Diskuze o skútrech nějvětších objemů.
06 srp 2015, 10:23
Kupoval jsem ho skutry-levne.cz ve Velkém Týnci.
https://www.skutry-levne.cz/
06 srp 2015, 10:26
Nezbývá než opět připomenout již tolikrát omílané - kdo má na opici má mít i na banány
Odesláno z mého SM-N9005 pomocí Tapatalk
06 srp 2015, 12:54
Co je v podstatě na obyčejném skůtru tak moc opičího,děláš jako by to bylo nějaké Bugatti Veyron.To že mají ytalové předraženo skoro vše co od nich
pochází,vč.mlýnků na kávu,je stará věc.Každopádně je to zkušenost že nic italského už nekupovat.
07 srp 2015, 09:46
Mna po kupe Piaggia velmi prekvapili ceny nahradnych dielov. Cena dielov a prace je vyssia ako na auto...original piaggio servis pytal 40e/h, pricom za nove auto platim 33e/h....tak si robim vsetko doma sam a diely hladam cez ebay a pod ...
07 srp 2015, 10:31
Pořád to jsou nářky nad tím samým.Pánové,až na to nebudu mít tak to prodám a budu chodit pěšky.Hlavně že když chce někdo koupit ojetinu,tak by nejradši aby u toho byla plná servisní historie a potom se v tom bude hrabat sám v garáži.Trochu to nechápu.Vždyť jde o koníčka,alespoň pro většinu z nás
Odesláno z mého SM-N9005 pomocí Tapatalk
07 srp 2015, 10:34
Na skútry-levně stojí taky 2970 jako v Aspiritu:
https://www.skutry-levne.cz/nabidka-nah ... o-500.html.
Jinak běžnou údržbu si udělám sám. Není to nic složitého. Nemusím pak řešit dlouhé objednací lhůty v Aspiritu, či jinde, nebo jejich hodinové sazby.
-- 7. 8. 2015 10:40 --
ferry13:
Na Tom není nic k nepochopení, servisní historie mi při koupi napoví, jakou plečku kupuju. Jestli se v Tom mám potom hrabat v garáži už je věc druhá. Sám jsem si při koupi ojetiny naběhl (stočenej tachec, polámaný plasty, Motor zralý na GO, atd.) Ale platí jak říká sršeň: Coje lepší než motorka? - Přece nová motorka
07 srp 2015, 15:17
A co je lepší než nová motorka.No dvě motorky
To s těma nářkama nebylo na tebe,ale na JINÉ,kteří porovnávají servisní práce a kutí doma.Jak říkám je to asi věc názorů ( a hlavně zručnosti) ale mě udivuje když se stále dokola řeší kolik co stojí a v kolika kilometrech co měnit .Já vím že v tomto vlákně nemám co dělat,jenže stejné tlachy se vedou napříč celým SF.Potom se není čemu divit,když někdo nový vznese dotaz,který byl už 1000x zodpovězen,jelikož se mu nechce probírat ten balast od první stránky.Tím nemyslím toto vlákno které má 85 stran,ale třeba výběr skůtru atd.
P.S.- ještě dovětek.Na T-Maxe řemen varce-neorigo 4458,- a řemen náhonu zadního kola origo 7686,- Jen pro zajímavost
https://www.skutry-levne.cz/nabidka-dil ... x-530.htmlhttp://www.motoshop24.cz/cz/originalni- ... t-max-530/
07 srp 2015, 21:07
Včera jsem si udělal malý výlet do Čech 733 km.
Mám zatím origo řemen od novoty a budu ho měnit až přes zimu, jak bude čas.
Teď mám najeto 15.400 km po dnešních 100 km projížďky po Slovensku a okolí.
15 zář 2015, 08:33
Udělal jsem si minulý týden výlet po Německu a Rakousku i se zastávkou na alpském Václaváku Grossglockneru a za celých těch cca 1400km jsem potkal jedinou MP3, a to u nás u Kaplice. I na rakouské dálnici se někteří po MP3 ohlíželi, jak kdyby to byl nějaký exot. Svezl jsem MP3 i autovlakem z Böcksteinu do Mallnitz-Obervellachu (motorky převážejí na bočním stojánku a kurtují jen za řídítka) a jejich první reakce byla, abych to také hodil na boční stojánek. Fakt jsem si myslel, že potkám víc příznivců tříkolek.
17 zář 2015, 20:24
A jak dlouho si hledal ten boční stojan
18 zář 2015, 07:47
sebior píše: Fakt jsem si myslel, že potkám víc příznivců tříkolek.
V Chorvátsku som vydel min. dve MP3,tá jazda a náklon v zatáčkach je proste nezamenitelná z inou motorkou.Oblúbenosť je u nás asi velká hlavne s titulu
nenáročnosti na vodičák "A" potom asi to parkovanie je komfortnejšie a možno sa niekto cíti bezpečnejšie keď to má tri kolesá a tým pádom má skúter vetšiu stabilitu.
23 zář 2015, 11:42
Přidám taky několik svých poznatků. Na dovolené v Holandsku, kde jsem byl autem, jsem nepotkal jedinou MP3. Ani cestou v Německu (tři dny jsem strávil v Duesseldorfu) až na jednu výjimku. Na dálnici Duisburg - Essen jsem jednu předjel. Měla německou SPZ, jeli na ní dva a mazali to přes 140km/h.
Jinak přináším poznatek k válečkům "kluzákům" od Dr.Pulley. Po najetí cca 5000 km pozoruji, že lepší jízdní vlastnosti dané vyššími otáčkami motoru do rycchlosti 100 km/h jsou vykoupeny nárůstem průměrné spořeby. U mě z 3,75 na 4,0 l/100km.
23 zář 2015, 12:45
Za tu srandu je to minimální nárůst
23 zář 2015, 12:55
Vo tom žádná, čím líp to jede, tím víc má člověk chuť za to tahat