Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Skútr / moto: X-MAX 125,KYMCO PEOPLE GTI,APRILIA ATLANTIK 125
Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco
27 kvě 2013, 09:14
Sehnat někoho kdo má vypalovačku a z nerezu nechat ty držáky na stupačky vypálit na tom americkým foru je někde dokonce i výkres s rozměrama,ale nevím jestli pro americký trh je mp3 stejné jestli by ty rozměry seděli,ale určitě to bude do budoucna dobrý kšeft,protože kdo to myslí ze skůtrem vážně a má papíry jenom na auto tak na sto procent skončí u mp3 500 a bez těch stupaček tam kluci moc pohodlí nemáte.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Bez těch stupaček je to tak na 150km pak už začina bolest nohou...ty stupačky tam budou....však my je seženem....Ja nevím proč to takhle udělali...jako 500tistovku na město....no....to stačí opravdu 50sátka a nebo 125,ale ne 500...
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
No je pravda že to u nás tak masově rozšířené není,jako třeba ve Francii nebo v Italii a pod...Tady na to každej čučí...takže sehnat něco ojetého je pak problém,ale když už,tak nejmenší kubaturu bych volil 400ccm....ten skútr je opravdu těžký....Ale když na něc o narazím,rád to sem šoupnu...je to opravdu radost na tom jezdit...