Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod JonnySmigl » 29 kvě 2013, 18:51

Srovnavaci test mp3 400LT na mokorkari.cz
kousek članku :
Neposledním plusem všech tříkolových skútrů s označením LT (kromě dvou testovaných modelů řada zahrnuje ještě klasickou třístovku) je homologace, která umožňuje díky širšímu rozchodu kol a brzdovému pedálu v podlaze jejich řízení se stejným oprávněním, jaké je potřeba pro osobní automobil. Svojí neutěšenou dopravní situaci tak můžete vyřešit nákupem skútru hned, aniž byste museli riskovat svůj stávající autový řidičák při jeho rozšiřování na motocyklovou skupinu A. Toto zvýhodnění doposud přiznávala legislativa EU, která u nás začne pravděpodobně platit od roku 2013, pouze skútrům o objemu do 125 ccm.

To znamena ze v EU uz to plati a mohu s mp3 LT a s B ridicakem vesele jezdit po EU?
Chapu to spravne?
JonnySmigl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 07 bře 2012, 19:43
Bydliště: Uničov
Skútr / moto: Gilera Nexus 125/ Piaggio MP3 400 LT
Tuning / úpravy: /

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 29 kvě 2013, 18:52

Tady to je. http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/piaggio/piaggio-mp3-500-lt-touring-sport-21108.html

A toto tam třeba píšou:

Nejpraktičtější na všech modelech MP3, a tedy i na nové pětistovce Touring, je však z pohledu většiny potencionálních zákazníků paradoxně pedál zadní brzdy a rozchod předních kol. Možná to zní jako špatný vtip, ale čtete správně: díky tomu, že přední kola jsou od sebe vzdálena víc než 465 mm, a pedál na pravé straně podlahy aktivuje všechny tři kotoučové brzdy, se tenhle skútr řadí do kategorie LE, a k jeho řízení stačí vlastnit řidičský průkaz skupiny B, tedy na osobní automobil.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod JonnySmigl » 29 kvě 2013, 19:01

tak v čr je asi vyřeseno ale co okolni staty?
JonnySmigl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 07 bře 2012, 19:43
Bydliště: Uničov
Skútr / moto: Gilera Nexus 125/ Piaggio MP3 400 LT
Tuning / úpravy: /

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 29 kvě 2013, 19:03

To LT je pro všechny státy! :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod TUNER » 29 kvě 2013, 19:10

Mno,mě by tam ten pedál asi pěkně sr*l.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 29 kvě 2013, 19:11

Proto řešíme a dáme si toto :wink: :)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod šnek » 29 kvě 2013, 19:29

V rámci "PIAGGIO SCOOTER DEMO TOUR 2013" jsem si vyzkoušel jízdu na trojkolce PIAGGIO MP3 300 LT Yourban. Trasu jsem si vybral tak, abych měl jak rovné úseky, tak i vícenásobné zatáčky, kopec, město, pěkný asfalt i "látaninu". A dojem? Určitě zajímavý zážitek, ale zrovna tohle provedení bych si nepořídil. Měl jsem půjčenou i Vespu GTS 300 a na stejné trati mi přišla motoricky i jízdními vlastnostmi mnohem lepší (pocitově). Protože se mi tenhle stroj moc líbí, rád bych si vyzkoušel to provedení s půllitrovým motorem. Věřím tomu, že to bude mnohem lepší svezení 8)
Jezdím jen tak rychle jak můj strážný anděl lítá...
Uživatelský avatar
šnek

1000+
 
Reputace: 75
Příspěvky: 1207
Registrován: 04 srp 2008, 11:29
Bydliště: České Budějovice, tel.: 603 255 012
Skútr / moto: Honda FJS 600 Silver Wing
Tuning / úpravy: stavitelné plexi Kappa Airstream, vyhřívané hefty Saito, kufr Givi Maxia 55

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 29 kvě 2013, 19:34

Výkon ničím nenahradíš a u Mp-trojek kvůli své konstrukci jsou těžší než ostatní.
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod šnek » 29 kvě 2013, 19:58

TUNER: Sice jsem na tom najel jen 55 km (v kuse), ale ten pedál mi tam až tak nevadil. Spíš by mne zajímalo, proč tu nožní brzdu dělají, když funguje až po opravdu silném sešlápnutí - řekl bych až dupnutí ? :roll: Spíš je tam málo místa na natažení nohou obecně. A nejsem si jistý, jestli vám ty "motostupačky", co jsou na fotce v saimonově příspěvku, potřebný komfort zajistí?

saimon1: Neměl jsem na mysli až tak výkon (rychlost), ale spíš to zvláštní "vlnivé" chování v zatáčkách a poměrně tvrdé pérování. Proto bych si rád sjel na tom pětikilu, který si všichni tak chválíte. :D
Jezdím jen tak rychle jak můj strážný anděl lítá...
Uživatelský avatar
šnek

