už jsem se tu docela dlouho neozval,tak zas cos napíšu ,
k tomu oleji a řemenu co tu píšete , já olej budu měnit po 10 tisících a řemen po 15 tisících , teď budu dělat co nevidět 20 - ti tisícový servis,tak dojde na výměnu válečků za Dr.Pulley , olej dávám
REPSOL pro skůtry a řemen originál,původní po 11 tisících byl OK ,
No a teď z jiného soudku , víte , že jsem ji přivezl z německa a dodnes jsem neměl sebemenší problém až na jednu věc a to po najetí 5 ooo od mého dovozu,čili tacho ukazovalo 16000 km začal motor při dojezdu nedržet otáčky a zhasínal , hóóódně nepříjemná situace hlavně na křižovatkách , první věc co mne napadla a i rada Lumíra - svíčka - no co vydržela 5000 , první,druhé,třetí... čištění , nepomohlo , no co, asi pude ... Koupena nová v originálu a ještě Iridiovka -(do jistoty) , a ejhle prd to pomohlo , co teď . Tak jeden telefon do Opavy Repremoto p.Gelnarovi - dlouhý telefonát a návštěva u něj v servise.Takže dle něj si řídící jednotka pamatuje vše co ní projde a po čase se za.ere a začne zlobit , u něj mi navíc řekl , že mám starou mapu , tak jestli ji chci přehrát (výrobce Piaggio mapy aktualizuje každý rok) , ano proč né , a ejhle jezdím na starou svíčku ( teď ji budu ale měnit, najeto skoro 10000) a i skútřík se chová jak má nezlobí a je tak nějak živější . Jinak jsme docela pokecali co kdy a jak na té mojí MP3 udělat , poservisovat , co je dle něj důležité a na co člověk nemusí spěchat , byl tam se mnou i PeeZee . Takže i dle něj ten olej v 10 a řemen stačí v 15 tisících .Příště až budu mít nějaký problém (néééé nechci)
tak první co bude volám Repremoto , bude to spousta ušetzřeného času .
Jinak jezdím stále , sic už jen do práce a věřím , že ještě pár dnů pojezdím , než napadne sníh