Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

03 kvě 2013, 17:07

Luthar píše:http://www.youtube.com/watch?v=rH-gemnfLlA
ono sa da lahko spadnut aj z tej MP3ky iked tomuto videu nechapem :-D ako sa mohol na rovinke vytret

hmm klasika edge trap, a to som si myslel ze prave na tej MP3 su taketo "pasce" bezproblemove, kedze jedno koleso je stale na dobrom povrchu

To je evidentně řidičova chyba.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

03 kvě 2013, 17:40

On ty nohy na těch stupačkách v době před pádem neměl. Ale proč se začal najednou tou pravou odrážet od země ?
Civěl jsem na to 10x a na nic jsem nepřišel. Ujel jsem na Saimonově mp3 jen pár metrů a pár zatáček,ale tomuhle nerozumím.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

03 kvě 2013, 17:44

No pad byl jasnej to levy ko mu pridrzela ta spara a nepustilo ho to do prava.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

03 kvě 2013, 17:45

Jo nemněl ale třeba si chtěl poposednout a noha mu sjela na zem a už to bylo.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

03 kvě 2013, 18:12

a nemohla mu prasknout prava guma??? tím padem by se to naklonilo a on by mohl spadnout???

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

03 kvě 2013, 18:14

To jsem si taky myslel ale když se podívíš dále v tom videu, tak tam doběhli lidé a pak jí postavili na kola a není prasklá.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

03 kvě 2013, 18:22

V komentáři píše, že ta levá část panelů byla v nejhlubším místě níže až o 15cm, takže se moc není čemu divit :roll:

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

03 kvě 2013, 18:26

No tak to vše vysvětluje.... no to měl chudák smulu....

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

03 kvě 2013, 18:30

Fakt. Jako vjet do kolejiště tramvaje. A já si myslel,že se z toho prostě nepadá. :roll:

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

03 kvě 2013, 22:51

Padá se ze všeho.....prostě když vjede jedním kolem do diry a druhy je nahoře tak se nakloní a spadne,ja nevím zase z toho nedělejte nevím co....s motorky by už spadnul aniž by k té díře dojel....MP3 je a bude prostě stabilnější na silnici a vždy na ni bude méně urazů jak na normál skutru a nebo motorce...co si tu budem povidat...,ale prostě tady měl kluk evidentně smulu že čuměl někam jiánam a té diry si nevšiml

TO: duky5
No ty jsi sem dal člověče celý plakát...tos nemusel....ja vycházím z toho co o tomto stroji říkal zkušební jezdec Pepa Sršeň
že když vjel do malé díry jedním kolem a druhé kolo jelo po hladkém povrchu tak mu to cuklo s řidítky....docela z toho měl blbej pocit než si na to zvykl.... a jestli on v rychlosti tohle udělal že vjel do velké díry jedním mkolem tak mu to cuklo taky s řiditky a šel dolů..... prostě mohlo se stát cokoli.....nemusíš mi ukazovat tyhle plakaty..... :mrgreen: ...už jsem viděl snad všechny videa a pročetl vše co existuje o MPR 500LT.....

POSLECHNI SI,CO ŘÍKÁ UPLNĚ NA KONCI......

Naposledy upravil KYBLOS dne 29 srp 2013, 16:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

04 kvě 2013, 07:42

sigi píše:No a vidiš...tady mi josuk napsal... cituji (sigi: tu tříkolku nekupuj, má větší provozní a servisní náklady, srovnatelný se starším autem a neprojede všude, podobně jako auto...

No tak to vidiš....co ty na to?

jenom pro úplnost, doufám, že je to čitelný, článek o Gileře 500 co píše Günter z Berlína (vím že to není MP3! ano a je to Gilera 2009) ze kterýho jsem vycházel, když jsem do jinýho vlákna (o výběru skútru na 7 km) psal něco, co bylo vytrženo ze souvislosti.
Samozřejmě, že to neberu jako hloubkovou analýzu, ale psalo se něco o plácání do vody, dokonce o závisti.
(Günter měl poměrně drahý pravidelný prohlídky a hlavu řízení mu opravovali nejdřív v záruce pak bohužel za jeho 450E) To je všechno.
gilera2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil josuk dne 05 kvě 2013, 20:22, celkově upraveno 1

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

04 kvě 2013, 08:14

Máte pravdu, nekupujte to. V jednom kuse na tom sedím a už mně to fakt nebaví. Ale to bude tím, že mám 2008 :mrgreen:
Zkuste prosím najít nějaké jiné téma....

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

05 kvě 2013, 08:36

Josuk.....ja tomu nerozumím......my o koze a ty o voze....my se tu bavíme o MP3 a ty nám se cpeš Gileru a ještě z roku 2009 a ještě s tím,že nějaký Gunter měl hold smulu že narazil na blbý kus..dalších tisíce Guntru jsou s tim spokojeni,dělají tam srazy jezdí na tom mraky lidí ja nevím o co ti jde....chytneš se jednoho článku ..ja ti prostě nerozumím,ukončil bych to asi tak.....jezdi si na xmaxovi a dej nám pokoj....

tady se podivej na Němce když je sem davaš za příklad,jinak ja jsem v Německu 15 let bydlel.....

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

06 kvě 2013, 21:33

Mp3 a ostatná motory mají už dvě svíčky a kamarád ROSI mi dnes poslal toto, proč tam jsou. :)

Trošku vytrženo z kontextu,ale stačí:........výrobce vymýšlel další komplikovanější řešení, aby došlo k co možná nejlepšímu prohoření směsi za co nejkratší čas. Proto se před lety začaly v motocyklovém světě objevovat motory se dvěma svíčkama (twin spark) na válec (převzato z automobilového průmyslu).

Co hůř, dokonce už je to tak daleko, že každá ze dvou svíček je jiná. Systém je to komplikovaný, ale zjevně funguje tak jak má, proto se začal prát i do motorek.

Pozor, obě svíčky v jednom válci nepálí najednou, nýbrž v těsném sledu za sebou. Aby to kvalitně běhalo, je zapotřebí aby přesnému zážehu tvrdě vládla řídící jednotka, tak vznikla ta zpětná vazba indukční cívky ve fajfce s řídící jednotkou.

Tak a když už je to jednou vymyšlené, je potřeba vymyslet jak to udělat, aby se to mohlo narvat do všeho možného, aby se nemuselo vyrábět několik druhů zapalování.

Těžko se to popisuje, ale v dnešních mašinách je už řídící jednotka zodpovědná za to, kolik a jak dlouho musí posílat proudu do indukční cívky, či cívek každé svíčky(ek).

Tam jsou právě tvrdě zohledněny parametry předepsané svíčky. Když to člověk nedodrží, pravděpodobně ho čekají problémy.

Re: Piaggio MP3 (LT) + Gilera Fuoco

06 kvě 2013, 23:53

No jasan proc delat veci jednoduse kdyz jdou i slozite. A kdyz to jde jeste slozitejc tak je to jeste lepsi.
Akorat by me zajimalo proc se to neuchitilo v automobilovem prumyslu napr treba takova alfa romero a jejich slavne twin spark motory nebyly nikdy moc spolehlivy.
Odeslat odpověď