Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Diskuze o skútrech nějvětších objemů.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod RKa » 12 dub 2018, 20:58

Ahoj,

Poprosím vás o radu. Nahodil som baterku po dlhej dobe, ale stále aj pri jazde mi svieti ABS a ASR. V návode som sa akosi k ničomu nedopatral. Viete poradiť?

Ďakujem

Odoslané z S8 pomocou Tapatalku Pro
RKa

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 27 úno 2011, 16:52
Skútr / moto: Piaggio MP3 6/2015

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod RKa » 16 dub 2018, 22:12

Nikto nič?

Odoslané z S8 pomocou Tapatalku Pro
RKa

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 27 úno 2011, 16:52
Skútr / moto: Piaggio MP3 6/2015

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod forester » 17 dub 2018, 00:02

Tak je možné že r.j. to odpojenie vyhodnotila ako závadu na ABS. Jazdi ďalej a keď to nezmizne po ubehnutí cca 100km tak začni až potom riešiť.Niečo podobné som riešil u auta.
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod hstanislav » 17 dub 2018, 08:19

Kdysi u auta jsme měli něco podobného, rozsvítila se kontrolka ABS a zjistilo se, že je to baterií.
Po výměně vše OK. Samozřejmě nevím v jakém stavu je tvá baterie.
Bývalky: Scarabeo 500, Aprilia Mana 850, Honda ADV 350
Uživatelský avatar
hstanislav

100+
 
Reputace: 5
Příspěvky: 216
Registrován: 15 kvě 2013, 23:34
Bydliště: Žehuň, Praha
Skútr / moto: Honda Forza 750

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod Focus67 » 17 dub 2018, 11:08

Forester,,, Měl jsi pravdu,,,,po výměně oleje se kontrolka už nerozsvítila,,,Díky
Uživatelský avatar
Focus67

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 15 čer 2016, 22:47
Bydliště: Jižní Čechy,,České Velenice,, jinak pocházím z Jižní Moravy
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring Black Sport r.v.2013
Tuning / úpravy: Navigace ,radio s repro,kufr

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod forester » 17 dub 2018, 13:37

Tak hlavne že to funguje a všetky oči zhasli.Som rád že už jazdíš v klude.Nezabudnem keď sa mi cestou do Británie rozsvietila kontrolka V-Belt (remeň) a neskôr aj olej change.Bol som nervózny ako pes a musel som sa na to pozerať v noci aj 3 tkm :D
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod goes » 17 dub 2018, 21:48

Ahoj. Mozna to je kravina ale... koukam dnes a unzadniho kola je hadicka co vede odnekud zvrchu a je jen vyvedena dole pred zadnim kolem jakoby. Tak nez zacnu plasit tak si rikam zda to neni jen nejaka hadicka nejakeho odvzdusneni ci treba odvod vody z kufru pod sedlem apod. Nemam u sebe manual abych se koukl.
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1090
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod forester » 17 dub 2018, 22:21

Bude to vývod na kondezát z airboxu alebo sa tam odvádza aj prebytočný olejový sajrajt od motora ktorý sa vyzráža hlavne v zimných mesiacoch alebo po dlhej jazde maximálnou rýchlosťou.
Naposledy upravil forester dne 06 črc 2018, 15:22, celkově upraveno 1
Honda PCX - 2010, predaný, 24 tis km
Honda Shadow - Black Spirit VT750C2B,2011,predaný,40 tis km
Yamaha X-Max 250 - 2012, predaný,84000 km
Honda Forza 300 - 2018, predaný 29000 km
Honda Hornet CB600F 2013, predaný 32000 km
Uživatelský avatar
forester

2500+
 
Reputace: 670
Příspěvky: 5565
Registrován: 14 čer 2010, 16:04
Bydliště: Bratislava
Skútr / moto: Honda ADV 350

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod goes » 17 dub 2018, 22:26

Uf :) diky diky
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1090
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod RKa » 18 dub 2018, 21:57

Skúsim teda jazdiť chvíľu a uvidím. Len na to abs som si zvykol. Teraz ide koleso do šmyku, čo som nebol zvyknutý. Tak či onak mám naplánovaný servis pred sezónou, tak najneskôr tam sa to bude riešiť.

