Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

06 úno 2014, 17:18

Hlásím tedy i když je to offtopic, ale řešíte to tu, že se do majesty podsedla, vejdou dvě plnohodnotné integrálky ARAI velikost M a L a to včetně rukavic a dvou mikin. obálky se samolepkami a moto lékarničkou.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

06 úno 2014, 17:26

Dom999 píše:no to je pravda ale když nekoupiš ten original a koupis třeba maxii 3 tak ještě ušetříš.
jinak taky bych řekl že majesty má nejlepší kufr mezi skůtrama.

S tou úsporou bych si nebyl vůbec jistý. Orig. kufr 46l vyjde včetně nosiče na něco přes desítku. Od Givi stojí nosič bůra, pak litr plotna a kufr podle výběru = jsi na stejné ceně, co originální kufr, s tím, že vzhledově, zvlášť nosič, je to o dvě třídy níže.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

09 úno 2014, 12:41

Aha tak to jsem myslel ze nosic bude levnejsi. Ale s tou kvalitou nesouhlasim jakejkoliv givi kufr bude lepsi a lepe vyuzitelnej nez origo kufr. Ale nebude nikdy tak hezkej to mas pravdu.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

13 úno 2014, 16:24

Jen pro info majitelům x10 350 (jakože nás zatím moc není): dneska mi přišel mail od prodejce se svolávačkou na výměnu konektoru vstřikovače. Vlastně mě potěšilo, že se o nás starají a ozvali se(už dvakrát se mi stalo u auta - tenkrát Škoda -, že svolávačku zatajili a musel jsem se o výměnu dílu sám přihlásit). Určitě se ale týká jen určité série, takže třeba Gandalf už má lepší konektor :-)

Výměna konektoru vstřikovače
Vážený zákazníku,
péče a kontrola kvality komponentů jsou významnou součástí zajištění spolehlivosti našich výrobků. Během
periodického ověřování našich vozidel za účelem zajištění zachování nejvyšší úrovně kvality výrobce zjistil,
že dotyčný komponent nemusí plně odpovídat standardům kvality Piaggio Group Standardy Kvality, což
může generovat možné problémy ve stálosti elektrického spojení, která se může zhoršit v závislosti na počtu
ujetých kilometrů vozidla a typu používání.
Abychom zcela vyloučili potenciální riziko a vždy zajistili nejvyšší úroveň bezpečnosti pro všechny naše
zákazníky, vyzýváme Vás kontaktovat svého prodejce za účelem provedení nápravných opatření.
Intervence je zcela zdarma a jejím obsahem je kontrola a v případě potřeby výměna konektoru vstřikovače
Vašeho skútru. Naše autorizovaná servisní síť je schopna provést v nejbližších dnech tuto technickou
aktualizaci plánovanou pro Vaše vozidlo (viz sériové číslo uvedené výše).
Proto Vás vyzýváme kontaktovat Vašeho prodejce nebo nejbližšího autorizovaného dealera PIAGGIO.
Jestliže skútr již není ve Vašem vlastnictví, laskavě nám sdělte jméno, adresu a ostatní kontaktní údaje
(email a telefon) nového majitele na telefon ......
Omlouváme se za případné nepříjemnosti spojené s omezením používání Vašeho vozidla a předem Vám
děkujeme za Vaši spolupráci.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

14 úno 2014, 23:44

Vyzerá to že firma Piaggo to zo serióznosťou voči zákazníkom myslí vážne a upozorňuje na možné problémy.Horšie je že sa v tom románe píše že majú navštíviť servis v najbližších dňoch čo je vzhladom na zimné obdobie dosť nesplnitelný termín.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

15 úno 2014, 06:06

forester: Čteš nepozorně :wink: Oni píší, že autorizovaný servis je schopen tuto výměnu zajistit do několika dnů. Ale objednat se lze samozřejmě kdykoliv, třeba za 2 nebo 3 měsíce. Jde jen o to, že servis si zřejmě objednává díly od dovozce spárované s konkrétním VIN, takže je třeba dát vědět několik dnů předem, aby si to včas vyžádal ten správný servis :)

Já dostal v lednu od dovozce podobný dopis a současně s tím i informaci od mého dealera. Znění je malinko jiné, nepíše se o konkrétní součástce, ale stojí tam, že v rámci inovace modelu došlo k upgrade součástek a z důvodu udržování nejvyšší technické kvality skútru mi nabízejí návštěvu servisu a úpravu zdarma. Ale s tím, že to není nějak časově omezeno a také, že to není nic, co by omezovalo funkčnost stroje nebo bezpečnost jízdy. A v tom duchu také proběhla domluva s prodejcem, někdy na březen/duben s tím, že to spojíme s dalšími servisními úkony.

