Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 26 čer 2014, 19:16

navigaci , tu moji sem si vykoupal :( , 340-tku
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 26 čer 2014, 19:21

Jo, tak ta je dobrá. Já mám taky Garmina co mi zůstal ze 4kolky ale menšího.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod AlesM » 26 čer 2014, 19:22

nepsal jsem, že 16 se rovna originálu.
16 je lepší o hodně !!! než originál valeček 18,6g, ale je zase o hodně horší než 15g.

se zvyšováním hmotnosti kostiček se rozdíl zrychlení dramaticky snižuje, ale maximálka a další vlastnosti zůstávají téměř stejné.

mezi 14g a 15g je opravdu výrazný rozdíl.
stejně tak výrazný rozdíl je mezi 15g a 16g.

14g nikdo moc nepoužívá.
15g je nejlepší volby
16g je o dost horší než 15....tak proč tam je dávat ? :D (snížíš akceleraci, maximálku moc nezvedneš a benzínu významně neušetříš.

hodně jsem načetl na forech.
před koupí hranáčů jsem se projel na obdobném strojku co nám s gramáží co jsem si koupil a ted i doporučuji
mam X evo 400
bylo mi nezávisle od různých uživatelů v dlouhém čase raděno jednoznačně 15g
15g mi radil i uživatel co začal na 17g, pak si koupil sadu 15G aby to namíchal na 1/2..16g (15g a 17g střídavě ) ..stejně nakonec tam nechal jen 15g
osobně jezdím na 15g
je to ověřené, ale ani na druhou stranu 16, 17 a 18g taky nic nepokazíš podle výrobce při stejné gramáži jako je origo garantuje na svých stránkách pružné zrychlení o cca 15% lepší než originál

ps. trochu jsem dlouhou dobu měl obavu co se stane při otočení hranáčů za jízdy.. .ale před nedávnem jsem se dozvěděl, že nic významného ( jasně , že to bude nic moc jízda) a bez problémů se dá dojet domu.
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 26 čer 2014, 19:34

tuto větu sem pochopil tak jako že je to jak originá : 16g a víc ...zrychlení se výrazně snižuje (ale pořád lepší jako série), maximálka se nepatrně zvýší a spotřeba se rovná originálu. , ale o to nejde , ptal jsem se i pro to , že tady není jaksi patrno co máš za stroj ,
no a s těma fórama je to asi všelijak , jinak dle tvaru co to má by se to nemělo otočit nedočetl jsme se nikde u MP3 že by se to někomu otočilo ,jedině při zničení toho vyvýšeného rohu ale to asi nikdo nedopustí, a používají už ty pulleye daleko dřív, než my se o nich teprve bavíme,tu nemá nikdo , takže já je dám a jaké ještě popřemýšlím a prostuduju další fóra,mám čas a nechci laborovat,jinak je jkistota i kdybych tam dal 17g tak to bude lepší než to je
no a do té doby tu snad někdo dá další skušenost
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod AlesM » 26 čer 2014, 19:40

ano 17 bude lepší než originál ( o trošku )

i tady na foru v sekci o Pulley jsou uživatelé kterým se to otočilo i když by se to nemělo stát.

věta o porovnání valečku se zmínkou 16g byla myšlena tak..,že spotřeba benzínu se skoro vyrovná se spotřebou benzínu s valečky 18,6g \) platí pro konec věty) ...doufám, že jsem to nepomotal a napsal jsem to srozumitelně :D

PS. Pulleye se asi před rokem (max dvěma) změnily co do tvaru, velikosti a sklonu zešikmení
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 26 čer 2014, 19:49

jo napsal dobře,jen jsem to tak já vzal,ale to není podstatné,
z fór je i nějak jasné,že by to mělo vydržet déle jak origa , tak se uvidí až to tam pultnu
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod AlesM » 26 čer 2014, 19:51

v sekci Xevo 400 (stejný motor jako máš ty) uživatel Repka má taky Pullyky 15g..tak mu napiš a uvidíš.. mě taky radil

