Zdravíčko pánové, tak jsem se po Majesty 125, Hondě S- wing 125 a Burgmanovi 400 dopracoval k MP3
Je to sice trošku starší kousek, rv 2006 a jen 250, tak doufám, že se mnou budete mluvit, když máte všichni ty dospělé zánovní mašiny
Protože vím, že člověka potěší cizí neštěstí, tak se s vámi podělím o první kilometry.. Kupoval jsem ji v Praze- já sám jsem od OV, s tím, že pojedu zpátky po vlastní ose.. Po ujišťování majitele, jak byl stroj servisovaný a kontrolovaný, jsem to riskl.. Plácli jsme si a já po poledni vyjel.. Po 30km, jestě na Pražském okruhu rána, smrad po spálené gumě a skútr zůstal viset u krajnice
První- a jediné- co mě napadlo, řemen.. Motor šel nastartovat a protůrovat, tak aspoň něco.. Volal jsem předchozímu majiteli a byl natolik vstřícný, že se pokusil řemen a nějaké nářadí sehnat a po dvou hodinách se vším tím přijel- byla sobota po obědě, takže malý zázrak.. Mezitím už ale opruzovali policajti, že tam nesmím stát, že to tam ani nesmím spravovat a že si to mám nechat odtáhnout
Možná ale viděli v mém obličeji nelíčené zoufalství, tak že mi dají ještě chvilku čas, ať si to vyřeším.. No pán s řemenem a nářadím přijel a já se pustil do opravy, kterou jsem dělal jen jednou kdysi, před snad 5-i lety na Majesty 125.. Určitě si dovedete představit, jak to asi probíhalo, s několika klíči, v civilu, na kraji dálnice.. To nemluvím o tom, jak se airboxu vylilo tak deci oleje- to asi po tom kvalitním servisu
Ale po nějaké hodince jsem řemen vyměnil, zaplatil další " dvojku ", zkusil nastarovat- a nic.. Startér jen ťukal, ale neprotočil motorem.. No tipli jsme baterku, natáhli kabely- a zase nic.. Co teď, no zkusím to rozebrat a protočit motorem, třeba jen startér zůstal viset.. Takže znovu rozebrat a poté jsem si všiml kousku řemene za variátorem.. Takže znovu dolů, vyčistit, start- a povedlo se.. Policajti už protivní jak daně, kdy konečně vypadnu, tak jsem to poskládal a s maličkou dušičkou se vydal těch 400km domů.. Se třema malýma přestávkama na benzince na svačinku, jsem jel v průměru cca 110km/hod, spotřeba necelé 4l/ 100km, okolo 22hod jsem byl doma
Teď vyperu vzduchový filtr, vyměním svíčku a dám Malossi variátor, od kterého si slibuji trošku lepší tah motoru, zrovna čekám na PPL
Kdyby jste byli tak hodní a poradili mi, na co se kouknout, co zkontrolovat, na co si dát pozor, případně kde se něco více dozvím? Děkuji
Něco jsem se dočetl v manuálu ke 400, brzdy snad zvládnu sám- pokud tam není nějaký " špek ", na co ještě kouknout?
Ať nám to jezdí..