Odoslané z S8 pomocou Tapatalku Pro
RKa

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 62
Registrován: 27 úno 2011, 16:52
Skútr / moto: Piaggio MP3 6/2015

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod goes » 19 dub 2018, 10:42

Ahoj, mam jeste par dotazu :)


1. spotreba - mam dlouhodoby prumer 4,4 jako necekal jsem 2 jako u PCX, ale preci jen trochu min jo. Na druhou stranu hodne (odhad tak 40 %) toho mam po Brne a tim jak je MP velka, tak proste uplne do kolon to neni a casto stojim, ale i dalky se mi nedarily zajet pod 4...

2. vibrace - ano je to jednovalec, takze necekam hladky chod ctyrvalcove Hondy, ale je to takove zvlastni ty vibrace nekdy az brneni apod. Jak jste na tom? Ono mozna by nebylo od veci si zkusit neci stroj a porovnat, ale pocitam, ze Brno a okoli tu nikdo neni abychom to prohodili na par kilometru apod. co?

3. resili jste nekdo uchyceni navigace/mobilu v obalu? pokud ano, mate tip na drzak, ci fotku jak a kde to mate uchycene?
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1090
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod saimon1 » 19 dub 2018, 11:06

Goes mi papá 3,5 l/100 km.
Jak jsme jeli do Tater a zpět, tak jsem měl 3,4 l/100 km :-)
Fotoalbum | Motorkáři |
Bylo: Stadion S11 a S22 (S22 mám pořád doma), Jawa pařez 50, Pionýr 20 (21), Babeta 1, Jawa 250 kývačka, Skútr (BMC) Benzhou B10, Access Motor Max 250, Suzuki LT-A 750 King Quad 4x4, Suzuki Burgman 125. Nyní Piaggio Mp3 500 LT Business.
Uživatelský avatar
saimon1

1000+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 1389
Registrován: 14 črc 2007, 08:50
Bydliště: Dubňany
Skútr / moto: Piaggio MP3 500 LT Touring BUSINESS v bílé perleti
Tuning / úpravy: Nosič a zadní box KAPPA 46N, blástry, reflexní pásky na bocích, poziční LED osvětlení a LED pod sedlem, ve předu zásuvka 12V, textilní brašna, vyhřívání gripů, stupačky ve předu, blatník nad zadním kolem.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod goes » 19 dub 2018, 11:51

Holt asi mam velky odpor :)
ex Honda CB1000R, ex Piaggio MP3 500 LT Sport, ex Honda Forza 300, ex Kawasaki Versys 1000 SE GT, ex Honda Forza 300 atd :)
goes

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1090
Registrován: 05 bře 2017, 14:26
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda X-ADV 2022 :)

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod petr311 » 19 dub 2018, 14:54

goes píše:Ahoj, mam jeste par dotazu :)


1. spotreba - mam dlouhodoby prumer 4,4 jako necekal jsem 2 jako u PCX, ale preci jen trochu min jo. Na druhou stranu hodne (odhad tak 40 %) toho mam po Brne a tim jak je MP velka, tak proste uplne do kolon to neni a casto stojim, ale i dalky se mi nedarily zajet pod 4...

2. vibrace - ano je to jednovalec, takze necekam hladky chod ctyrvalcove Hondy, ale je to takove zvlastni ty vibrace nekdy az brneni apod. Jak jste na tom? Ono mozna by nebylo od veci si zkusit neci stroj a porovnat, ale pocitam, ze Brno a okoli tu nikdo neni abychom to prohodili na par kilometru apod. co?

3. resili jste nekdo uchyceni navigace/mobilu v obalu? pokud ano, mate tip na drzak, ci fotku jak a kde to mate uchycene?


