Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod elem » 28 čer 2014, 20:40

Dnes krasny vylet do Humpolce a okoli, najeto 266km

Obrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod elem » 07 črc 2014, 08:42

V poslednich trech dnech plynule jizdy na expedici po CR spotreba porad klesa, ted 3,5
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod elem » 09 črc 2014, 16:12

Dnes jsem si vyzkousel jaky to je ten kolos skoro zvednout, pri pomalym sjizdeni z najezdu se mi poroucela na bok, ale stihl jsem ji pipnout a udrzet a pak z jedne strany podeprit a zvednout, ale je to teda tiha..
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod elem » 12 črc 2014, 19:29

Dnes jsem si precetl konecne manual a chtel jsem si seridit tlumice pro dva. Klic jsem nasel v naradi, ale trochu mne zmatl jeho tvar. Na videich na YouTube meli vsichni klic rovny a ja tenhle pahejl
Obrázek
Chvili jsem to zkousel, hledal grif, a proste to neslo
Obrázek
Az pak jsem si vsiml te diry v nem, vlozil primerenou kulatinu a lup, krasa a prestaveno
Obrázek
Ten klic je takhle ohlej proto, aby se vesel do kapsicky na naradi, sice je bez pacidla nepouzitelnej, ale vleze se tam. Ja mam ty italsky inzenyry rad, uplne jsem je videl, jak s tim uzasnym napadem prisli :-)



Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Rosi45 » 12 črc 2014, 19:41

Hele a nespálil by sis na duhé straně ruku o výfuk - kdyby nebyl ohnutý a ty šteloval za tepla ?
Obrázek
Uživatelský avatar
Rosi45

500+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 749
Registrován: 19 pro 2011, 21:35
Bydliště: Zlín
Skútr / moto: Burgman UH 125,Kymco Downtown 300i ABS- B650 EX K8
Tuning / úpravy: boční kufřiky -22l

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod elem » 12 črc 2014, 19:48

To mne taky napadlo, ale je tam dost mista, a hlavne nepredpokladam, ze to kazdej steluje a prefoukava gumy, kdyz vyzvedava koc a veze si ji na privat


Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Rorejda » 12 črc 2014, 19:59

Když do toho strčím šroubovák, tak s tím nemám problém. Přiznám se, že tohle je věc, která mně na MP3 štve nejméně... Já bych přivítal lépe tvarované sedlo, usb zásuvku u řídítek a třeba lepší výsuvné plexi :)
To, že mi né vždy všechno dojde, není chyba České pošty...
Uživatelský avatar
Rorejda

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 160
Registrován: 29 pro 2012, 11:49
Bydliště: Bohumín
Skútr / moto: Piaggio mp3 400 lt, Yamaha TDM 900a; BMW R1200RT

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 12 črc 2014, 20:00

U mně nejvíce to sedlo, jinak nic. :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod elem » 12 črc 2014, 20:18

Zasuvku usb mam vytazenou vpredu v prostredni kapse pod stitem, plexi mam idealne a zasuvka pod sedlem nabiji i pri vypnutym klicku, coz mne naprosto vyhovuje. A sedlo je oproti pcx lahoda :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod elem » 12 črc 2014, 20:25

Jeste teda vymejslim, jak chytit puvodni drzak s pouzdrem Givi co byl na riditka na mp3, je to novy a pouzity parkrat a vyhovuje, akorag to ma dole objimku. Drzak na kufr prijde v pondeli, tak pAk budu laborovat s montazi a vymyslet kufr na dve vyklopky


Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod lzqpmt » 18 črc 2014, 20:49

Držák na kufr je přeci vyklápěcí, na něm plotna monokey a kufr už podle vlastníího vkusu. Já mám Givi E52. Ty boční brašny ti tam drží jak? Je tam nějaká opěrná kostra? Ten držák na mobil tam mám ale vypíná se mi v něm mobil protože je moc fest. A ještě ten stejný jen větší na navigaci. USB zásuvku vpředu jsem měl z výroby.
Kdysi Babetta 210, Yamaha FS80SE, Yamaha Virago 1100, Yamaha x-city 125
Piaggio Mp3 500 LT sport Obrázek
Suzuki DL 650 V-Strom Obrázek
Uživatelský avatar
lzqpmt

100+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 175
Registrován: 11 říj 2013, 00:41
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Mp3 500 LT sport /Suzuki DL 650 V-Strom

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod astin » 21 črc 2014, 22:00

saimon1 píše:Aleši, pěkně srozumitelně jsi to napsal.
A u 500 jsou ty 21g.


