Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

28 čer 2014, 20:40

Dnes krasny vylet do Humpolce a okoli, najeto 266km

Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

07 črc 2014, 08:42

V poslednich trech dnech plynule jizdy na expedici po CR spotreba porad klesa, ted 3,5

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

09 črc 2014, 16:12

Dnes jsem si vyzkousel jaky to je ten kolos skoro zvednout, pri pomalym sjizdeni z najezdu se mi poroucela na bok, ale stihl jsem ji pipnout a udrzet a pak z jedne strany podeprit a zvednout, ale je to teda tiha..

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

12 črc 2014, 19:29

Dnes jsem si precetl konecne manual a chtel jsem si seridit tlumice pro dva. Klic jsem nasel v naradi, ale trochu mne zmatl jeho tvar. Na videich na YouTube meli vsichni klic rovny a ja tenhle pahejl
Obrázek
Chvili jsem to zkousel, hledal grif, a proste to neslo
Obrázek
Az pak jsem si vsiml te diry v nem, vlozil primerenou kulatinu a lup, krasa a prestaveno
Obrázek
Ten klic je takhle ohlej proto, aby se vesel do kapsicky na naradi, sice je bez pacidla nepouzitelnej, ale vleze se tam. Ja mam ty italsky inzenyry rad, uplne jsem je videl, jak s tim uzasnym napadem prisli :-)



Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

12 črc 2014, 19:41

Hele a nespálil by sis na duhé straně ruku o výfuk - kdyby nebyl ohnutý a ty šteloval za tepla ?

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

12 črc 2014, 19:48

To mne taky napadlo, ale je tam dost mista, a hlavne nepredpokladam, ze to kazdej steluje a prefoukava gumy, kdyz vyzvedava koc a veze si ji na privat


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

12 črc 2014, 19:59

Když do toho strčím šroubovák, tak s tím nemám problém. Přiznám se, že tohle je věc, která mně na MP3 štve nejméně... Já bych přivítal lépe tvarované sedlo, usb zásuvku u řídítek a třeba lepší výsuvné plexi :)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

12 črc 2014, 20:00

U mně nejvíce to sedlo, jinak nic. :)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

12 črc 2014, 20:18

Zasuvku usb mam vytazenou vpredu v prostredni kapse pod stitem, plexi mam idealne a zasuvka pod sedlem nabiji i pri vypnutym klicku, coz mne naprosto vyhovuje. A sedlo je oproti pcx lahoda :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

12 črc 2014, 20:25

Jeste teda vymejslim, jak chytit puvodni drzak s pouzdrem Givi co byl na riditka na mp3, je to novy a pouzity parkrat a vyhovuje, akorag to ma dole objimku. Drzak na kufr prijde v pondeli, tak pAk budu laborovat s montazi a vymyslet kufr na dve vyklopky


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

18 črc 2014, 20:49

Držák na kufr je přeci vyklápěcí, na něm plotna monokey a kufr už podle vlastníího vkusu. Já mám Givi E52. Ty boční brašny ti tam drží jak? Je tam nějaká opěrná kostra? Ten držák na mobil tam mám ale vypíná se mi v něm mobil protože je moc fest. A ještě ten stejný jen větší na navigaci. USB zásuvku vpředu jsem měl z výroby.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

21 črc 2014, 22:00

saimon1 píše:Aleši, pěkně srozumitelně jsi to napsal.
A u 500 jsou ty 21g.


V nové 500 nejsou válečky 21g, jsou tam cca 27g.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

21 črc 2014, 22:07

Dobrý den, pánové,

v nedávné době jsme si pořídili dva stroje MP3 500 LT Business. Jeden stroj, je teď již minulý model, řekněme 2013, a druhý jsme si pořídili nový model 2014. Časem případně mohu popsat nějaké osobní postřehy v rozdílech těchto strojů.
Mám však prosbu. Nemáte někdo zkušenost s "vyhozenou" chybou týkající se přední nápravy popř. zátěžového senzoru?
V sobotu jsem absolvoval dlouhou jízdu (odhaduji cca 300km) a po jedné z mála zastávek mi nechtěla zhasnout uvedená kontrolka. Tím samozřejmě nebylo možné přidat plyn a odblokovat zamknutou přední nápravu. Tu jsem odemknul dvojím posunutím přepínače pro uvolnění přední nápravy (tedy vpravo). Naklápění, jízda, všechno funguje, ale stále svítí kontrolka zátěžového senzoru, i když na skútru sedím. Proto si myslím, že je chyba přímo v tom senzoru. Nemáte s tím někdo zkušenost? Úplně všechno nefunguje, nejde zamknout přední nápravu, předpokládám, právě z důvodu vyhozené chyby.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

