Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod krizik1 » 10 led 2014, 17:31

Byl jsem před cca dvěma lety svědkem s asi dalšími pěti lidmi pádu MP3. Bohužel nejsem schopen si vzpomenout kdo přesně to ještě viděl. Bylo to na středečním srazu na Strahově a byl to pád v nízké rychlosti. Každopádně frajer spadnul tak rychle, že jsme všichni okolo koukali s otevřenou hubou co to jako znamená. Jak se to u toho "bezpečného" stroje mohlo stát???? Doporučuji tři kola nepřeceňovat a nečekat od nich suplování jezdeckých schopností řidiče. Osobně mám na sestřičce od Gilery najeto v Praze asi 50 kilometrů. To jen tak pro upřesnění :wink:
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 825
Příspěvky: 2312
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod amaize » 10 led 2014, 20:17

HonzaR , díky tak nějak si to i myslím , byl to jen dotaz , vím jak jezdí Lumírova 4stovka a ta má 24 Kw , tak mi není jasné proč při té 3stovce je pouze 16Kw , kdyby bylo aspoň 18 - 20 na tu váhu , jinak Mp3 je slušný stroj , a to co tu píšete o těch pádech tak si myslím , že kdo je *ulin sopadne i při obírání jahod :mrgreen:
mopedy Stadion 11 a 22,Mustang 23,babeta 210,Simson S53...ale stále vzpomínám
05-12/2012 Lifan S-RAY 50 2T 1770 km,Yamaha X_MAX 125 09/12-04/2014 9100km
S blbcem se nikdy nepři - někdo by si mohl všimnout, že mezi Vámi není rozdíl
Uživatelský avatar
amaize

1000+
 
Reputace: 63
Příspěvky: 1053
Registrován: 10 čer 2012, 18:18
Bydliště: Albrechtice u ČT
Skútr / moto: Piaggio MP3 400ie LT
Tuning / úpravy: Dr.Pulley,Iridiová svíčka,12V zas.,LED osvětlení,příd.brzdové světlo,zadní kufr,deflektor

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sigi » 10 led 2014, 20:27

No jelikož jezdíme nejvíc ve třech MPtrojkách na vylety tak taky byly pády už.Vašek sebou praštil v zatáčce a jel krokem ale byl tam šterk a jesli si přibrzdil přední brzdou,prostě spadnul jako podťatý....nic se nestalo trošičku si odřel plast ani to moc nebylo vidět,ale spadnout se dá.
a kdo za to může?:? Michal MP ten nás poslal na super jídlo za Telčí restaurace na Kocande myslím a tam se to stalo cestou tam.Takže dnes již nikdo nepodcenuje MP3.
Já sám se přiznám že jsem sebou fláknul taky a to jsem stál.Zastavil za hnusnou vesnicí někde u nějakého smradlaveho lesa že si odskočím a nevypnul jsem motor kličkem ale jen starterem,no a jak jsem slezal tak jsem zavadil o páčku a odemknul jsem si vidlice a 263kg stroj začal padat na pravou stranu,hopsal jsem až jsem sebou flaknul.Nadavakl jsem hrozně,co vím že jsem měl takový vztek že jsem MP3 postavil na kola během snad vteřiny....ale říkal jsem si sám pro sebe tenkrát,vylet stál za prdlajs a ještě sebou flaknu....jo jo,ale o tom to je....a tak at to vám všem jezdí a at nepadáte vubec...snad jsem si to už vybral a muj kamarad Vašek taky.....
Nejnovější výlety na skútru,videa,tipy na výlet,fotky,najdete na http://www.scootergang.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
sigi

1500+
 
Reputace: 103
Příspěvky: 1862
Registrován: 29 zář 2012, 22:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT
Tuning / úpravy: FOTOALBUM: http://nmaikl.rajce.idnes.cz/

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Rorejda » 10 led 2014, 22:27

Spadnout se dá z čehokoliv. Minule takhle manželka spadla s koně a rozbila si hlavu o noční stolek :mrgreen:
To, že mi né vždy všechno dojde, není chyba České pošty...
Uživatelský avatar
Rorejda

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 160
Registrován: 29 pro 2012, 11:49
Bydliště: Bohumín
Skútr / moto: Piaggio mp3 400 lt, Yamaha TDM 900a; BMW R1200RT