Samozřejmě je to jejich tvrzení, které si nedokážu 100 % ověřit, ale prozatím se vždy chovali velice solidně, takže nemám důvod jim nevěřit :)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

15 úno 2014, 10:43

jinými slovy, dodavatel kabelového svazku má průser, který nejde zamaskovat. Skryjeme to samozřejmě za krásná slovíčka s péčí o zákazníka a udržením maximální kvality a dodavatele stáhneme zaživa z kůže.
Musí to být opravdu problém, že se to takto řeší.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

15 úno 2014, 11:14

Pravdivá varianta nám zřejmě zůstane skryta (pokud nemá někdo dobrý kanál do Aspiritu). Ale pro mne je důležité, že něco řeší a nehrají si na mrtvého brouka, jak jsem už zažil v případě automobilových značek :)

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

15 úno 2014, 12:29

pokud se svolává, tak je to v automotive branži až ta poslední varianta, kdy nelze jinak.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

15 úno 2014, 17:35

tohle je v automobilové branži úplně normální, prostě ne vše se dá odzkoušet 100% dopředu nebo se občas stane, že se nepovede dodavateli nějaká série součástek nebo se něco podělá, blbě nastaví na lince. Nehledej za tím nic závažného, kdyby to byla závažná závada, tak ten dopis nedostaneš od dovozce, ale od ministerstva dopravy, kterému se závažné závady musí hlásit a které pak zajišťuje svolání do servisu. Důvodem, je, že ministerstvo z registru zná veškeré majitele i po případném prodeji vozidla na rozdíl od prodejce.

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 15 úno 2014, 18:02, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

15 úno 2014, 20:08

Dnes jsem dal prvnich 90 km, s kolegou na Kymco Downtown a byla to nadhera :) Za plyn jsem moc nebral, ale rozjezdy to ma i tak uzasne. Ale musel jsem k tomu pristupovat s velkym respektem - na tacho bylo 6 km, nezajete, studene gumy, brzdy si taky musi sednout... ale i tak jsme jeli pekne svizne. Polojasno, sucho, 9-11 °C, spotreba 3 l/100 a sympaticky zatah i zvuk motoru :)
Prozatim velka spokojenost :!:

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

15 úno 2014, 20:18

Já ti gratuluji k radosti přidávám trochu jízlivou poznámku, že jsi udělal super výměnu a nesrovnatelně jsi si polepšil :!: Jen tak dál.

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

15 úno 2014, 20:51

Nechci rozebirat Kymco v tomto vlakne, sam mam prodano, ale vsem zajemcum ho mohu doporucit. Kvalita zpracovani, prostornost, jizdni vlastnosti, brzdy, dostupnost ND, spotreba... ve vsem spokojenost. Piaggio sice vyhralo v prestupu do trochu "vyssi tridy", ale hlavne diky tomu, ze nabidlo optimalne vyladeny komplet motoru, prostoru, pohodli i vzhledu. Jsem moc rad, ze ho mam, ale Kymco me rozhodne nezklamalo, spise naopak a diky nemu jsem dnes nadsenym stoupencem zivota v jedne stope :wink:

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

15 úno 2014, 21:12

Fakt si mě jako Kymkáč nezklamal, tak to je škoda, že jsi nekoupil radši to Kymco 400 co jsi tady zrovna nedávno připomínal ve Wictorově vláknu o Kymco 300.

Musím však dodat, že jsem nedávno na novou X 10 koukal v A-spiritu a opravdu se mi líbila a nebál bych se jí doporučit, fakt jsem musel na ní sednout a trošku se pokochat, je to fešanda, takže gratuluji všem kdo jste na ní přesedlal, byť i třeba z :lol: "donucení" :lol:
Naposledy upravil Dándí dne 15 úno 2014, 21:47, celkově upraveno 1

Re: Piaggio X 10 ( 350/500 )

15 úno 2014, 21:27

2 homat: nemyslím, že to je normální. Nedovedu si dost dobře představit komponent, který neprošel zkouškami podle zákazníka. Pokud nastane problém, přesto že jsou splněné všechny zkoušky, tak je veselo.
Důvod, kdy se nepovede série, něco klekne na lince atp. se řeší vyjímkou přes kvalitu nebo i se zákazníkem. Pokud ne, to je už jiná.
Nicméně, v tomto tématu je to OT, více přes SZ.
Odeslat odpověď