1000+
 
Reputace: 75
Příspěvky: 1207
Registrován: 04 srp 2008, 11:29
Bydliště: České Budějovice, tel.: 603 255 012
Skútr / moto: Honda FJS 600 Silver Wing
Tuning / úpravy: stavitelné plexi Kappa Airstream, vyhřívané hefty Saito, kufr Givi Maxia 55

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod JonnySmigl » 29 kvě 2013, 19:59

saimon1 píše:To LT je pro všechny státy! :wink:

Kdepak jsi to vyčetl? :-)
JonnySmigl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 07 bře 2012, 19:43
Bydliště: Uničov
Skútr / moto: Gilera Nexus 125/ Piaggio MP3 400 LT
Tuning / úpravy: /

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 29 kvě 2013, 20:21

Myslím tím okolní. Nevím, proč se tu někdo vozí po čem nemusí a raději jezdí.
Mně prostě vyhovuje a zatím to tak zůstane a komu se to nelíbí, tak ať sem nelozí nebo si chválí své. :wink:
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod šnek » 29 kvě 2013, 20:43

saimon 1: Pokud je to odpověd na to, co jsem napsal, tak mi spadla brada a němě zírám. Nějak mi uniklo, že se tu už nesmí napsat svůj názor, pokud se liší od toho, co zde hlásí všichni ostatní. No nic , asi jsem zaspal dobu :lol:
Jezdím jen tak rychle jak můj strážný anděl lítá...
Uživatelský avatar
šnek

1000+
 
Reputace: 75
Příspěvky: 1207
Registrován: 04 srp 2008, 11:29
Bydliště: České Budějovice, tel.: 603 255 012
Skútr / moto: Honda FJS 600 Silver Wing
Tuning / úpravy: stavitelné plexi Kappa Airstream, vyhřívané hefty Saito, kufr Givi Maxia 55

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod JonnySmigl » 29 kvě 2013, 20:51

saimon1 : Tak kde je napsano ze LT je pro všechny státy? 8)
JonnySmigl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 07 bře 2012, 19:43
Bydliště: Uničov
Skútr / moto: Gilera Nexus 125/ Piaggio MP3 400 LT
Tuning / úpravy: /

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod sigi » 29 kvě 2013, 21:31

Dejte už saimonovi pokoj.....kde jsi to porad vyčetl....kde...tak se podivej po netu...taky se v tom orientuješ...prostě tady jednou napsal co jednou asi už 20x že se s tim dá jezdit všude,dava vam tu odkazy a ty se porad ptaš na jedno a to samý....Němci s tim jezdí vesele po Německu a všude a mají papiry taky jen na auto.....všude to hlasí že nepotřebuješ řidičák na motorku a porad stejna otazka....ach jo....
Co se týká vlnění v zatáčkách....(šnek) tak já nic nepocituji,ba naopak ted si mužu dovolit daleko ale daleko víc,než jsem mohl na Yamaze...jezdí to fakt skvěle....chlapci vemte 196.000 korun kupte si to a uvidíte....a nebo jestli vám to pujčí tak aspon na 100km tak se jedte projet....je to prostě nádhera.....

POSLOUCHEJ CO ŘÍKÁ......řekne tam že s tim mužeš jen po Čechách???jako to říkaj?? ne neřekne....protože s tim mužeš jezdit všude....jinak by tam řekli ale pozor,mužete jezdit jen u nás... a to neuslyšíš....

Nejnovější výlety na skútru,videa,tipy na výlet,fotky,najdete na http://www.scootergang.cz

Obrázek
Uživatelský avatar
sigi

1500+
 
Reputace: 103
Příspěvky: 1862
Registrován: 29 zář 2012, 22:14
Bydliště: Poděbrady
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT
Tuning / úpravy: FOTOALBUM: http://nmaikl.rajce.idnes.cz/

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod JonnySmigl » 29 kvě 2013, 22:07

ten test dela proc cz tv divaky a neresi tam ze je to stejny po cele EU. Sigi seš jsi moc jiste s tim ze to plati vsude. Mozna je to tak a mas pravdu!,taky mozna ne!Ale vsude je to popsano jaky skupiny a kategorie jsou u nas. ale co v zahranici? jak se na to budou tvarit! Ze tu 2 lidi pisou ze je to pro vsechny staty je hezky ale reality muze byt jinde ...
JonnySmigl

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 07 bře 2012, 19:43
Bydliště: Uničov
Skútr / moto: Gilera Nexus 125/ Piaggio MP3 400 LT
Tuning / úpravy: /

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků

cron