Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
31 led 2018, 17:51
CHlapi takovej dotaz,,,,dneska jsem skutra trochu projížděl ,,,všechno šlape jak má,,,ale v nízkých otáčkách v malé rýchlosti když jakoby přidám a uberu a zase přidám tak má v určitém oklamžiku takové vybrace,,celý skůtr se rozdrnčí,,,musím hned přidat a přestane to a pak je skutr klidný,,,,to je normální nebo je někde chyba,,,,má najeto 12000 a 10000 je vyměněn řemen a válečky.Díky
31 led 2018, 20:13
Je to jednovalec, je to normálne.
31 led 2018, 22:12
Mě tedy nic nedrnčí.... ať mám malé otačky a nebo přidám...prostě nic....
31 led 2018, 23:38
Ale drnči, len ty to máš asi lepšie odhlučnené
Každý jednoválec má nadmerné vybrácie ktoré viac či menej sa podarý odtlmiť,ale Piaggo to má asi najvýraznejśie.Aj keď ho nemám,tak už som sa viezol viac krát na tom ako spolujazdec a bolo to dosť citelné.Keď som z X-Maxa presadol
03 úno 2018, 14:48
Zdravím chlapi,jsem tady nový vlastním poslední model mp3 500lt bez abs asi rok moc jsem toho nenajezdil není moc času pořád samá práce.Mám na ní najeto necelých 5000 km s toho já 1000 km.chtěl jsem se zeptat jak jste na tom z korozí rámu u svárů,případně jak ošetřujete.Díky za odpovědi Tom.
03 úno 2018, 15:42
CHlapi ještě jeden takovej dotaz,,ja se naotravuju ale jsem ve fázi bádání stroje tak se raději zeptám když nevím,,,dneska jsem ho zase trochu protahoval a všiml jsem si že když je motor zahřátej a ja ho zaaretuji a necham ho běžet na volnoběh tak se mi po čase rosvítí ta žlutá kontrolka motoru (jako nějaká porucha),,ale když přidám plyn a rozjedu se tak zhasne jinak vše funguje jak má .Je to špatně ???
03 úno 2018, 15:55
Tento efekt/defekt sa vyskytuje keď je slabý tlak oleja alebo oleja je kriticky málo, ale môže to byť aj niečo iné.Skontroluj hladinu oleja aby sa toto vylúčilo alebo potvrdilo. Keď nemáš hladinu po max tak dolej a uvidíš čo to povie.
03 úno 2018, 16:50
OK podívám se na to,,,ale to by se měla spíš rozsvítit kontrolka oleje ne ?
03 úno 2018, 17:24
No, tak jestliže se ti na chvíli rozvítí "pečený kuře" ( taky "vrtulník")
, tak by bylo nejlepší zajet na diagnostiku a zjistit, co to píše.
04 úno 2018, 10:16
FORESTER Tak jsem koukal do servisního protokolu a olej má sice najeto 2600 Km ale naposledy byl měněn v roce 2015,,dědek na tom asi už málo jezdil takže i toto by mohl byt problém že ten olej je tam dlouho,,,musím ho vyměnit,,ještě dneska kouknu kolik ho tam je,,,ale nevím jakej tam dát,,podle servisního manuálu píšou 5W-40 a já mam v servisním protokolu poslední výměnu v tom roce 2015 napsáno PHI 10W-40 Halbsynth.
04 úno 2018, 10:44
samozřejmě podle servisního manuálu 5W-40, první náplň od výrobce byl olej značky AGIP, požadované specifikaci odpovídal v současnosti olej AGIP ENI I-RIDE, který poté, co se firma AGIP odstěhovala z ČR a prodala zde své předražené benzinky poskočil na ca 330,.- Kč za litr
Skutečnost že v tam někdo dal olej 10w-40 má dle mého názoru jediný důvod a tím je cena, stačí chvilku googlit , srovnávat a zjistíš že cenový rozdíl u oleje stejné specifikace odlišné viskozity je i stokoruna
oranžová kontrolka mi problikávala když jsem měl problém s těsností palivové soustavy, prošel bych hadičky od palivového čerpadla v nádrži až ke vstřiku, nevím zda MP3 nemá nějaký složitější systém odvětrávání , kde by mohl vzniknout problém...ale v mém případě i motor pocukával...doporučuji také obsah nádrže odsát do průhledné nádoby (stačí odsávačka z číny za 1 dolar) a profiltrovat, já tam našel kávovou lžičku bordelu...a používat VIF benzin aditivum, dávám cca 2 víčka na nádrž
04 úno 2018, 11:37
Dobře,,moc olejům nerozumím,,,jakej olej bys mi doporučil abych tam v mém případě dal na nějaké stokoruně mě nezáleží,,,spíš de o to abych něco nezblbl
04 úno 2018, 11:52
Focus67: Pokračuj už v oleji aký tam bol naposledy 10W-40, je trochu hustejší ale to nemôže byť problém.Nechaj pred jeho vypustením motor poriadne prehriať.
04 úno 2018, 12:09
v manuálu mám specifikaci SAE 5W 40, API SJ, na značce asi moc nezáleží, jde hlavně o dodržení specifikace a především o dodržení servisních intervalů, o těch značkách jsou v různých fórech různé často plané debaty, základ oleje bude zropavidla stejný a pak bude vylepše různými aditivy
Od značka AGIP jsem přešel na značku značku REPSOL, motor běží a olej nebere, na doporučení Massima Canepy (ital z PB co prodává skůtry) jsem zkrátil interval výměny oleje na 3.5 - 4 tisíce km)
můj motor piaggio má na klice kluzná pouzdra a když se výměna oleje zanedbá musí se to časem projevit na každé mechanicky namáhané části
kamarádovi jsem pomáhat seřizovat ventily na dovezeném skůtru který měl málo najeto, papírově asi 18 tis km a měl viditelnou vůli na jednom z vahadel ,při pevném uchopené prsty se s tím dalo zahýbat sem a tam, a to je dle mého názor zanedbanou výměnou oleje
používám tento
http://www.scootland.cz/zbozi/repsol-ol ... cooter-1l/
Naposledy upravil
mzxy dne 04 úno 2018, 13:11, celkově upraveno 1
04 úno 2018, 12:59
Chlapi, prosim vas, pokud znate nekdo uzivatele Amaize, muzete ho nejak kontaktovat, aby se podival na soukrome zpravy ? V tomto vlakne byl totiz naposledy aktivni, jinak prihlaseny byl pred i par dny, ale asi si SZ nevsiml. A nebo kontakt na uzivatele Tomsson, vyresil problem s imobilizerem, ktery ja vyresit neumim. Diky za pripadne reakce.