Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
13 kvě 2021, 20:01
Tak to je teda článok
ja ťa môžem ubezpečiť,že kvalitné automobilové oleje sú pre bežný 4-taktný vodou chladený motor skútra úplne v pohode,častokrát výrazne prevyšujú požiadavky výrobcov skútrov-ešte raz-norma Jaso rieši či má,alebo nemá skúter mokrú spojku-a keďže nemá,nemá zmysel so ňou vôbec zaoberať
13 kvě 2021, 20:10
Ondrus84 píše:Autooleje nejsou vhodné na vysoké stabilní otáčky které skutry mají, neudrží ten film...
Docela dobrej článek je o tom na olejich cz
Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
Mnoho áut má CVT prevodovku a točí rovnako a viac ako skúter, len pre info.
Subaru, Nissan napríklad...
13 kvě 2021, 20:10
.
Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
Naposledy upravil
Ondrus84 dne 22 kvě 2021, 16:37, celkově upraveno 1
13 kvě 2021, 20:15
Ja dávam do nexusa Castrol magnatec, tých takmer 70 000 km čo ho tam dávam, ten motor už musí byť vlastne 5x zničený...
13 kvě 2021, 20:19
Treba se tam opravdu jen něco posralo... Nevim...
Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
13 kvě 2021, 20:31
píšeš,že:
" v mém Master 6tis km co byl automobilový olej API SL 5w40 ACEA A3 způsobil ty kovové části co se mi tam teď točí"
čo je to Master ?
13 kvě 2021, 20:37
Dano píše:píšeš,že:
" v mém Master 6tis km co byl automobilový olej API SL 5w40 ACEA A3 způsobil ty kovové části co se mi tam teď točí"
čo je to Master ?
Piaggio Master 400ie
Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
13 kvě 2021, 21:03
Mohol by si napísať aj to,že ten tvoj Master mal ťažkú búračku.je zbytočné tu písať o tom,že poškodenie motora zapríčinil olej,ver tomu,že olej z tým nič nemá:
maxi-skutry-f5/piaggio-x-evo-400-t6726-735.html#p350855
13 kvě 2021, 21:04
.
Naposledy upravil
Ondrus84 dne 22 kvě 2021, 16:36, celkově upraveno 1
14 kvě 2021, 06:43
Je technicky nemožné,aby na 4-taktnom motore "vyletěl kus kroužku výfukem"
To by sa musel najprv odlomiť kúsok piestu,aby sa dostal do spalovacieho priestoru a potom cez ventil do výfuku
14 kvě 2021, 06:49
Zkusím sehnat fotku....píst byl taky poškozený
Dělali to kluci v Olomouci (Skútry.cz-Lukáš Blaha), prostě se vyspala drť z výfuku...
Oprava vyšla včetně ventilů, píst i sada + válec kolem 30tis...
Ale neměli drť v oleji... Me tam něco plave
Ja ten motor stejně rozdelat, takže nafotím co se pojebalo...v pondělí jedu pro jiný...
14 kvě 2021, 07:56
Jinak ladas odvedle řešil to samé...
viewtopic.php?p=259373#p259373
16 kvě 2021, 07:31
jinak psal jsem Ladasovi a skutr už nemá ale ten co mu ho prodal ten problém řešil znovu,takže nejspíš mají ty 400 tento problém "Ahoj. Já si ničeho v oleji nevšiml. Skútr už nemám ale novému majiteli se též začal objevovat olej v airboxu a nakonec to byl opět prasklý pístní kroužek.
Ten co jsem vyměnil já tedy vydržel cca 60000km možná i víc. L. "
jen aby jste věděliže to opravdu asi není olejem, ale nějakým konstrukčním problémem tady Té 400.Možná by bylo lepší tam hodit 500Ccm,ten motor je prakticky stejný,akorát by to chtělo i jednotku nebo upravit mapu vstřikování .
21 kvě 2021, 15:58
Ahoj všem, jsem majitelem X10 350 z r2014 s najetymi cca 36000km. Nyní po jarním servisu jsem si všiml, že když sednu na skútr a pohoupám, tak se docela rychle vrací, to stejné když rozhoupu skutr do sedla rukou. Nemáte někdo zkušenosti či metodu, jak poznat, že jsou zadní tlumiče v háji? Nebo to je u tohoto skútru normální, že je pružení takový měkký? Díky za postřehy.
21 kvě 2021, 16:07
.
Naposledy upravil
Ondrus84 dne 22 kvě 2021, 16:35, celkově upraveno 1