21 črc 2014, 22:54

Tak jsme se s Ferrym vrátili z Alp a Dolomit. Spotřeba se pohybovala od 3,3 do 3,8 litrů. MP3 jela perfektně, jen v opravdu velkých kopcích měla problém z dechem při předjíždění. Na dálnici jsme jeli od 100 do 120 km, jinak dle předpisů. Za 4 dny ujeto přes 1950 km. Zamiloval jsem se - koho baví jezdit, tak tam jeďte. Více na http://korejz.rajce.idnes.cz/Dolomity_2014
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

22 črc 2014, 11:36

Zdravíčko pánové, tak jsem se po Majesty 125, Hondě S- wing 125 a Burgmanovi 400 dopracoval k MP3 :-) Je to sice trošku starší kousek, rv 2006 a jen 250, tak doufám, že se mnou budete mluvit, když máte všichni ty dospělé zánovní mašiny :-) Protože vím, že člověka potěší cizí neštěstí, tak se s vámi podělím o první kilometry.. Kupoval jsem ji v Praze- já sám jsem od OV, s tím, že pojedu zpátky po vlastní ose.. Po ujišťování majitele, jak byl stroj servisovaný a kontrolovaný, jsem to riskl.. Plácli jsme si a já po poledni vyjel.. Po 30km, jestě na Pražském okruhu rána, smrad po spálené gumě a skútr zůstal viset u krajnice :-( První- a jediné- co mě napadlo, řemen.. Motor šel nastartovat a protůrovat, tak aspoň něco.. Volal jsem předchozímu majiteli a byl natolik vstřícný, že se pokusil řemen a nějaké nářadí sehnat a po dvou hodinách se vším tím přijel- byla sobota po obědě, takže malý zázrak.. Mezitím už ale opruzovali policajti, že tam nesmím stát, že to tam ani nesmím spravovat a že si to mám nechat odtáhnout :-( Možná ale viděli v mém obličeji nelíčené zoufalství, tak že mi dají ještě chvilku čas, ať si to vyřeším.. No pán s řemenem a nářadím přijel a já se pustil do opravy, kterou jsem dělal jen jednou kdysi, před snad 5-i lety na Majesty 125.. Určitě si dovedete představit, jak to asi probíhalo, s několika klíči, v civilu, na kraji dálnice.. To nemluvím o tom, jak se airboxu vylilo tak deci oleje- to asi po tom kvalitním servisu :-D Ale po nějaké hodince jsem řemen vyměnil, zaplatil další " dvojku ", zkusil nastarovat- a nic.. Startér jen ťukal, ale neprotočil motorem.. No tipli jsme baterku, natáhli kabely- a zase nic.. Co teď, no zkusím to rozebrat a protočit motorem, třeba jen startér zůstal viset.. Takže znovu rozebrat a poté jsem si všiml kousku řemene za variátorem.. Takže znovu dolů, vyčistit, start- a povedlo se.. Policajti už protivní jak daně, kdy konečně vypadnu, tak jsem to poskládal a s maličkou dušičkou se vydal těch 400km domů.. Se třema malýma přestávkama na benzince na svačinku, jsem jel v průměru cca 110km/hod, spotřeba necelé 4l/ 100km, okolo 22hod jsem byl doma :-) Teď vyperu vzduchový filtr, vyměním svíčku a dám Malossi variátor, od kterého si slibuji trošku lepší tah motoru, zrovna čekám na PPL :-)
Kdyby jste byli tak hodní a poradili mi, na co se kouknout, co zkontrolovat, na co si dát pozor, případně kde se něco více dozvím? Děkuji :-) Něco jsem se dočetl v manuálu ke 400, brzdy snad zvládnu sám- pokud tam není nějaký " špek ", na co ještě kouknout?
Ať nám to jezdí..
Odeslat odpověď