-- 26. 6. 2014 19:57 --

nemám 3kolku ,ale jen dvoukolku ,ale co se týče životnosti originál valečky po 15.000km pokud bych je umyl, tak je mohu prodat jako nové a nikdo by nic nepoznal :D

uzivalelé v zahraničí se u Pulley valečku shodují, že při kontrole při 10.000 nelze poznat jakékoliv opotřebení.
po 10.000 na originálech taky neuvidíš opotřebení i když v manuálu je předepsaná výměna ... dost bych se divil pokud je servis opravdu vyhazuje :(
vyděl jsem i v diskusi příspěvek uživatele s Burgm.650 který je měnil až po 40,000 (Pulley)
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 26 čer 2014, 20:06

já vím Milana znám osobně

dodám já taky při kontrole v 11000 byly bez opotřebení
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod AlesM » 26 čer 2014, 21:40

Vysvětleni proč to funguje s 15g nejlépe u pia 400

Origo varec s valečky 18,6g je maximálně otevřeny (horní poloha řemene) už při cca 3500ot/min. Veškeré další zrychlování probíhá pouze a výhradně díky kroutícímu momentu motoru a zvyšováním jeho otáček. ( v serii je váha válečků 18,6g příliš vysoká)

Pozn. Tuningové variátory Malossi pro tento motor jsou velikostně stejné jako originální variátor, liší se jen stoupáním drah variátorových válečků (jiný průběh otáček). Gramáž válečků u Malossi je rovněž 15g

Pokud použiješ valečky s vahou podobnou originálu dojde velmi brzo díky odstředivé síle k maximálnímu otevření variátoru a vytlačení řemene při nižších otáčkách do maximální možné polohy na talíři variátoru. Další zrychlovaní probíhá jen a pouze zvyšováním otáček u motoru a ne změnou převodu na variátoru stejné jak se děje v současnosti s originálním osazením !!! Potom je naprosto jedno jaký tvar válečky mají a kolik váží ...nic nedokáží už ovlivnit!!!

Doufám, že je to aspoň trochu srozumitelně popsané

Uvedené platí pro motor Pia 400(18,6g) a zřejmě i pro Pia 500 (21g) ...nedá se aplikovat pro jiné skútry
Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 27 čer 2014, 08:50

Aleši, pěkně srozumitelně jsi to napsal.
A u 500 jsou ty 21g.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod AlesM » 27 čer 2014, 11:06

Uživatelský avatar
AlesM

100+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 122
Registrován: 13 črc 2012, 22:07

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 27 čer 2014, 11:41

Přečetl jsem celý topic ohledně dr.pulley co tu dal foky někdy v roce 2010 a rozhodl se pro 17g doporučuji němci i italaci,no a narazil jsem na tuto stránku http://www.germanscooterforum-shop.de/m ... d55861dbb2 kde je objednám včetně vodítek,pošta by mě vyšla na ~ 140,- kaček
Naposledy upravil amaize dne 27 čer 2014, 11:42, celkově upraveno 1
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod elem » 27 čer 2014, 11:42

Mam dotaz, jak mate vyreseno na MP3 prichyceni telefonu, mam novy pouzdro givi, bohuzel ten drzak ja na riditka kruhoveho prurezu http://www.givi.cz/s-951-kitr-montazni- ... 24877.html

Takto to fungovalo http://www.givi.cz/go_image.php?pid=23762&gi=1492#
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 27 čer 2014, 11:46

jo a můžu kdykoliv ubrat váhu a tzv.doladit,Držák na navi a tel.mám na foto na motorkarich tak se tam mrkni ,ale máme na 400 jinak udělaný prostor nad přístrojovkou
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod elem » 27 čer 2014, 18:08

Obrázek


Plna polni, ted je ho konecne poradnej kusanec



Sent from my iPhone using Tapatalk
Piaggio MP3 500LT Business Obrázek
http://www.scbrno.cz
Uživatelský avatar
elem

500+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 723
Registrován: 30 dub 2007, 18:25
Bydliště: BRNO
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Business 2013
Tuning / úpravy: Honda PCX 125, 2013, 8000km, IXIL, (prodana 19.6.2014)

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků