Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.
Tady to je z návodu ke starším modelům (2011-2014), snad je to stejné. Kolečko "kladky" tam je a slouží právě k tomu, aby se řemen moc "nerozkmitával".
Dneska test jízda servisu zatím ok. Řemen jsem nechal původní akorát jsem začal experimentova válečkami. (TechPulley) Ale zatím asi velká hmotnost. Co se týče vybírací při rozjezdu jsou pryč a co se týče reakce plynu je dobrá . Na hodnocení je příliš brzo.
Ahoj všem. Tak mám za sebou prvních 1000 km na svém stroji a super. První garančka za mnou. Měl bych dotaz: nevěděli byste o nějakém pouzdře na mobil, který bych si připevnil na řídítka? Standardní pouzdra, co prodávají, mají uchycení na úzká řídítka, ale ta MP3 je v tomto jiná. Ideální by bylo něco na sucháče. Díky.