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Losky » 10 led 2014, 23:06

takže ono při vypnutém zapalování se vidlice zamknou a po nastartování se předek odemkne a jakoby rozvlní, že stačí lehce naklonit a celé se to naklopí jako když to má jen jedno kolo na předku?
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod peezee » 10 led 2014, 23:21

presne ti to rekne Rorejda, ale zamknute je to do te doby, dokud nepridas plyn a nesedis na sedle a nebo nevypnes tlacitkem na riditkach, kterym to muzes kdykoliv (pri stani) zapnout ... to znamena, dojedes na krizovatku tuknes na tlacitko a nemusis davat nohy na zem ...
S přátelským pozdravem
peezee IT programmer
------------------------------------
http://peezeeu.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
peezee

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 181
Registrován: 10 čer 2013, 13:32
Bydliště: Opavsko
Skútr / moto: Piaggio X8 125, nyní Yamaha FZS 600 Fazer rv.2001

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sigi » 10 led 2014, 23:36

peeze nemáš pravdu....mužeš to odemknout i bez přidaní plynu,právě tou páčkou...takže když vypneš motor starterem tak se muže stát co se stalo mě,že jsem zavadil o pačku když jsem sundaval levou nohu a už jsem stál na prave, a jelikož byl skutr v době zamčení mírně nakloněn na pravou stranu a já ho neštastně odemkl tak šel a já s ním,snažil jsem se to ustát,poskakoval jsem ale 263kilo to je konec,spadnul jsem jak pytel....víte čeho....Chybami se člověk učí...dnes už motor vypínam kličkem a už se mi to nestane....ale jinak....jinak je to potěcha....pro ty který na tom nikdy nejeli,tak nepoznáte při jízdě že máte dvě kola ve předu...absolutně ne...ale jisté bezpečí tam je...ta přilnavost dvou kol ve předu je prostě jasná...ale nesmí se to podceňovat....
Nejnovější výlety na skútru,videa,tipy na výlet,fotky,najdete na http://www.scootergang.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
sigi

1500+
 
Reputace: 103
Příspěvky: 1862
Registrován: 29 zář 2012, 22:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT
Tuning / úpravy: FOTOALBUM: http://nmaikl.rajce.idnes.cz/

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod peezee » 10 led 2014, 23:51

ja s tebou naprosto souhlasim, ja jsem jen chtel rict, ze pokud se deje vse jak ma, tak to samo nemuze spadnout :-)
S přátelským pozdravem
peezee IT programmer
------------------------------------
http://peezeeu.rajce.idnes.cz/
Obrázek
Uživatelský avatar
peezee

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 181
Registrován: 10 čer 2013, 13:32
Bydliště: Opavsko
Skútr / moto: Piaggio X8 125, nyní Yamaha FZS 600 Fazer rv.2001

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod dany01 » 11 led 2014, 00:24

Fuj , tak to video bolo neprijemne, ako keby mu odpadlo koleso, ale ked ho postavili kolesa vyzerali ok.to teda nevyzera na fingovany pad, to by som od trojkolky necakal, ale evidentne to ide ako chalani pisali. Ved ked stoji na 3 ch kolach musi byt makacka ho prekotit nie?
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Rorejda » 11 led 2014, 08:53

Ono je to v diskuzi pod videem rozebrané. Když najedeš kolem do podélné hluboké díry, kterou ječtě nečekáš, tak je to celkem smůla, stejně jako na každé jiné motorce. MP3 nedělají problém koleje, ale když pojedeš v podélném směru a bude tam díra, že ti v ní zůstane kolo a nepustí tě uhnout. tak je to smůla. A ten kdo si myslí, že 3 kola jsou všelék, tak většinou dopadne tak, jak ukazují na videu.Pravdou je, že pokud byl v zatáčce prach a já jsem neopatrně přidal, podjel dříve zadek, než předek. A co se týče pádů, taky jsem jednou zůstal stát a myslel jsem si, že jsem si pípnul, až když jsem vystoupil, tak jsem mp3 na poslední chvíli chytal. Naštěstí padala na mojí stranu.Manželka jí zase jednou neudržela a opřela se o plot. Od té doby chce jezdit jenom jako baťůžek :D A co se týká přechodů pro chodce, tak jsem zjistil, že mi přední micheliny citygripy na nich pěkně kloužou. Holt je tam jenom o nějaký ten cm styčné plochy na víc. Někdy to udělá službu k nezaplacení ale taky to má své meze, Já si jí koupil, protože nemám Ačkový řidičák, poznal jsem nové lidi a ježdění mně baví. Bohužel mu nemůžu obětovat tolik času jako někteří, ale o to u tohoto koníčka přece nejde. Bydlím u polských hranic, takže můžu jezdit, kde se mi zlíbí, což bych s 125 nemohl. Přiznávám je dražší než běžná 125, ale mně osobně stála cca 85 tisíc. A za tu zábavu mi to stálo za to..
To, že mi né vždy všechno dojde, není chyba České pošty...
Uživatelský avatar
Rorejda

