa konecne podarilo. Dnes som si dal domontovat ohrem gripov a urobil par menejkvalitnych fotiek v servise. Ale to co treba tam vidiet
20140310_131644.jpg
20140310_132520.jpg
20140310_132524.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
15 bře 2014, 19:07
pri včerajšom rýchlom stretnutí s bajo_sk som mal možnosť si na kratko vyskušať /v papučiach a v mikine/ jeho X10 500 , tak by som na krátko zhrnul moje prvé pocity - ked pôjdeme na další dlhší vyjazd vyskušam poriadne a zhodnotím , zatial len tolko:
- vzhladom na velkosť skutra posed s takmer natiahnutými nohami velmi dobrý, na sedle by sa dalo ešte popracovať ,za mna a za iných čo vyskušali môžem povedať že Forza ma lepší , lepší som zatial na skutry nevidel.
- musím povedať že na fotkách vyzerá X10 lepšie ako v skutočnosti - zadok velký ako kombajn, predok ešte ako tak aj deflektory na bokoch dobre zapracované ale ten zadok už prehnany - aj B400 , sw-t 400 je velký stroj ale tam to nejako viac pasuje
- dosť ma prekvapila váha stroja , ktorú je dosť citiť , aj brzdy majú čo robiť - aspom podla mna.
-vypracovanie - je vidieť , že to je talian, aj ked sa snažili ale oproti takej Aprilii , je to v poriadku - ale možno viacerí zhodnotia ,že Japonec to teda nieje.
Dalšie veci , ktoré sme si povedali s bajo_sk ohladne vyladenia motora, spojky , variatora, jazdnych vlastnoti nebudem hodnotiť - zhodnotím po dlhšej jazde, ked vyskušam aj ten elektricky nastavitelný podvozok v zadu. zatial nie, lebo by to mohli další jeho majitelia brať ako kritiku - myslím , že Grandalf by to nerozdýchal.
15 bře 2014, 19:49
Tak aj ja som si omakal na motosalóne vlajkovú loď od Pigga X10 vo verzii 500,ako píše dany je to krížnik a pre niekoho ideál ako napr. bajo_sk,má na to postavu ako sám píše a plus má rád silné stroje. Minulý rok on mne nestíhal keď sme išli po diaľnici na sraz PCX a teraz zase nebudem stačiť ja jemu
IMG_4859.JPG
IMG_4860.JPG
IMG_4861.JPG
IMG_4862.JPG
IMG_4863.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
15 bře 2014, 20:02
to forester: Ja sa nebude pretekat, pojdeme vsetci pekne pokope
Fotky paradne, mam to v tej istej farbe. Akurat som si vsimol, ze zadne stupacky na tom stroji nejak nevidiet. Ja ich mam namontovane tak, ze mi obcas trochu zavadzaju. Zajtra to pojdem na vystavu obzriet.
to Dany01: brzdy su naozaj O.K. Vpredu je dvojity kotuc a brzdi to ako ďas. Ono, naozaj sa treba trochu viac povozit na to, aby to clovek dostal do ruk a vedel, co kde a ako si moze dovolit.
Edit: Forester, teraz kukam, ze ten tvoj odfoteny stroj ma cudlik na Eco mod. Cize bola to urcite 350ka.
15 bře 2014, 21:20
Tak je to možné že som sa sekol lebo s tolkých motocyklov sa mi krútila hlava ale eco mód by som si viac vedel
predstaviť vo verzii 500 ale asi vedia prečo to tam nedávali
Naposledy upravil
forester dne 17 dub 2014, 09:42, celkově upraveno 1