Já bych se toho nebál. Víceméně by to mohla být náhrada za MP3 400 ccm,pojede to stejně a za míň. Kdo nepotřebuje závodit,na kochačku se slušnou spotřebou to bude ideální kompromis
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Gratuluji Sigi k novému stroji at´přináší jen radost Nějak se nám ti Bělouši tady množí. Jinač dlouhodobá spotřeba 3,7 je v pohodě.Taky mi vychází v rozmezí 3,6-3,7.Dálnice Ostrava-Brno a zpět rychlost 130-140 za 4,5l na 100km.
Děkuji za přání.....no ja dnes okolo 200km ja se toho nemužu prostě nabažit,kdo to nezkusil tak prostě neví...je to fakt radost a ja vím na těch předvaděčkách vás nechají projet na parkovišti a dost a to je o ničem,to chce prostě se jel někam dál projet a pak člověkl pozná co je to za lahodu. Já jako obyčejně jsem to koupil anižbych to vyzkoušel prostě se mi to libilo a dobře jsem udělal.....Tak doporučuji všem...je to prostě radost.....
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
No tak zajisté....to je jasné že se člověk zeptá u odborníků......co a jak..... a to jsem ještě nezkončil....otazky ještě přijdou,ja jsem chtěl jen napsat,že po nějaké malé zkušební jízdě člověk nepozná ty kvality tohoto stroje....
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
No já když se loni rozhodoval co koupit tak měli zrovna v Opavě předváděcí Mp3 co putovala po republice.Předtím ji měli snad všichni novináři.Byla to ta matná černá sportka co o ni psali ve všech testech a měli ji i na primě v autasalonu.Když jsem na ni jezdil měla už přes 5000km.Takže jsem ji pěkně přiložil pod kotel Prodejce byl v pohodě, viděl zájem tak mi ji na hodinu půjčil.Takže jsem celkem věděl do čeho jdu.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.