Děkuji za odpověď. Chápu že ochrana před deštěm nebude taková jako u originálního, ale ten originál byl prostě ošklivej:-) KDyž jem měl na originálu na zkoušku deflektor tak i tak byl výhled v pořádku. Deflektor byl kouřovej, nepřekážel, jak jsem psal jsem čahoun...
Ano, to bylo i u originálu. On celkově čumál MP3-ky je lapač na kdeco.... Deflektor jsem sundal, na tak již vysokém plexi to vypadalo divně, ale jak jsem psal nepřekážel. To čiré úzké vypadá fakt moc pěkně, to musím pochválit! Teď bereme s manželkou na delší cesty více Piaggio tak proto chci změnu plexi. Loni jsem jeli Alpy na pohodu, letos plánujeme někam o trochu dál. Na Motosalonu příští týden v Brně bych si rád ještě vyhlédl kufr, nejlépe hliník, plastový půjde do světa...jsem zvyklej na vrchu a na boku vozit nepromokavý válce, potřebuju pravidelnej tvar.
Mám origimál Givi Maxii cca 56l, je fakt velký, ve dvou se do něj naskládáme, ale i když má kufr zahrádku tak toho moc na ní neupnu, na boky vůbec. Tak asi půjdu cestou menšího 42L, hranatýho, na boky připnu vaky (už mám na to udělaný podpěry). Dokonce jsem ho viděl na Quadru a nevypadá to zle. Cenu řeším taky, teď ho mají na doplnkynamoto.cz v akci + dopravu zdarma. Chci ho ale vidět naživo tak doufám že na Motosalonu je budou vystavovat....
Moje žena se rozhodla podpořit těžce zkoušenou Itálii zakoupením nové MP 300HPE.Hondu SH 125i 2013 prodala a Piagigo už je doma. Najeto máme po týdnu 220km,z toho já 30 a 65km.Jízda je komfortní,projev motoru kultivovaný,při manipulaci na místě je nevýhodou váha 225kg. Tady hodně pomáhá zamknutí tlumičů.Pak je to snadné,alespoň na rovině.V manuálu je doporučeno jezdit na 80% max.ryclosti,takže jezdíme do 90km/h.Při těchto rychlostech se neprojevuje v testu na motorkářích kritizované nízké plexi.Uvidíme později.Zatím největším problémem je přihlášení skůtru,momentálně neberou ani objednávky(Kroměříž). Zdraví Petr 5
Zdravím všechny tříkolkáře.. Od 6.5.2020 jsem také hrdým majitelem MP3 400 LT. Mám 190cm takže určitě budu řešit přídavné stupačky. Pročítal jsem celé fórum a vyplývá mi z toho ,že stupačky koupíte dle libosti a plech ,na který je dáte , si vyrobíte víceméně sami..?
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Myslel jsem si to ) Pracuji jako mistr dílny na výrobu hliníkových oken,dveří, fasád atd.. Takže materiál na výrobu byl ) Ukázal jsem fotku na dílně a odpoledne byly držáky stupaček hotové )) Ted už je jenom přihnout přesně podle empétrojky,nalakovat a objednat nějaké pohodlné stupačky .. Dám foto až budou kompletní .Když se ukáže ,že to funguje dobře (s čímž počítám )) ) ,tak bude možnost je za pár kaček vyrobit i pro další emtrojkaře )
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.