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 160
Registrován: 29 pro 2012, 11:49
Bydliště: Bohumín
Skútr / moto: Piaggio mp3 400 lt, Yamaha TDM 900a; BMW R1200RT

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod dany01 » 11 led 2014, 14:34

to čo píšeš je pravda pozdlžne jamy su nepríjemné , ale práve od toho 2 hého kolesa by som čakal že ma podrží a nepadnem, napr. ako na videu. lebo ani on to nečakal , že také niečo nastane. to s tým pretáčavým šmykom v zákrute musí byť náhodou super, predpokladám , že pod plynom to zadné koleso zaberie a ideš zo zákruty von, alebo si mal pocit , že ta to vyhodí - vysype zo sedla?
inak tu cenu si mal zaujímavú, hlavne že si spokojný. mna hlavne prekvapuje spotreba na to že to je obsah 400, tú máte luxusnú
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Losky » 11 led 2014, 18:25

Taky by mě zajímalo, jak to vlastně naživo funguje, ten pád bych taky nečekal...

Příspěvku chyběl předmět, takže pokud používáš Tapatalk či jiné, přečti si informativní vláko a pokud se problém nevyřeší, nepoužívej ho zde. Kazí to strukturu vláken. Vratas
Škoda Octavia III 1.4 TSi, Elegance Plus
Suzuki DL 650 V-Strom K7
Uživatelský avatar
Losky

750+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 900
Registrován: 11 led 2013, 19:31
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Suzuki DL 650 V-Strom K7

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod mirsil » 11 led 2014, 19:17

To video už se tu jednou rozebíralo, levý panel byl oproti pravému postupně propadlý až o 15cm hloub, pravým kolem a zadním kolem přejel spáru v místě kde ten schodek ještě nebyl tak velký, takže bez problému, ale když chtěl spáru o několik metrů dál přejet i levým kolem a pod hodně malým úhlem, tak ho už v tom místě 15-ti cm schod nepustil a změnou směru ztratil rovnováhu. Na dvoukolce v jedné stopě bys ten schodek přejel oběma koly ve stejném místě na tříkolce každým kolem jinde :wink:
Profil motorkari.cz / Montážní návody / Rajče / Youtube / 739 226 818 WhatsApp Mirek
Uživatelský avatar
mirsil

1500+
 
Reputace: 222
Příspěvky: 1832
Registrován: 24 úno 2008, 08:07
Bydliště: Zahnašovice ZL
Skútr / moto: SB 650 K9 exe. Do 11/2011 Malaguti Madison 150
Tuning / úpravy: V profilu motorkari.cz

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod dany01 » 11 led 2014, 23:25

Pozrel som si to viac krat , aj spomalene. je tam spoj asfaltu- tazko povedat vysku spoju, ale aj keby to bolo ako hovoris, tak inde som videl ako tento system krasne zvlada obrubnik s s jednym kolesom hore a druhym dole, dokonca jazdu po jednom prednom kolese v zakrute. To potom musel slabo drzat riaditka, spanikaril ,ked ho to tak prekvapilo. Ale je to uz jedno, uz sa stalo, uz sa neodstane. Je to divne.
Uživatelský avatar
dany01

250+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 293
Registrován: 06 lis 2011, 21:28
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda
Tuning / úpravy: Original

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 11 led 2014, 23:57

Přesně tak. Každý vidí jen to jedno video a hned z tím operuje! Prostě to byla jen náhoda nebo to řídil člověk co na tom třeba, třeba jel jen chvíli a nevěnoval se řízení?
Prostě spadl a hotovo.
Já si třeba dávám pozor na to zamykání řídítek ale stat se může vše.
Každý tu napíše, že spadl, když se zžíval nebo jezdil z tím novým co má a pak už nedá co zažil po nějakých měsících nebo rokách na tom samém stroji co na něm jezdí pořád.!
Tak asi za mně :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků