Tak moje MP3 250 je v servisu a jsou tak " dobří ", že za 10 dní zjistili, že motor nemá kompresi, ale proč, na to prý " nemají " čas.. To se potom vyplatí.. Už teď mám hrůzu z účtu, to se zřejmě vyplatí sehnat druhý motor, než takový servis.. O koho se jedná, to v předchozím příspěvku.. Měl bych nějaké dotazy na zkušené uživatele MP3- je možné, že jsem motor " vylágroval " čtyřsetkilometrovou jízdou stabilně v 7-i tisících otáčkách ( maximum je 8tis/min ), s třemi krátkými přestávkami na ochlazení motoru ? Olej byl po výměně a bylo ho tam dost.. Neměl by ten motor něco vydržet? Obecně, můžu takhle jezdit delší dobu , s otáčkami tisíc otáček pod max ?
A protože jsem nepoučitelný, včera jsem si z Prahy zase dovezl MP3 400, rv 2008, kupovaná u nás, s pouhými 3500km najetými.. Ovšem podstatně dražší, než ta 250

Tentokrát jsem však dojel bez problémů

, po celou cestu v 6-i tisících otáčkách, maximum je 7tis/ min.. Ale nerozumím tomu, že všichni na Netu, myslím že i tady ve vlákně, doporučují výměnu mot. oleje po 3tis km, ale v manuálech k té 250, ale i k té 400, je interval výměny 10tis km..?
Děkuji za odpovědi a ať nám to jezdí