V nové 500 nejsou válečky 21g, jsou tam cca 27g.
astin

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 21 črc 2014, 21:52
Skútr / moto: MP3 500
Tuning / úpravy: auspuff

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod vinda » 21 črc 2014, 22:07

Dobrý den, pánové,

v nedávné době jsme si pořídili dva stroje MP3 500 LT Business. Jeden stroj, je teď již minulý model, řekněme 2013, a druhý jsme si pořídili nový model 2014. Časem případně mohu popsat nějaké osobní postřehy v rozdílech těchto strojů.
Mám však prosbu. Nemáte někdo zkušenost s "vyhozenou" chybou týkající se přední nápravy popř. zátěžového senzoru?
V sobotu jsem absolvoval dlouhou jízdu (odhaduji cca 300km) a po jedné z mála zastávek mi nechtěla zhasnout uvedená kontrolka. Tím samozřejmě nebylo možné přidat plyn a odblokovat zamknutou přední nápravu. Tu jsem odemknul dvojím posunutím přepínače pro uvolnění přední nápravy (tedy vpravo). Naklápění, jízda, všechno funguje, ale stále svítí kontrolka zátěžového senzoru, i když na skútru sedím. Proto si myslím, že je chyba přímo v tom senzoru. Nemáte s tím někdo zkušenost? Úplně všechno nefunguje, nejde zamknout přední nápravu, předpokládám, právě z důvodu vyhozené chyby.
Piaggio new Typhoon 50 - ex
Piaggio MP3 500 LT Business
Piaggio MP3 500 LT Business MY 2014
vinda

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 21 črc 2014, 21:42
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Rorejda » 21 črc 2014, 22:54

Tak jsme se s Ferrym vrátili z Alp a Dolomit. Spotřeba se pohybovala od 3,3 do 3,8 litrů. MP3 jela perfektně, jen v opravdu velkých kopcích měla problém z dechem při předjíždění. Na dálnici jsme jeli od 100 do 120 km, jinak dle předpisů. Za 4 dny ujeto přes 1950 km. Zamiloval jsem se - koho baví jezdit, tak tam jeďte. Více na http://korejz.rajce.idnes.cz/Dolomity_2014
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
To, že mi né vždy všechno dojde, není chyba České pošty...
Uživatelský avatar
Rorejda

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 160
Registrován: 29 pro 2012, 11:49
Bydliště: Bohumín
Skútr / moto: Piaggio mp3 400 lt, Yamaha TDM 900a; BMW R1200RT

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod CZninja » 22 črc 2014, 11:36

Zdravíčko pánové, tak jsem se po Majesty 125, Hondě S- wing 125 a Burgmanovi 400 dopracoval k MP3 :-) Je to sice trošku starší kousek, rv 2006 a jen 250, tak doufám, že se mnou budete mluvit, když máte všichni ty dospělé zánovní mašiny :-) Protože vím, že člověka potěší cizí neštěstí, tak se s vámi podělím o první kilometry.. Kupoval jsem ji v Praze- já sám jsem od OV, s tím, že pojedu zpátky po vlastní ose.. Po ujišťování majitele, jak byl stroj servisovaný a kontrolovaný, jsem to riskl.. Plácli jsme si a já po poledni vyjel.. Po 30km, jestě na Pražském okruhu rána, smrad po spálené gumě a skútr zůstal viset u krajnice :-( První- a jediné- co mě napadlo, řemen.. Motor šel nastartovat a protůrovat, tak aspoň něco.. Volal jsem předchozímu majiteli a byl natolik vstřícný, že se pokusil řemen a nějaké nářadí sehnat a po dvou hodinách se vším tím přijel- byla sobota po obědě, takže malý zázrak.. Mezitím už ale opruzovali policajti, že tam nesmím stát, že to tam ani nesmím spravovat a že si to mám nechat odtáhnout :-( Možná ale viděli v mém obličeji nelíčené zoufalství, tak že mi dají ještě chvilku čas, ať si to vyřeším.. No pán s řemenem a nářadím přijel a já se pustil do opravy, kterou jsem dělal jen jednou kdysi, před snad 5-i lety na Majesty 125.. Určitě si dovedete představit, jak to asi probíhalo, s několika klíči, v civilu, na kraji dálnice.. To nemluvím o tom, jak se airboxu vylilo tak deci oleje- to asi po tom kvalitním servisu :-D Ale po nějaké hodince jsem řemen vyměnil, zaplatil další " dvojku ", zkusil nastarovat- a nic.. Startér jen ťukal, ale neprotočil motorem.. No tipli jsme baterku, natáhli kabely- a zase nic.. Co teď, no zkusím to rozebrat a protočit motorem, třeba jen startér zůstal viset.. Takže znovu rozebrat a poté jsem si všiml kousku řemene za variátorem.. Takže znovu dolů, vyčistit, start- a povedlo se.. Policajti už protivní jak daně, kdy konečně vypadnu, tak jsem to poskládal a s maličkou dušičkou se vydal těch 400km domů.. Se třema malýma přestávkama na benzince na svačinku, jsem jel v průměru cca 110km/hod, spotřeba necelé 4l/ 100km, okolo 22hod jsem byl doma :-) Teď vyperu vzduchový filtr, vyměním svíčku a dám Malossi variátor, od kterého si slibuji trošku lepší tah motoru, zrovna čekám na PPL :-)
Kdyby jste byli tak hodní a poradili mi, na co se kouknout, co zkontrolovat, na co si dát pozor, případně kde se něco více dozvím? Děkuji :-) Něco jsem se dočetl v manuálu ke 400, brzdy snad zvládnu sám- pokud tam není nějaký " špek ", na co ještě kouknout?
Ať nám to jezdí..
CZninja

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 24 čer 2014, 13:21
Bydliště: Kunčičky u Bašky
Skútr / moto: Piaggio MP3 400, Piaggio MP3 250

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 4 návštevníků

cron