1/ tak s udávanou spotřebou můžeš být celkem v klidu, na tento stroj je to takový průměr. Na spotřebu, jak jistě víš, má nezanedbatelný vliv spoustu faktorů, např. jakým stylem jezdíš - jestli ekonomickým nebo tomu nakládáš plný kotel, rozjezdy na plný plyn apod., jaké zatížení - jezdíš sám, s batůžkem atd., jaké trasy jezdíš - roviny, kopce, město, přískoky po městě mezi semafory..., jaké počasí - protivítr, déšť, chladné počasí... No dalo by se toho vyjmenovat ještě hodně. Jen tak pro srovnání, já pečlivě zapisuji spotřebu i veškeré náklady na údržbu od novoty na spotreby.cz, takže mám velmi přesný přehled, kolik ta sranda stojí. Dlouhodobý průměr mám těsně nad 4 l/100km. A to jezdíme převážně ve dvou, myslím, že jezdím spíše ekonomickým stylem jízdy a i tak pod 4 litry se dostanu jen výjimečně. Osobně si nedokážu představit, jak někdo dokáže tvrdit, že jezdí se strojem vážícím bezmála 270kg a této konstrukce za méně jak 3,5l. To je pro mně dost nepředstavitelné. Snad jedině kdyby dotyčná osoba vážila tak max 50 kg i s výstrojí, jezdila sama, převážně po rovině, maximální rychlostí 70-80km/h a ještě s větrem v zádech. Ovšem pak koupě tohoto předraženého stroje zcela ztrácí smysl, protože takovým loudavým stylem jízdy lze zcela bez problémů jezdit i na skútru 125ccm za poloviční cenu a poloviční spotřebu... Ale nic proti gustu, každý si pořizuje co se mu líbí a na co má. Ale jedno je jisté, s MP3 rozhodně nebudeš nikdy jezdit se spotřebou třeba Hond PCX, Forza apod....
Ještě trocha srovnání, za kolik jezdí soudruzi na spritmonitor.de

2/ co se týče vibrací, jak jsi už psal, je to prostě jednoválec, takže je potřeba počítat s nějakými vibracemi, hlavně u nižších rychlostí, nicméně nemělo by to být nic dramatického, pokud by to vibrovalo až moc, tak by to mohlo signalizovat nějaký problém...

3/ osobně uchycení mobilu řeším tímto držákem přímo na plexi a jak to vypadá v praxi se můžeš podívat na některá videa ZDE
4/2013 - 4/2014 - KYMCO Agility City 125/9.450km
3/2014 - 3/2015 - Piaggio Beverly 125ie/16.000km
3/2015 - 5/2018 - Piaggio MP3 500LT Sport/42.900km
5/2017 - 8/2019 - YAMAHA X-MAX 125/19.700km
6/2018 - 7/2022 - YAMAHA X-MAX 400/37.000km
8/2019 - X-MAX 300
Uživatelský avatar
petr311

1000+
 
Reputace: 134
Příspěvky: 1120
Registrován: 24 dub 2013, 21:42
Bydliště: Lipník nad Bečvou
Skútr / moto: Can-am Spyder RT Sea-To-Sky 2023
Tuning / úpravy: U tohoto stroje prakticky není co upravovat, vše je v základu. Snad jen opěrka řidiče, USB zásuvka, kabel napájení bateri a to je tak asi vše.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

Příspěvekod lzqpmt » 19 dub 2018, 19:57

goes píše:Ahoj, mam jeste par dotazu :)


1. spotreba - mam dlouhodoby prumer 4,4 jako necekal jsem 2 jako u PCX, ale preci jen trochu min jo. Na druhou stranu hodne (odhad tak 40 %) toho mam po Brne a tim jak je MP velka, tak proste uplne do kolon to neni a casto stojim, ale i dalky se mi nedarily zajet pod 4...

2. vibrace - ano je to jednovalec, takze necekam hladky chod ctyrvalcove Hondy, ale je to takove zvlastni ty vibrace nekdy az brneni apod. Jak jste na tom? Ono mozna by nebylo od veci si zkusit neci stroj a porovnat, ale pocitam, ze Brno a okoli tu nikdo neni abychom to prohodili na par kilometru apod. co?

3. resili jste nekdo uchyceni navigace/mobilu v obalu? pokud ano, mate tip na drzak, ci fotku jak a kde to mate uchycene?


1. Spotřeba - u mě na záčátku byla 3,8/100 pak jsem dal lehčí (19g) válečky Dr.Pulley a spotřeba vzrostla na 4l ale líp mi to jede.
2. Vibrace - byly tam vždycky při rozjezdech, po instalaci válečků (kluzáků) od Dr.Pulley zmizely.
3. Navigace v obalu je na prd, není na ní vidět. Nejlepší je motonavigace s vlastním držákem. Já mám mobil uchycený na suchý zip.
Kdysi Babetta 210, Yamaha FS80SE, Yamaha Virago 1100, Yamaha x-city 125
Piaggio Mp3 500 LT sport Obrázek
Suzuki DL 650 V-Strom Obrázek
Uživatelský avatar
lzqpmt

100+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 175
Registrován: 11 říj 2013, 00:41
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio Mp3 500 LT sport /Suzuki DL 650 V-Strom

PředchozíDalší

Zpět na Maxi skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron