Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod JonnySmigl » 16 srp 2013, 21:21

ja najel na remen 18 240km
mam ho prej vymenit po ujeti 10 000 ale neplnanuju to!
JonnySmigl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 07 bře 2012, 19:43
Bydliště: Uničov
Skútr / moto: Gilera Nexus 125/ Piaggio MP3 400 LT
Tuning / úpravy: /

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod janon » 16 srp 2013, 22:13

Nesmite zapominat, ze servisy zijou hlavne s prodeju ND a prace! Takze potrebujou co nejvice zakazniku, kteri o tom vi houby a jeste lepe o tom moc nepremysli. Takze takovym muzou navykladat kde co. Hlavne kdyz je kseft. Sam jsem se takhle nechal tahat jistou dobu za nos a stalo mne to dost zbytecnych penez, ktere se daly zuzitkovat urcite lepe.

sigi píše:...milimetr neni až tak hodně...

Jestli je milimetr hodne nebo malo, zalezi na na tom, jaky limit uvadi vyrobce v servisnim manualu. Muze to byt pod i nad limitem. U me Majesty napriklad udava vyrobce sirku remenu (noveho) 30 mm a 27 mm je limit pro vymenu. Po mych zkusenostech je treba k servisum pristupovat s opatrnosti, jsou to dost casto smejdi, kteri se jen nenapadne snazi tahat nam z kapes zbytecne penize. Vsichni jsou stejni a je uplne jedno, jestli je to Yamaha, Honda ci Piaggio a dalsi. :|

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Díky Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 17 srp 2013, 12:49, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Rorejda » 16 srp 2013, 22:41

Jak jsem již psal - po 12 000km měl řemen 27mm . což je podle servisního manuálu minimum. Nový řemen má standartně 28,2mm. Díly - řemen a válečky ze Skutr Malšice vyšly na 2400,-. Když k tomu připočtu olej za cca 500 a filtr 140,- a něco klukům na pivo jsem na cca 3300,-. Brzdové desky jsem si měnil sám (zbytečně). Je to Ital a není až tak drahý :lol:
A nevím jak je to u 500, ale u 400 se mění řemen každých 10 000km.
To, že mi né vždy všechno dojde, není chyba České pošty...
Uživatelský avatar
Rorejda

100+
 
Reputace: 6
Příspěvky: 160
Registrován: 29 pro 2012, 11:49
Bydliště: Bohumín
Skútr / moto: Piaggio mp3 400 lt, Yamaha TDM 900a; BMW R1200RT

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Koumi » 17 srp 2013, 19:31

Ahoj, tak se k vám připojuji se svými třemi koly. Minulý měsíc jsem si pořídil Gilera Fuoco 500. Je to pěknej drak :twisted: Zatím jsem velmi spokojenej, tak doufám že mi to vydrží :wink:
P1120061 bez pozadí 480.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Gilera Fuoco 500, r.v.2007
Uživatelský avatar
Koumi

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 29 čer 2013, 23:25
Bydliště: Jihlavsko
Skútr / moto: Gilera Fuoco 500
Tuning / úpravy: žádné

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 17 srp 2013, 20:35

Zdarec :wink: Ještě si dej od kud jsi do profilu :)
Jinak Fuoco jsem ještě naživo neviděl. :)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Scarabeo » 17 srp 2013, 22:17

Pardon trochu za ot, mám ve předu jen jedno kolo ,ale jinak je to dost podobný ,taky mám interval 10.tis. mechanik u Aprilie mě řekl ,že je to nesmysl ať si ho nechám a ,že ho tam dáme zpět ,tak jsme udělali a teď má najeto 27.tis. a je ok. Na delší cesty vozím jako rezervu řemen co má najeto 20.tis má šířku 26,5cm. :wink:
Uživatelský avatar
Scarabeo

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 327
Registrován: 22 zář 2009, 23:44
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: AS 500

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod barta.pavlik » 18 srp 2013, 12:16

Teď jsem mě servis po 15t. a měnil se řemen a válečky ten původní je téměř jako nový (nechám jako rezervní).Jinak vše ok. Měřena spotřeba na Slovensko a zpět 300km průměr 3.5l a nejeli jsme nijak na spotřebu(po dálnici 120-130).Zde fotky http://pol1.rajce.idnes.cz/Nedelni_vyji ... 013-08-13/
Piaggio MP3 500 LT
3,8l
Uživatelský avatar
barta.pavlik

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 55
Registrován: 14 zář 2011, 19:55
Bydliště: Hustopeče+-
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 i LT
Tuning / úpravy: Zatim žadné

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 18 srp 2013, 15:46

barta.pavlik - Tak jsi mi stále neodpověděl, jaký ti tam dali řemen a válečky! :roll:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod barta.pavlik » 18 srp 2013, 19:36

Vše jsem chtěl origo od Piaggia :D
Piaggio MP3 500 LT
3,8l
Uživatelský avatar
barta.pavlik

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 55
Registrován: 14 zář 2011, 19:55
Bydliště: Hustopeče+-
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 i LT
Tuning / úpravy: Zatim žadné

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 18 srp 2013, 19:39

A to je co za značku těch věcí?
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod JonnySmigl » 19 srp 2013, 19:46

Origo remen je ,, micuboši " :D sorry nevim jak se to ted píše.
Válečky byly zabaleny v pruhlednym sačku piaggio jinak nic :wink:
JonnySmigl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 07 bře 2012, 19:43
Bydliště: Uničov
Skútr / moto: Gilera Nexus 125/ Piaggio MP3 400 LT
Tuning / úpravy: /

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 19 srp 2013, 19:57

JonnySmigl - Já to psal na Bártu ale nevadí :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod JonnySmigl » 19 srp 2013, 20:01

tak soráč ...
JonnySmigl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 07 bře 2012, 19:43
Bydliště: Uničov
Skútr / moto: Gilera Nexus 125/ Piaggio MP3 400 LT
Tuning / úpravy: /

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 19 srp 2013, 20:10

No né Soráč :-) To je dobře, že jsi to napsal i ty. :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod JonnySmigl » 19 srp 2013, 20:16

ci vim a znam napisu i ostatnim kdyz je potreba :wink:
JonnySmigl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 07 bře 2012, 19:43
Bydliště: Uničov
Skútr / moto: Gilera Nexus 125/ Piaggio MP3 400 LT
Tuning / úpravy: /

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků