Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
11 lis 2014, 14:22
Zdravim vsechny, rad bych se zeptal mam ted Honda vision 110 a rad bych si poridil mp3 LT jelikoz mam v planu ho pouzivat pres celou zimu a pripada mi to dost stabilnejsi a bezpecnejsi. Otazka je bude mi 300 yourban dostacovat neni to slabe? 90 procent jsem v zacpach Londyna uzke ulicky a 10 procent na rychlostni kde je max 50-60 mil takze vsichni jedou max 110 km/h. Ted s hondou mam problem jedinej a to ze 90-100 km/hod je max a to kdyz se hodne snazim. Rad bych aby se dalo stabilne drzet kdyz je potreba tech 100km/h abych nebyl brzda v provozu. Taky abych od svetel vyrazil co nejrychleji mame tu i 5 pruhu v jednom smeru a prejet z leva primo do prava je ted celkem problem. Jinak spotrebu bych moc neresil protoze i kdyby to bralo 8 na sto tak je to levnejsi nez MHD:) Rad bych koupil noveho s tim ze tady se pohybuji 300 yourban za 6000+-(210 000KC) nebo lehce jetej ted maji v piaggio s cca 4 tis km za 4000 liber. Samo nejvic by se mi libil 500 lt sport ale mysim ze to nevyuziji protoze na delsi cesty mam auto ( jde mi jen o dojizdeni do kanclu primo do centra 5x tydne). Dikes Jakub
17 lis 2014, 13:01
Chci se zeptat je normalni ze na mp3 kdyz vlitnu do diry jednim kolem tak ze se to prenasi do riditek? Je to nezvyk ze skutru jen s jedni kolem tak me zajima jestli to neni nejakym cepem nebo tak. Dikes
17 lis 2014, 13:18
Toto je normální, protože tam není žádná převodka řízení jako u auta, ale řízení se přenáší z řídítek přímo pákou na na kola a. Při projíždění děr se holt musí řidítka držet pevněji, ale má to zase jiné výhody. Třeba šikmo najet na obrubník lze mnohem jistěji.
17 lis 2014, 13:37
Čau chlapíci,
vím,že pro nohy řidiče místa příliš není,ale jak je na tom batůžek na dlouhé cestování ? Co boční kufry nebo brašny ? Nezavazí spolujezdci ?
Mp3 se mě líbí,ale kupovat nebudu. Jen mě to zajímá
17 lis 2014, 13:46
lzqpmt píše:Toto je normální, protože tam není žádná převodka řízení jako u auta, ale řízení se přenáší z řídítek přímo pákou na na kola a. Při projíždění děr se holt musí řidítka držet pevněji, ale má to zase jiné výhody. Třeba šikmo najet na obrubník lze mnohem jistěji.
Aha super chlapi a diky i za video. Jen me to zaskocilo tak jsem rad ze je to ok. Dneska si pro ni jedu je to 2013 300 LT YOURBAN a uz se nemuzu dockat
17 lis 2014, 13:53
No Rosi...co se nohou tyče,to řeší stupačky takže potom je to lahoda,ale pro "baťoha" to na žádné dlouhé cestovaní moc neni....a nebo to musí být hrdina...
potom jde všechno....
17 lis 2014, 18:53
Je to tak, na nohy tam moc místa není, navíc tam překáží pedál brzdy, takže se to dá řešit stupačkami, pro baťoh se to dá řešit taky stupačkami. No primárně je to určeno pro kravaťáky do města, co nemají řidičák na moto. A my jsme si z toho udělali cestovní stroj. Pokud by se ještě předělalo sedlo, pak by to bylo i na cestování. Boční kufry jsem na tom ještě neviděl, ale spolujezdci by určitě nevadily, jo to docela dlouhý, ale bylo by to s nima široký jak auto.
PS: ujel jsem na tom rekordních 860 km za den a docela mě bolel zadek.
17 lis 2014, 18:59
Jo to sedlo je velký mínus! Jinak stupačky už máme a sedlo doladíme.
17 lis 2014, 19:07
Po 860 kilometrech by bolela prdel i v Cadillacu.
17 lis 2014, 19:57
Zdarec všem,
na MP3 jsem nejvíc najel v kuse 360 km a neřekl bych, že je sedlo nějak divné. Prdel mě nebolela. Zřejmě to je o zvyku, delších cest. Na nohy je fakt že moc místa není, ale při mé výšce 170 cm mi to až tak moc neva. Na X Maxu je posez daleko pohodlnější.
Možná se tu budu opakovat, že tento dotaz už tu asi byl. Ale v servisu mi bylo řečeno, že motorový olej mám měnit po 6ti tis, ne jak uvádí manuál po 10ti tis. Jaká je vaše praxe?
17 lis 2014, 20:05
U x-maxe určitě po 6 tis, u mp3 po 10 tis.
17 lis 2014, 20:16
V manuálu na Y Maxe 125 píší kontrola oleje po 3 tis. a výměna po 6 tis km. Takto je to i nastaveno v počítači km.V servisu mi řekli výměna po 3 tis. Prý po 6ti tis. to je "prasečina". U MP3 500ccm výměna oleje po 10ti tis. se mi opravdu zdá příliš dlouhá prodleva.
17 lis 2014, 21:12
Môžeš meniť skôr.
Interval 6 tisíc bol pre olej s horšou špecifikáciou API - to bolo pre staršie modely.
Novšie modely majú predpísaný kvalitnejší olej a interval sa predĺžil na 10 tisíc km. Ja osobne mením pri 7500 km